Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ...en cremebulle?!?:d Visst är han go min "lille" pojke:love:
Svar
2
· Visningar
804
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Nu har vi slutligen förhoppningsvis hittat en som vill ha våran sista kattunge. (Eller näst sista:cry:) De har haft katt tidigare, men... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 277
Senast: Cernika
·
M
Övr. Katt Kan inte hitta det någonstans och har tyvärr ingen våg. Enligt påsen ska katten äta 30 g om dagen men är jätte svårt att veta hur...
Svar
1
· Visningar
1 173
Senast: Emma85
·
K
Övr. Katt Jag har reserverat en skogkattunge, en hane på 11 veckor. han ska vara till sällskap till min kastrerade hane Keanu som nog många av er...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: Keanu
·
S
Övr. Katt Syrran föder upp brittisk korthår och har fått en kull för några veckor sedan. Det blev 2 honor och 3 hanar. Alla ska heta något på... 2
Svar
24
· Visningar
2 280
Senast: Sol_
·
Z
Övr. Katt Jag snubblade över en sida med katt agility! Jag ska SÅ prova det! Undrar om klickerträning kan fungera? Någon som provat katt agility...
Svar
2
· Visningar
3 253
Senast: Zab
·
Övr. Katt har en 2 årig honkatt som är steriliserad, har nu upptäckt de senaste dagarna en knöl på var sida om ärret, är ca 8 månader sen hon blev...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Nu har jag drämt iväg lite mail till katthem i och runt min blivande boplats. Jag har för avsikt att skaffa en till kisse när jag landat...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: veronican
·
Övr. Katt Är det bara jag som har katter som älskar, verkligen ÄLSKAR att bli kliade på magen? mest av alllt älskar de att bli kliade sådär hårt...
Svar
9
· Visningar
3 886
Senast: Helylle
·
Övr. Katt Det är en glucosamin-tuggtablett, man kan även krossa den och lägga i mat. Men eftersom damen i fråga inte äter nån mat som passar...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har ju en 14 veckors hane hemma. Hans ögon började ändra färg lite smått för 4-5 veckor sen, han fick som gul-brun färg ytterst runt...
Svar
3
· Visningar
5 317
·
M
Övr. Katt Vet inte om hon fått i sig någon mat och av vilket slag under de två månader hon var borta. Fick hämta vår katt på ett djursjukhus...
Svar
9
· Visningar
2 264
Senast: bonny
·
B
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo lyssna på texten !! ha ha :rofl: någon som känner igen sig ? jag gör iaf...
Svar
12
· Visningar
1 032
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Efter många års tjatande på mor och far har jag nu fått lov att skaffa en kattunge! Så nu letar jag och letar! Vill ha en vit eller... 2
Svar
22
· Visningar
1 978
Senast: Miiico
·
Övr. Katt jag har 3 katter, 2 honor och en kastrerad hankatt. ska berätta lite om dom två honkatterna, för det är dom som är problemet Rita-...
Svar
4
· Visningar
822
S
Övr. Katt Sitter ute i godan ro och läser tidning. Siri ligger ett par meter ifrån mig och njuter i solen. Självklart är hon kopplad med sele och... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 566
Övr. Katt Sitter här å fnissar så tårarna sprutar. Mitt lilla monster har ju visat löptendenser rätt länge men jag har inte riktigt...
Svar
8
· Visningar
1 056
Övr. Katt Min huskatt som är 15 veckor är både inne och ute, har en låda uppe på toan som hon använde först och gör fortfarande men hon har kommit...
Svar
18
· Visningar
1 412
Senast: Argona
·
Övr. Katt När jag läser här på katt slås jag av det otroliga att katten överhuvudtaget fortfarande finns kvar på jorden:eek: Min mormor... 13 14 15
Svar
281
· Visningar
16 690
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Vad kan det komma sig? I morse verkade min ena katt orolig och nervös och andades snabbt och hårt, som att han var mycket stressad. Det...
Svar
5
· Visningar
17 687
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025