Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Fick en order :D av millus att göra en tråd om Abbie. Så då gör jag det ;) Duger det med bebisbilder?
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 179
Senast: Panzerkat
·
Övr. Katt vad är normaltemp för katter? vill hellst ha så snabbt svar som möjligt
Svar
6
· Visningar
1 527
Senast: Malin L
·
H
Övr. Katt Vad är det för fel då? Har två kasterade hankatter. Vet ej ännu vem av dem det är..
2
Svar
22
· Visningar
3 598
Senast: HeRomer
·
K
Övr. Katt Jag och min sambo tog emot en kattunge (Isolde) via livlinan.be för snart 3 veckor sedan. Kommer inte ihåg när, men det var bara efter...
Svar
13
· Visningar
2 528
Senast: Prosit
·
C
Övr. Katt Vår kära katt är garanterat världens bästa musjägare och hon tar gärna in mössen i vårt hus. Oftast är de döda och då åker de ut rätt så...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Eller vad säger ni... kommer det att vara för tidigt med en annan katt om ca 2 månader ??? Men visst är hon underbart sööt :love:
Svar
19
· Visningar
1 073
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag har skrivit flera trådar om att jag så gärna vill ha en liten cornish :love:. Var på g för ett tag sedan, men bestämde mig för att...
Svar
6
· Visningar
1 192
Senast: diartistakasha
·
H
Övr. Katt Hur gör ni för att komma över honom / henne ?? Min svarat Timon försvann i itsdags morse efter att ja upptäckt att han hade kissat...
Svar
17
· Visningar
1 152
Senast: Keanu
·
Övr. Katt I sommar har en liten katt varit synlig emellanåt i och runt vårat stall, hon är skygg och springer när man närmar sig. Ingen granne...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Vad tycker ni om min underbara flicka som jag snart får hem :love: http://www.pixbox.se/pic_show_id15322792.html...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 573
C
Övr. Katt Hej på er! Jag skulle vilja ha lite tips på lekar och aktiviteter för katt. Hemmagjorda leksaker kanske? Jag har en laserpekare...
Svar
8
· Visningar
2 447
·
M
Övr. Katt Hej, Mina katter gillar inte att äta kylskåpskall kattmat. Har ni några tips på hur jag snabbt och enkelt kan värma upp den till...
Svar
7
· Visningar
2 674
·
Övr. Katt Sen ett par veckor tillbaks så har kattungarna (vet inte vem av dem det är) börjat kissa överallt i huset. Innan detta gick de snällt på...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Luff
·
C
Övr. Katt Nån som har nått tips på hur man skall få katter att inte riva sönder tapeter. De låter bli tapeterna i nästan alla rum förutom de helt...
Svar
7
· Visningar
3 461
Senast: Cernika
·
Övr. Katt Nu har min katthona börjat löpa. Eller inte nu, hon började redan förra månaden. Hon löper, har uppehåll några dagar, sen löper hon...
Svar
12
· Visningar
1 704
Senast: bollen__
·
Övr. Katt Har upptäckt att min katt (då hon smet ut) har blivit gravid.. igen.... vi skulle åka in till vet o kastrera henne så fort vi fick en...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Hur lång tid brukar det ta för att få svar på dessa? 3-4 dagar för FeLV har jag hört.. men tar de längre för de övriga? Brukar ett...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt hejsan!!:bump: Jag och min sambo ska köpa en ny kisse eller en till om jag ska va helt korekt. Vi har en katt tjej på 1½ år som är...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: Nanzzoni
·
Övr. Katt Hej! Är det någon som ska på Alfakattens utställning 15-16 dec? Är lite nyfiken bara :) Jag ska dit med min pappas ex Carin, som...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Evita_peron
·
Övr. Katt Har hört att man hälst skall para sin (ras)katt innan dom blir två år, var något med bäckenet o göra. Var kan hända om man parat säg...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.