Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Hej, ny på saiten, Har nu 4 kattungar ca 7 veckor. Mamman blev överkörd i onsdags, så vi fick snabbt rycka in och hjälpa dessa tussar...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Min 9-åriga katthona (Maja)har sorg:( I torsdags var jag tvungen att ta bort min älskade kattkille Drutten. Drutten fanns i Majas...
Svar
5
· Visningar
824
Senast: Antiqua
·
S
Övr. Katt Jag har på sistone fått väldigt mkt råttor och möss i mitt stall. Skulle därfär gärna vilja skaffa en katt! Kan nån katt kunnig person...
Svar
9
· Visningar
2 134
Senast: tgd
·
C
Övr. Katt Våran lilla tös är nu grundvaccinerad, men jag vet inte om vi skall göra vaccinering nr 2. Enligt informationen om vaccinering skall...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Cernika
·
C
Övr. Katt Nu har vi kastrerat våran kattmamma. Jag undrar om vi gjorde rätt. Det har gått 10 dar och hon verkar lite knäpp tycker vi. Hon gnäller...
Svar
4
· Visningar
735
·
B
Övr. Katt Vi har en kattdam på 11 år som är mycket egensinnig, hon gillar inte andra katter :angel: och hon har koll på sitt revir = trädgården...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Vagis
·
C
Övr. Katt Fick information om vaccinering i samband med att vi gjorde det. Där stod det självklart att varje ansvarfullt kattägare vaccinerar sin...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är det någon som kan se vilket hårlag mina misseungar har? Det känns som de röda iaf kommer bli långhåriga eller är jag helt ute och...
Svar
10
· Visningar
1 024
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Hjälp mig nu att hitta bra namn till två av kattungarnas kommande hem, nu heter de Jan-olof och Anna-lena, dock är båda honor. De...
Svar
6
· Visningar
753
Senast: kingkong
·
C
Övr. Katt Fick maskmedelsreklam av veterinären och då kände vi oss som usla kattungeägare igen. Vi har informerat oss genom internet och avmaskat...
Svar
2
· Visningar
687
·
Övr. Katt klockan 10.45 tog min älskade Drutten klivet över till andra sidan. :cry: Han blev 16,5 år. Jag har inte fattat, min livskamrat som...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: Antiqua
·
Övr. Katt Jag är alltid väldigt pjoskig med mina djur och de djur jag har hand om. Nu har min stora katt lyckats göra sig illa på någonting på...
Svar
1
· Visningar
711
·
Övr. Katt Ibland undrar man vad man gjort för ont för att ha så mycket otur. Har tidigare berättat här om min hankatt vars kastrering inte gick så...
Svar
6
· Visningar
4 985
·
Övr. Katt Hur fångar man en vildkatt ? Min katt hittades i en stad sedan han varit försvunnen i 1.5 år Han är helt förvildad och när vi kom dit...
Svar
4
· Visningar
5 648
Senast: Miranza
·
T
Övr. Katt Upptäckte att min ena katts bak klor delar sig och är spruckna.Dom delar sig från spetsen och neråt i lager.Ser inte alls bra ut. Finns...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt Nån som har tips på hur man bantar en fet kisse ? Har fyra katter tre vuxna som äter royal canin fit in/outdorr och en bebis som äter...
Svar
12
· Visningar
1 225
Senast: zulli
·
R
Övr. Katt Vet att denna frågan har varit uppe många ggr men har en fundering. Vi blev med kattunge :D som var 13 veckor för ett litet tag sedan,(...
Svar
3
· Visningar
1 152
·
Övr. Katt Har ni några bra fungerande tips på hur man kan dämpa lukt från kattlådan? Jag har två katter som har två lådor. En med tak och väggar...
Svar
11
· Visningar
1 017
T
Övr. Katt Jag är rätt sugen på att skaffa ett djur till sällskap (det är ju de facto lite trist att husera runt själv i en lägenhet), och en katt...
2
Svar
33
· Visningar
1 917
Senast: Prosit
·
M
Övr. Katt igår när ja va påväg hem såg ja en ungkatt typ 6 månader kolsvart me rött halsband me ett hjärta på såååå himla söt, men den lekte på en...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: mallotten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30