Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt FIN*StarmakersMr Moonlight S*Corona Huskatten Tösen (lyckotösen) Lighten igen och DK*Gacias Duchess
Svar
7
· Visningar
882
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt fast dom är inte direkt kompisar än :smirk: Låt mig presentera: Tore alias. Totte eller. Otto, ej riktigt bestämt ännu. Far: Main...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hej på er! Har äntligen fått till ett någorlunda kort på vår katt Elvis. Han är kolsvart förutom några vita morrhår och några vita...
Svar
10
· Visningar
1 159
·
Övr. Katt Mina katter rotar runt i mina blomkrukor så att jag blir tokig. Finns det någonting man kan stoppa i blomkrukan så att det luktar illa...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: Lindon
·
Övr. Katt Alltså, dumförklara inte mig helt nu. Behöver hjälp, min katt ska ha ungar om typ några dagar (inte planerat, hon smet ut, och det vart...
Svar
17
· Visningar
1 388
Senast: TesseToken
·
K
Övr. Katt Raskatter och huskatter och blandraskatter...alla är dom ju katter och som sådana har dom ännu en lång väg att gå för att bli...
Svar
11
· Visningar
1 279
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag tror min Spot är dålig på att tvätta sig. Han har alltid varit en lortgris men det är först nu som jag börjat klura mer på varför...
Svar
7
· Visningar
2 328
Senast: Haukur
·
M
Övr. Katt Såg en annons på skepparkatter, men vad är det för sorts katter. Har aldrig hört talas om sådana. De ska tydligen ha extra tummar. SKa...
2
Svar
22
· Visningar
8 686
·
M
Övr. Katt Det är så att vi har två katter, vi släppte ut den ena igårkväll och tänkte att han skulle komma hem på morgonen men det har han...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: LillAmi
·
S
Övr. Katt Vi har 3 katter (den fjärde flyttade till grannen för många år sedan). Den som flyttade till grannen plus gammeldamen och den yngsta är...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt lite över 10 kilo katt, den största ja nånsin sett! Underbart vacker!
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Cilla
·
T
Övr. Katt Tycker det är sååå spännande så jag bara måste få skriva av mig lite ;) Vi har bestämt oss för att bli stödhem åt KKS, och i eftermiddag...
Svar
13
· Visningar
1 103
·
Övr. Katt Efter att ha kommit tillrätta i min nya egna lägenhet så börjar det kännas riktigt ensamt.. har alltid haft katter hemma och jag kan...
Svar
13
· Visningar
997
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min kattmamma har blivit tokig sedan hon blev steriliserad för tre veckor sedan! Har aldrig haft någon honkatt eller några kattungar...
Svar
2
· Visningar
9 653
Senast: Tussy
·
Övr. Katt På fredag ska vi äntligen hämta hem mammas blivande kattunge (hon fyller 50 och har ingen aning om vad hon ska få :D ) Det är en...
Svar
16
· Visningar
1 802
Senast: Novanna
·
Övr. Katt Hej på er! Vad är att föredra om man måste lämna de små hårbollarna ensamma i Sverige medan man själv sticker till sol och värme? ;)...
Svar
11
· Visningar
1 005
Senast: Keanu
·
C
Övr. Katt Har ni halsband på era utekatter? Vilken typ? Något speciellt spänne? Resår? Pingla? Är det vanligt att de fastnar? "Behöver" man...
Svar
2
· Visningar
738
N
Övr. Katt Godmorgon matte... det gjorde väl inget att jag rev ut lite grejer va? :D Ps. det är jag som välte lampan också, hoppas att det inte gör...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: beautyy
·
Övr. Katt Idag har vi hittat en liten kattunge. Min sambos mammam som jobbar bara en bit från vårt hus hade sett en liten kattunge vid vägen...
Svar
3
· Visningar
1 879
·
S
Övr. Katt nu börjar jag bli orolig. sambon släppte ut våra 3 katter igår morse. 2 honor (äldre) och ena honans unge, hane 5 månader. han har...
Svar
3
· Visningar
670
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur