Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ... för att vara lyckliga. :D Isola spenderar nästan all sin vakna tid här... :love:
Svar
2
· Visningar
801
Senast: Tassetass
·
T
Övr. Katt :idea: Hej! Jag har funderingar om att starta eget företag. Har sett att det finns hur många hunddagis som helst, men aldrig sett...
Svar
11
· Visningar
4 454
Övr. Katt Våran 1½ åriga kastererade hankatt har kissat inne ända sedan vi köpte honom som kattunge. Detta har skett lite sporadiskt i en stor...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ni som bor i lägenhet och har katt som bara får vara inne, vad är det för ras på katten?
2 3
Svar
45
· Visningar
2 865
Senast: Olympus
·
C
Övr. Katt Vi hade tidigare tänkt sätta ett chip på katten eller en tatuering. Pratade med veterinären innan vi skulle boka tid. Tidbokningen blev...
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Zanta
·
Övr. Katt Den ena av mina katter (1-årig hona) har de senaste månaderna börjat någon sorts jaktlek med mig. Vissa gånger när jag går mot henne och...
Svar
7
· Visningar
1 010
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Min ena stallkatt har nu varit borta i två veckor... :cry: Jag har varit överallt och letat och lockat, förstår inte vad som kan ha...
2
Svar
33
· Visningar
3 219
Senast: movi
·
V
Övr. Katt Tjoho! Var hos vet för att vaccinera pissen idag och då pratade vi om anmaskning. Det finns nu ett medel som man droppar i nacken och...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Vera
·
Övr. Katt Ja nu känner man sig minst sagt ovetande igen. Som somliga av er vet så köpte jag en kattunge i Augusti och att han redan när jag köpte...
Svar
1
· Visningar
1 540
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt En av mina katter har börjat bete sig konstigt. Hon är en bondkatt på snart 3 år. Hon håller till mycket ute i stallet men är även...
Svar
2
· Visningar
2 552
Senast: Darknesss
·
N
Övr. Katt Jag har en katt.. men nu passar jag även en hund. Hundens ägare är bortrest och kommer hem i morgon. Min katt är hundvan och hennes hund...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har problem med grannens katt som ränner här i tid och otid, hankatt som jag tror är kastrerad, men som ändå kommer hit och trakasserar...
Svar
16
· Visningar
3 588
·
Övr. Katt Har en vuxen katt (kastrerad hona, snart 1½ år) och en kattunge på 14 veckor (hane). Den vuxna katten visar klart och tydligt när hon...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: boccia
·
L
Övr. Katt Har precis fått hem en jättego ragdoll/perserunge och undrar lite vad jag gör nu med pappren och så..dumma frågor som jag borde ha tänkt...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: JustME83
·
Övr. Katt Saxat från ett annat forum. Tycker detta är en jättebra idé, vad tycker ni? "De allra flesta som annonserar ut sina "huskattkullar"...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
17 817
·
Övr. Katt :rofl: Ja mycket ska man se när man läser annonser *hihihi Jösses :eek: :rofl:
Svar
6
· Visningar
862
Senast: wippi
·
K
  • Låst
Övr. Katt Jag är nu tvungen att ta bort min vän,jag har haft honom i 9 år nu i november och jag kommer att sörja honom :cry: Men just nu har jag...
Svar
17
· Visningar
2 060
E
Övr. Katt i helg har jag varit på min andra kattuställning nånsin, sist var när jag var i tio års åldern så det var ju ett tag sen. gud vad kul...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt När jag flyttade på min kattpelare så var det en svart fläck på parketten och det bokstavligen talat stinker kattkiss. Finns det något...
Svar
4
· Visningar
5 350
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt torrfoder. Han är 13 veckor gammal och äter precis allting annat än torrfoder. Han är glupsk vad gäller mat, så vi förstår inte...
2
Svar
24
· Visningar
4 158
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar