Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ...när man har hund och katt tillsammans :angel::smirk: :love::love::love: trodde aldrig att det skulle gå så lätt, och...
Svar
12
· Visningar
998
Senast: fetanten
·
Övr. Katt Finns det några regler eller så kring detta? Är det fritt fram att ha "hundgård" åt sina katter? Tänker i framtiden då man har hus vill...
Svar
6
· Visningar
1 756
Senast: Shenzi
·
C
Övr. Katt Vi har fem små kattungar och mamman är utekatt. Nu är de snart 7 veckor och mamman är som galen. Hon vill självklart ha med sig sina...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
17 564
Senast: Elektron
·
F
Övr. Katt Säkert en sjukt dum fråga, speciellt om man har fyra egna katter, men kom på att jag faktiskt aldrig riktigt "lärt" mig, Hur gammal...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: TesseToken
·
K
Övr. Katt Ja, det är så att jag har köpt mig en liten Maine Coon herre och jag har en kastrerad hona på 11 år hemma. Jag har varit väldigt orolig...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt Har ett bra tag funderat på en till katt för att Sigge ska få lite mera sällskap. Men så trillade jag på en annons av kaniner o insåg...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: MinIan
·
A
Övr. Katt Hej hej alla kattälskar. Söker efter en hemsida som jag såg länken på här på buke för ett tag sen. Det var nån kattsida där man kunde...
Svar
2
· Visningar
1 386
Senast: Arya
·
Övr. Katt Ni som säger att era katter är så speciella, släng er i väggen för ni har då inte sett min katt som verkligen tar priset!:angel::rofl...
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Marly kände sig ensam nu när Sessan lämnat oss:cry: Vi köpte ett syskonpar 75% Norsk Skogskatt.:love: Barbie Prinsessan...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: plasto
·
Övr. Katt Ja nu har jag nog gjort allt jag kan komma på. Har en mkt mkt gammal katt som jag nog måste ta det jobbiga beslutet att avliva. Men det...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: Novanna
·
Övr. Katt Nuuu är det gjort och det känns så SKÖNT att slippa sitt oah smussla i hemlighet. I fredags fick mamma sin Maine Coon pojke Alzero i...
Svar
6
· Visningar
968
Övr. Katt Kan man göra syntest på katter?
Svar
1
· Visningar
1 263
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min katt blev avlivad i morse. Grannen kom och avlivade han på gräsmattan (han hatar att åka bil, 20min bilresa till veterinären)...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Inglorion
·
F
Övr. Katt Jag vill verkligen ta upp det här för jag blir så förvånad att ingen tänker på sin katts bästa när de sätter på katten pinglor! Eller...
Svar
14
· Visningar
1 526
Övr. Katt Är det lönt att byta ut repen på klätterträdet vi har till katterna?? Vad kan det kosta? Någon som vet vart det kan finnas rep som är...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Haukur
·
Z
Övr. Katt http://www.youtube.com:80/watch?v=ypMl2RFTC9Y Inte illa men vad tycker katten igentligen om detta.
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: Trinity
·
M
Övr. Katt Det är nu så att vi har hittat en gård vi kanske vill flytta till men det är liksom en järnväg 50m från huset och presis bredvid tomten...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: veronican
·
L
Övr. Katt Hej! är helt ny på denna sida, finns det utrymme för de som har intresse för tex. Javaneser och Balineser på detta ställe? Jag har i...
Svar
3
· Visningar
1 385
Senast: snippan
·
F
Övr. Katt Det var ju några år sen som jag hade kattunge men när växer frambenen ifatt bakbenen? Sigge är 13 veckor nu och har liksom puckelrygg...
Svar
2
· Visningar
3 435
Senast: fancyfree
·
Övr. Katt Sambons katt har blivit med rumskompisar. Två, tjocka, lurviga grejer med långa öron som han inte alls förstår sig på. De tre första...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama