Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Hej, Det har dykt upp en skygg stackare i stallet. En liten en (kanske 12 veckor max). Stallägarna har 5 redan (obs kastrerade) och...
Svar
10
· Visningar
2 117
Senast: Lillemim
·
C
Övr. Katt Jag tänkte önska mig en kattbok när jag fyller år, har ni något bra tips? Inte om olika raser utan snarare allmänt om katter. Inte...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: ChristinA
·
S
Övr. Katt har köpt en katt som är väldigt smal. Han är 7 månader. Ska kastrera han, men vill vänta tills han har växt i sej lite mer. Kan han...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Kastanje
·
Övr. Katt Jag har en katt som är 4-5 månader som helt plötsligt har blivit dålig i magen, han är lös och det luktar pyton. Nu har han fått äta...
Svar
2
· Visningar
1 440
Senast: Sol
·
Övr. Katt för att skaffa katt enligt er? funder på att skaffa en liten katt kompis men har funderat på om de kanske bli för trångt?
Svar
12
· Visningar
1 234
Senast: doglover
·
C
Övr. Katt .... nån som har några tips? Vi är lite nervösa inför resan som kan ta några timmar. Vi var ute och träningsåkte idag och det gick rätt...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: Zanta
·
Övr. Katt När vi köpte vår gård för snart två år sedan ingick en liten katt. Hon är gammal - hur gammal är det ingen som vet - men otroligt vaken...
Svar
8
· Visningar
1 476
·
K
Övr. Katt Jag och min pojkvän skall snart (november/december) skaffa en liten katt för första gången i vårat liv. Vi har försökt att läsa på så...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: Kajsabet
·
L
Övr. Katt är det vanligt att en kastrerad han katt har två hemm? för det har min feta gösta, men det är bara när våran hon katt får bebisar då...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: lein
·
C
Övr. Katt Hej, Våran söta katt har fått fem underbara ungar som nu är fem veckor gamla och fulla av bus. Och obegripligt duktiga!? Hur kan de...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: Cernika
·
P
Övr. Katt Ja, jag undrar vad en katt har för symptom om den har inre blödningar, främst i lungorna. Hittade nämligen en liten kattunge igår...
Svar
12
· Visningar
10 171
Senast: plasto
·
K
Övr. Katt Har en katt som är 1 år & 3 månader nu, han har lite siames i sig och resten bondkatt. Han är utekatt, har en kattlucka som han går...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: tictac
·
J
Övr. Katt Lägger ut lite bilder på min katt Scobi-doo. Han har inte blivit presenterad här förut, och är en bondkattsgrabb på gissningsvis ca 19...
Svar
11
· Visningar
971
Senast: Tusse2
·
C
Övr. Katt Hejsan, är helt ny på forumet och undrar bara lite snabbt om det är någon som äger eller har en bild på en vit och grå skogis? Ska...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 732
Senast: Zanta
·
S
Övr. Katt Vägde min kissekatt idag. Han väger 5,2 kg exakt (vägde två gånger med samma resultat) Nu är det ju så tyvärr att han är jättetunn, tro...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: Sparf
·
C
Övr. Katt Vad tkr ni är bäst? inne eller ute? min katt är innekatt men springer i band ute när han vill. Vi bor vid största gatan i stan så vi har...
Svar
13
· Visningar
1 167
Senast: Sipuli
·
Övr. Katt Daisy heter denna vackra flicka :love: Såhär osäker var man till en början... ... men nu börjar man gråta om man måste lämna...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: Cairo
·
C
Övr. Katt Hur utfodrar ni era katter? Med torrfoder/blötfoder? Fri tillgång eller noga uppmätt? Var köper ni fodret? Hur har ni resonerat...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 090
Senast: Inte_Ung
·
C
Övr. Katt Har nån läst kvällsposten idag? Ett numera förbjudet maskmedel används av som drog av ungdomar i landet efter att ha smuglats in...
Svar
3
· Visningar
806
·
S
Övr. Katt Nu kommer jag med mina knäppa kattfrågor igen:D! Det är så att våran honkatt, som blivit kastrerad i somras har börjat gå upp i vikt...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Skuggabaldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur