Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har en norsk skogskatt som börjar dra sig mot året nu. Sista månaden har hans päls börjat tova så in i norden, Under magen...
Svar
14
· Visningar
1 793
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Nu kanske min lilla gråa innekisse ska bli mamma. Hon har ju vart på rymen några dagar, och hon börjar bli lite rund om magen:) Ska på...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Nu har jag bestämt mig för att köpa ragdoll, ett ganska enkelt val faktiskt :bow: Kikar på lite olika färger och är speciellt förtjust...
Svar
15
· Visningar
3 898
Senast: Tink
·
Övr. Katt Denna artikel publicerades för en tid sedan i Sveraks medlemstidning "Våra katter" Jag tycker den är så klockren och träffande...
Svar
8
· Visningar
1 597
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Nu har jag i 1,5 vecka letat efter ett foder som min katt tål. Utan att lyckas. Han är allergisk mot: Kött (nöt, gris och lamm)...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 628
Senast: Meibla
·
Övr. Katt Nu är det klart, jag ska få hem min kattunge snart ! :) :) Hon är en bondkatt, mörkgrå med vita tassar :love: supersöt! - måste ha...
Svar
11
· Visningar
919
Senast: ElinPelin
·
Övr. Katt För andra gången har det kommit en katt och bosatt sig utanför vårt hus. Första gången gick det 10-14 dgr innan vi gav katten i fråga...
Svar
12
· Visningar
996
Senast: Lilija
·
Övr. Katt Om ca 9 veckor kommer den här lilla sötnosen att flytta hem till oss :love: blandning norsk skogskatt och bondkatt. Hur ska man lättast...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt En liten blå tjej på 7 v. Så nu blir det lååånga fem veckor att vänta innan jag får hämta henne. Ringde egentligen på en äldre kull, men...
2
Svar
24
· Visningar
2 118
Senast: orion_x
·
K
Övr. Katt Jag är orolig för min kastrerade hankatt som är ca 4-5 månader gammal. Vi tog emot honom från en förening i Uppsala, dit han hade...
Svar
12
· Visningar
984
Senast: Kajsabet
·
Övr. Katt Nu har Månsan varit hemma 4 månader efter den ofrivilliga trippen ner till Helsingborg. (48 mil hemifrån) Så här såg hon ut innan hon...
Svar
10
· Visningar
1 191
Senast: Cronis
·
S
Övr. Katt Har gått och kärat ner mig alldeles i bengalkatter. :love: Var på kattutställning för någon vecka sedan och kollade lite närmare på dem...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 959
·
Övr. Katt Igår kom våra efterlängtadebalinesungar! Fem stycken blev det och Saga, mamman var duktig som alltid.
2
Svar
26
· Visningar
1 925
·
Övr. Katt Hur ser det ut när en katt har öroninflammation.?? mer än att katten skakar på huvudet o kliar sig. gul brunt i örat.??
Svar
2
· Visningar
2 124
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Katt Nån som testat Furminator? Verkar vara nåt slags rycka-bort-verktyg för underull. Kan tänka mig det funkar, men gör det inte ont...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Nussikan
·
  • Låst
Övr. Katt Jag gillar att ta kort på min katt. MEN han har megaögon och megapupiller så det blir nästan bara vitt... Är det någon här som är bra...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Har bestämt att i framtiden vl jag h en av dessa raser. Är stormförtjust i båda. Men nu vill jag ha all info n harom raserna. Gärna...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: verrdogan
·
V
Övr. Katt Jag vill ju evetually para båda mina prinsessor (dock inte samtidigt) men jag undrar hur man ska få tag på en pojke? Ska man annonsera...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 299
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Katt Hur ska jag avamska min lilla katt .. som är ca 5 månader. Kan man ge den tablet eller ska jag ge den sådan man spruta in i munnen. ??..
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ja, nu har de kommit, för ganska exakt 2 dygn sen. 3 stycken småttingar blev det. Fina och välskapta. Liten svart vit. Ännu...
2
Svar
27
· Visningar
2 044
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar