Långa bakben.

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare fancyfree
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 3 490
F

fancyfree

Det var ju några år sen som jag hade kattunge men när växer frambenen ifatt bakbenen? Sigge är 13 veckor nu och har liksom puckelrygg fortf för bakbenen är mycket längre än fram. Borde hon inte vara lite mer proportionerlig nu?..

Sv: Långa bakben.

Puckelrygg!?! Är det så illa?! Nåja, kanske växer hon i sina bakben, annars kommer hon helt enkelt ha något högre bakben. Norska skogkatter har något högre bakben (iaf den äldre stammen) även lodjur...

Sv: Långa bakben.

Ja det är en liten puckelrygg dära.. Men jag får väl avvakta och bara hoppas på att hon växer ifatt lite.. Finns ju inte mycket göra annars ändå.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
32
· Visningar
1 390
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 015
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
441
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka