Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min honkatt blev kastrerad igår. Nu är hon nästan helt återställd och är frustrerad över att hon inte få gå ut. Hos veterinären sa dom...
Svar
2
· Visningar
2 853
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två katter som är som dag och natt. Den ena har jag haft sen den föddes och den har varit med mig sen dess. den andra har...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Lillemim
·
Övr. Katt Hej! Jag är ganska ny på det här med katter, och behöver nu lite goda råd! Har sedan ett halvår en gul bondkatt vid namn Dödens...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Ska ta hem två kattungar om ett par veckor, mamman är vildkatt så dom kommer inte att ha ätit kattmat. Hur ska jag vänja dom med det...
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: Phocahontas
·
Övr. Katt Ja, lilla hittekatten Lina har växt och nu är hon knappt nån kattunge länge, hon växer så det knakar. Jättestora tassar har hon fått...
2
Svar
20
· Visningar
1 537
Senast: Luna10
·
Övr. Katt Nog för att de flesta katter sover mycket och är av naturen ganska lata, men ibland undrar jag om inte mina tar priset. Jag brukar komma...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: aemaria
·
Övr. Katt Var ute hos min sambos föräldrar och Molle lekte med Mångo så passade på att ta lite bilder när vi ändå hade kameran med oss och allt...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Fiorano
·
M
Övr. Katt Min honkatt har blivit lite väl rund på senaste. Hon väger strax över 5 kg och är 3 år. Innan hon blev kastrerad vid ett års ålder vägde...
Svar
2
· Visningar
755
·
Övr. Katt vill ha bilder på era klätterställningar till katter, heter dom så? :p ni förstår säkert vad jag menar, jag har en på g som jag ska köpa...
Svar
14
· Visningar
1 296
Senast: Bison
·
Övr. Katt Idag var vi så hos doktorn. En VÄLDIGT nervös matte och en urgosig pratsam katt och mattes mycket lugnare syster var vi. Abbie har...
2
Svar
22
· Visningar
1 779
Senast: MissFideli
·
Z
Övr. Katt Har haft min kattunge i 2,5 veckor och hon har hela tiden varit dålig i magen, avföringen luktar väldigt mycket om man jämför med min...
Svar
3
· Visningar
5 405
·
Övr. Katt Min perserhona fick diare igår och har det idag också, får tvätta henne i rumpan och rengöra golv överallt. Varför har hon fått detta...
2
Svar
22
· Visningar
2 112
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Startar denna tråd med respekt för vad som hänt i diaré-tråden. Tänkte att denna mer kunde innehålla allmänna tips mot magproblem...
Svar
3
· Visningar
953
·
T
Övr. Katt Ja som rubriken säger, hur ger man barf till en liten kattunge? Den har inte ätit innan så jag antar att jag får börja vänja långsamt...
Svar
6
· Visningar
2 404
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Ja, så ska vi på vår första utställning med vår lilla skogis.:love: Köpte Espree schampoo (någonting som i alla fall lät som om det...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Zizzy
·
M
Övr. Katt Våra 3 kattungar är nu 6 veckor.2 av dom kissar på golvet hela tiden medans den tredje går på lådan.Har lyckats fånga dom andra 2 precis...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Cernika
·
D
Övr. Katt Jag har två utekatter. En av dem är 7 år och en av dem är 8 månader. Innan jag skaffade min senaste katt var den äldre MYCKET social och...
Svar
2
· Visningar
692
·
Övr. Katt Hej! Jag upptäckte i fredags morse att min ena innekatt hade kissat ner massor av mina möbler och mattor, och urinet var blodfärgat...
2
Svar
21
· Visningar
4 771
·
Övr. Katt Vår katt är 14 år... det är väl ganska gammalt eller? Har i och för sig hört katter som blivit upp mot 20 så :p Hur gamla blev era...
2
Svar
23
· Visningar
2 395
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt Var hemma hos mina föräldrar med katten för tet tag sen och pappa fotade lite då, han är fotograf. resultatet blev detta;
Svar
12
· Visningar
1 203
Senast: LLaika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Black Friday
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur