C
Calolajn
Sv: Chelsea är mager!
Okej!
Jag testar! Men om hon blir lös i magen av det, ska jag då sluta ge henne det direkt eller ska jag avvakta och se ifall hennes mage vänjer sig vid den maten?
Okej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej!Jag testar! Men om hon blir lös i magen av det, ska jag då sluta ge henne det direkt eller ska jag avvakta och se ifall hennes mage vänjer sig vid den maten?
Ge en liten bit mjukmat i taget, om du vill kan du även ge henne lite lammfärs och morotspuré samtidigt för att balansera upp magen. Tro mig, en katt-tarm tar mer skada av att bearbeta torrfoder än vad den gör av att bli lite lös i någon dag. Håll koll så att hon inte får diarré, blir uttorkad eller går ned i vikt.
Konstigt då att mina blir dåliga i magen av blötmat och mår prima i magen av torrfoder...
När vet sa kattungemat så menade han antagligen torrfoder. Att hon inte ska ha torrfoder för vuxna alltså.Jag har precis pratat med vet. och dom sa att kattungar definitivt inte ska ha något annat än kattungemat. dvs att den maten hon får nu ska hon inte heller äta egentligen. hon äter whiskas junior både blötmat och torrfoder. hon tycker det e jätte gott men enligt vet. skulle jag köpa riktig kattunge mat hos vet. eller i djuraffär. så då gör jag det. Men jag tackar allihopa för alla råd jag fått! jag vet i alla fall vad jag kan ge henne när hon blir äldre!Tack igen!
Jag vet inte exakt vad dom menade men hon sa att jag skulle ge henne kattungemat iaf. så jag får se vad jag gör. antagligen så köper jag det. men jag testar mjau när ohn blir lite äldre! det är inte speciellt dyrt heller väl?