Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Är det farligt för katter som för hundar? Min katt är helt tokig i det. Är väl inte super för tänderna men hur är det med...
Svar
9
· Visningar
2 310
Senast: Sedna
·
T
Övr. Katt Min honkatt är 4 år och har höga njurvärden. Jag har börjat ge henne ett speciellt njurfoder och hon har börjat må bätte och slutat...
Svar
7
· Visningar
13 201
Senast: Trixa
·
T
Övr. Katt Vad ger ni era katter för mat?(hårt, mjukt) Ger ni något tillskott(vitaminer,mineraler, fettsyror mm)? Jag ger mina katter...
2
Svar
38
· Visningar
2 986
Senast: Thera
·
Övr. Katt Tippex har senaste veckan börjat dricka extremt mkt vatten, skålen är tom mer eller mindre hela tiden och jag börjar fundera på om det...
2
Svar
32
· Visningar
6 681
Senast: Meibla
·
H
Övr. Katt I stallet där jag har min häst fanns det innan tre katter, de är syskon. 2 honor och en hane. De är två år. Hanen har nu varit borta i...
Svar
19
· Visningar
6 557
Senast: HarryBarry
·
Övr. Katt Hur länge är en katthona dräktig? För snart åtta veckor sedan kom det en ny katt till oss, en väldigt vacker hona som var rejält tjock...
Svar
3
· Visningar
12 690
Senast: Vagis
·
M
Övr. Katt Eftersom min förra tråd försvann, undrar varför :smirk:, så skapar jag nu en ny i hopp om att slippa nya påhopp. Kattungarna lever och...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Kattungarna blev tre veckor i söndags, men eftersom jag har flängt runt på utställningar med deras pappa har jag inte hunnit fota och...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: Reykur
·
T
Övr. Katt Är det farligt för katter att spy upp hårbollar:confused: Varför:confused: Min långhåriga katt gör det ca 1 gång i månaden, han går ut...
Svar
3
· Visningar
1 711
Senast: Evita_peron
·
Övr. Katt Finns det något annat sätt än UL för att konstatera en katt dräktig? Blodprov? Urinprov? Bara en fundering som dök upp...
Svar
4
· Visningar
6 682
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt En kompis hade sin katt ute en dag och när hon kom in så löpte hon ("skrek" och betedde sig annorlunda). Vi hade sett två hankatter i...
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: Cernika
·
L
  • Låst
Övr. Katt Det står "Infoga bild" men hur ska man veta adressen till sin bild? Eller.. Hur läger man in bilder här på Bukefalos? Tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Ska imorgon åka 23 mil med katten i bil. Det kommer väl ta dryga tre timmar i och med att vi kommer ha ett enormt släp med oss. Är det...
Svar
11
· Visningar
1 251
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Hade en häftig diskussion med några vänner/bekanta och de hävdar att det inte går att uppfostra katter och att det inte går att tämja...
Svar
8
· Visningar
1 619
Senast: Jessica1987
·
Övr. Katt Stulet ifrån hund. Vad finns det för myter om katter?
2
Svar
39
· Visningar
2 667
Senast: Malin L
·
S
Övr. Katt ***Varning för äcklig info*** Min ena hankatt spydde idag upp världens hög när han precis hade kommit in och ätit. När jag skulle...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: Midna
·
Övr. Katt ... en såhär trött kisse någon gång? ;) Han märkte verkligen inte alls att jag satt med kameran i högsta hugg och knäppte...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: bitta
·
Z
Övr. Katt en väninna blev genom en olyckshändelse av med sin katt, men hon kan inte sluta sörja och gråta-det har gått 2 månader nu. ska jag...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Angeline
·
G
Övr. Katt Hej! Jag undrar om det är någon här som vet en bra sida där man kan se när och var de har kattutställningar, gärna i Göteborg eller...
Svar
12
· Visningar
1 136
Senast: Evita_peron
·
M
Övr. Katt Heje! Jag har lite problem med min minsta katt. :love:Hon år precis 1 år fyllda. Nu har hon hållt på i snart en vecka att skrika och...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama