Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt På vägen till min praktikplats så brukar jag ofta se en kattherre sitta nere vid båthamnen i solen. Han ser ut som en gammal slagskämpe...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Hej Har en 3-årig kastrerad hankatt. Han har typ flyttat hemifrån verkar det som. Ända sedan i våras har han varit borta i långa...
Svar
7
· Visningar
769
Senast: Lurris
·
Övr. Katt Tydligen är det folk här som är totalt blinda. Man vägrar tro på att katter kastas ut, att katter överges och dumpas. Hur man så totalt...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 686
Senast: Inte_Ung
·
X
Övr. Katt Hej jag befinner mig i Indien jusst nu och har gjort så ett tag.. har även skaffat mig en katt sen en tid tillbaka... från en av...
Svar
10
· Visningar
1 955
Senast: XSunnyX
·
T
Övr. Katt Hej Jag har precis tagit över en jättefin Main coon flicka (3år) Hon är lite tunn och kräsen . Hon verkar bara äta torrfoder ...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Pettsson
·
S
Övr. Katt Några bilder på Trassels vackra bäbisar, som hunnit bli hela 7 veckor. Bamsingen Sprattjo, även kallad Hornper pga teckningen i...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: Sotis
·
V
Övr. Katt Mina söta prinsessor har aldrig varit ifrån varandra i mer än 5 min sen de kom ut från mamma - jag undrar hur det skulle gå om någon av...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Vet inte hur jag ska förklara det bättre..:crazy: Min katt får det i samband med fällning och har alltid fått det.. Nu till min...
Svar
19
· Visningar
1 315
S
Övr. Katt Har fått tag i en hel del älgkött och funderat på att göra BARF till kissarna av de sämre bitarna, revbenen t ex. Men jag har ingen...
Svar
1
· Visningar
993
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt Undrar om mina katter är överviktiga eller ej:smirk: Ena är blandras av norskskogskatt och bondkatt. Han väger lite över 6 kg:o Han...
Svar
4
· Visningar
1 195
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Har en katthona på 5 månader. Just nu väger hon 2,3 kilo. Hur mycket till tror ni hon går upp?
Svar
1
· Visningar
612
Senast: jerseyko
·
C
Övr. Katt Och jag som var så orolig för att han skulle vara sjuk på nåt sätt :crazy: Magen är liksom rund som en ballong, jag trodde feta katter...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: lala
·
A
Övr. Katt Slog upp ögonen och möttes av denna syn 5 cm från mitt ansikte. Får nog flytta nattduksbordet lite:angel:. Gick upp och möttes av...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Vira
·
Övr. Katt Kl 6 imorgon bitti *zzz* ska jag hämta en super söt liten kisse :love: Det mesta är klart nu, en soffa bara som ska flyttas in i ett...
Svar
12
· Visningar
1 016
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Imorgon blir Spurs (Paris Hilton) bäbisar 6 veckor. Min långhåriga, trefärgade gris fick tre mer eller mindre vita bäbisar. Alla är...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Yoggi
·
T
Övr. Katt Tänk om min katt kunde säga mamma:cool: http://www.youtube.com/watch?v=cWXEXYZvW-8&mode=related&search=
Svar
5
· Visningar
790
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt Hon har inte fått ngn namn än. Har några förslag men jag vet inte riktigt. Bilder...
2
Svar
23
· Visningar
1 684
Senast: wtf
·
C
Övr. Katt Jag har för mig att jag har läst om någon förening som kan hjälpa till att betala nödvändig veterinärvård/kastrering för upphittade...
Svar
18
· Visningar
2 300
Senast: Supermoose
·
Övr. Katt Har mer eller mindre frivilligt blivit fostermamma för en liten kattunge som vi hittade i stallet. Det mesta funkar jättebra, han blev...
Svar
5
· Visningar
4 510
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Är ett uttjatat ämne. Men ändå. Jag var igår kväll ute med min hund för kvällspromenad. Vi knatade runt i Stockholm, och passerade...
Svar
9
· Visningar
1 351
Senast: Vichy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama