Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vet at tdet finns många roliga sidor med bilder på katter som man skrattar så man grinar till. Men jag kommer inte på vad sidorna...
Svar
18
· Visningar
4 306
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Har surfat runt lite om vildkatter och hittat nån skum metod som kallas TNR. Man skall då fånga in vildkatter, kastrera dem och sedan...
Svar
16
· Visningar
2 082
Senast: LenaLF
·
Övr. Katt ... så får Pärla nöja sig med dem här: Bonusbilder; hon matchar vår matta: Ibland kan man se riktigt förbannad ut ...:
Svar
14
· Visningar
977
Senast: Heulwen
·
V
Övr. Katt Jag vill återanvända en del material från en annan tråd och presentera ett sätt att jobba med vildkatter som är rätt vanlig i de länder...
Svar
2
· Visningar
1 488
Senast: LenaLF
·
Övr. Katt Då sambon åker bort i mogron och han skulle få vara med första gången hon fick gå ut så tog vi en liten promenad idag. Eller snarare, vi...
Svar
15
· Visningar
1 437
Övr. Katt Jag har min katt i stallet eftersom han och hunden inte kom överens alls. Nu är det så att jag har bytt stall och måste försöka få med...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: Zizzy
·
M
Övr. Katt Kan en katt vara för smal fast ändå ha en lite påse på magen? Man känner ryggraden och höftbenen. Men han har ändå en liten påse. Väger...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har ni några förslag på söta/tuffa/roliga namn på en vit katthona. Helst svenskt. Tackar! :bow:
Svar
13
· Visningar
1 512
Senast: Tires
·
K
Övr. Katt Hej på er! Min väninna har en liten katt-hona som hon hittade för ett år sedan som liten unge. Hon luktar APA i munnen :eek:o har...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Keanu
·
C
Övr. Katt Nu är våra kattungar 11 v och 4 dagar. För enstaka dagar sedan levererades en av dem till en släktning en bit bort eftersom vi då hade...
2
Svar
29
· Visningar
4 722
Senast: nezzla
·
Övr. Katt Min hund står på behandling för rävskabb. Veterinären frågade om vi hade andra djur och vi har ju katter. Men hon sa inget om att vi...
Svar
3
· Visningar
1 071
Övr. Katt hej någon som har en så kallad skeppskatt?? jag fick hem en idag med 6 tår runt om...vanligt?? skall självklart kastreras men är såå...
Svar
10
· Visningar
1 361
H
Övr. Katt Hej! Behöver lite råd... och kanske tips! Mina föräldrar hade två katter, mor och dotter. I våras var vi tvugna att ta bort...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Nanin
·
W
Övr. Katt Jag har en bondkatt/huskatt/blandras vad ni än vill kalla det. Hennes mamma var svart bondkatt men pappan måste varit en raskatt av...
Svar
11
· Visningar
1 890
Senast: Nussikan
·
T
Övr. Katt Snor från hund. Du vet att du har en Cornish rex När du *har katt men ändå tydligt ser tyget i mattor och möbler utan att det...
Svar
6
· Visningar
915
C
Övr. Katt Har kattungar som jag letar nya ägare till och jag undrar litegrann vad som egentligen har hänt med oss människor. Ett av de vanligaste...
2
Svar
25
· Visningar
3 039
Senast: tindra
·
C
Övr. Katt Jag har en innekatt (kastr. hane) som är 3,5 år och nu ska sambon skaffa hund och givetvis undrar man hur ska detta gå!? Då min katt...
Svar
2
· Visningar
1 400
Senast: raggarn
·
I
Övr. Katt ... min äter kokosflingor... :eek: Annat han gillar är tacochipssmulor. Ja, alla sorter smulor faktiskt, tycker han är smaskigt. :d...
Svar
8
· Visningar
912
Övr. Katt Hon har nu bott hos oss i några veckor. Men det känns somm en evighet sedan. Hon är ett sådant naturligt inslag i vardagen så både jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 854
Senast: Reykur
·
F
Övr. Katt fy fan... http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article735582.ab
Svar
17
· Visningar