Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Katt Jag snubblade över en sida med katt agility! Jag ska SÅ prova det! Undrar om klickerträning kan fungera? Någon som provat katt agility...
Svar
2
· Visningar
3 250
Senast: Zab
·
Övr. Katt har en 2 årig honkatt som är steriliserad, har nu upptäckt de senaste dagarna en knöl på var sida om ärret, är ca 8 månader sen hon blev...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Nu har jag drämt iväg lite mail till katthem i och runt min blivande boplats. Jag har för avsikt att skaffa en till kisse när jag landat...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: veronican
·
Övr. Katt Är det bara jag som har katter som älskar, verkligen ÄLSKAR att bli kliade på magen? mest av alllt älskar de att bli kliade sådär hårt...
Svar
9
· Visningar
3 800
Senast: Helylle
·
Övr. Katt Det är en glucosamin-tuggtablett, man kan även krossa den och lägga i mat. Men eftersom damen i fråga inte äter nån mat som passar...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har ju en 14 veckors hane hemma. Hans ögon började ändra färg lite smått för 4-5 veckor sen, han fick som gul-brun färg ytterst runt...
Svar
3
· Visningar
5 266
Senast: Keanu
·
M
Övr. Katt Vet inte om hon fått i sig någon mat och av vilket slag under de två månader hon var borta. Fick hämta vår katt på ett djursjukhus...
Svar
9
· Visningar
2 207
Senast: bonny
·
B
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo lyssna på texten !! ha ha :rofl: någon som känner igen sig ? jag gör iaf...
Svar
12
· Visningar
1 029
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Efter många års tjatande på mor och far har jag nu fått lov att skaffa en kattunge! Så nu letar jag och letar! Vill ha en vit eller...
2
Svar
22
· Visningar
1 971
Senast: Miiico
·
Övr. Katt jag har 3 katter, 2 honor och en kastrerad hankatt. ska berätta lite om dom två honkatterna, för det är dom som är problemet Rita-...
Svar
4
· Visningar
819
S
Övr. Katt Sitter ute i godan ro och läser tidning. Siri ligger ett par meter ifrån mig och njuter i solen. Självklart är hon kopplad med sele och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 554
Övr. Katt Sitter här å fnissar så tårarna sprutar. Mitt lilla monster har ju visat löptendenser rätt länge men jag har inte riktigt...
Svar
8
· Visningar
1 053
Övr. Katt Min huskatt som är 15 veckor är både inne och ute, har en låda uppe på toan som hon använde först och gör fortfarande men hon har kommit...
Svar
18
· Visningar
1 409
Senast: Argona
·
Övr. Katt När jag läser här på katt slås jag av det otroliga att katten överhuvudtaget fortfarande finns kvar på jorden:eek: Min mormor...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
16 656
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Vad kan det komma sig? I morse verkade min ena katt orolig och nervös och andades snabbt och hårt, som att han var mycket stressad. Det...
Svar
5
· Visningar
17 640
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Igårkväll hann jag precis hem från utställningen (där pappa Frasse gjort utställningscome-back med helt ok resultat) innan Maja bestämt...
2
Svar
36
· Visningar
2 236
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Har två hanar som är utekatter. Och är av rasen bond/huskatt. Har lite problem med vad jag ska ge dom för foder. För den ena är...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: zulli
·
V
Övr. Katt Vi har skaffat en ny familjemedlem, en 1-årig kastrerd hankatt. Vi hämtade honom i torsdags och han är verkligen jättemysig. Problemet...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Vonkan85
·
Övr. Katt Här ska du få en päls.... (gör det något om den sitter kvar på sorken) Hälsningar Månsan.
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Cernika
·
Övr. Katt Vilken är den roligaste leksaken, enligt din(a) katt(er)? Min Måns är inte så överdrivet förtjust i sina möss och bollar nuförtiden...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama