Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Det finns en sak till jag behöver hjälp med. Mitt lilla busfrö på ca 12-14 veckor gammal är väldigt smal. Jag vet att det är väldigt...
2
Svar
32
· Visningar
2 040
Senast: Calolajn
·
Övr. Katt har ju köpt mig en liten långhårig/semi kattunge, korsning norsk skogskatt/bondkatt. hon räknas nog som svart (och vit :p), men har...
Svar
11
· Visningar
1 000
Senast: wtf
·
Övr. Katt Kissen kom hem häromdagen och lämnade små blodsår efter sej överallt. Kollade och såg att ena trampdynan har som en flik på ca 0,5-1cm...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Äntligen har vi fått provsvar om vår lille kille. Det var INTE FeLV eller FIV vilket jag är oerhört lättad för. Har varit så rädd för...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: Sassy
·
T
Övr. Katt Jag har tittat runt lite bland de olika trådarna och hittade ändå inget som passade mitt dilemma speciellt bra... Jag har en katt som...
Svar
15
· Visningar
2 423
·
Övr. Katt Äntligen kom kösmöbel, och min stackar rygg, lådan var INTE lätt å bära ensam :rofl: men som tur så kom det en kille när jag skulle...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: MinIan
·
H
Svar
16
· Visningar
1 401
Senast: Sol
·
K
Övr. Katt För 1,5 vecka sedan så tog jag och min pojkvän emot en kattunge på ca 4 månader via livlinan.be Hon har vuxit upp med sin mamma och sin...
Svar
18
· Visningar
3 766
·
V
Övr. Katt Min katt hon har blivit otroligt fet sedan en av våra katter sprang bort förra sommaren.Hon andas lite konstig och går mycket...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Efter att kisen kom hem häromdagen utan halsband för 4511 gången så vill jag nu ha tipps på bra halsband! Det ska helst vara...
Svar
11
· Visningar
1 608
Senast: boccia
·
Övr. Katt Måste bara få dela med mej av helgens skörd av tokiga bilder på far och son... Vi börjar med Junior:
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: Tusse2
·
H
Övr. Katt Har en mise.. som inte ska bli rundare(enlig vet) o nu efter att hans kompis försvunnit(dött) så har han börjat äta mer o mer o jag vill...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: HeRomer
·
Övr. Katt Har alldeles nyligen fått ett härligt avslut på mitt livs värsta dygn. Är alldeles slut i både kropp och själ. I torsdags när jag...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: Keanu
·
Övr. Katt för nån dag sen klampade det in en långhårig kattunge på ca 3 mån(?) hos mamma. väldigt tillgiven och van med hundar, så den kommer ju...
Svar
17
· Visningar
1 091
·
Övr. Katt jag ska göra en digital bildberättelse, men jag har typ inget å berätta om, så jag tänkte göra ett bildspel av katter, och då ska jag ha...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: MinIan
·
Övr. Katt helå.har en kattunge hemma som ä ca 5 månader o en vuxne ca 5 år.kattungen ä ju himla lekfull o anfaller den vuxna katten.nu till...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: nyckelpiga
·
Övr. Katt Har nu haft denna hitte kisse i ca 2 år. Och som ja tidigare berättat så när vi skulle kastrera henne fanns ingen livmoder, men hon ser...
Svar
13
· Visningar
2 017
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Ni som har långhåriga eller halvlånghåriga katter, hur ofta badar ni dem och vad använder ni för produkter? Hur ofta kan man bada dem...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: Tires
·
Övr. Katt jag och min sambo ska köpa en till katt, våran hona är svart och vit (den "klassiska" teckningen), korthårig och heter Gibson (efter en...
Svar
7
· Visningar
1 271
·
Övr. Katt Jag är så stolt över min pappa, jag bara måste få berätta! För ungefär en månad sedan flyttade han till en ny, lantligt belägen...
Svar
14
· Visningar
1 229
Senast: lillemor_wolfer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama