Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min stora katt, en kastrerad hane på 5 år, skulle behöva gå i terapi. Han var en jättesnäll kille förut - en riktig gentleman och...
Svar
11
· Visningar
1 648
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt En av mina kattungars nya ägare är lite orolig hur hon ska introducera den lilla nykomlingen för hennes hona, som inte är jätte förtjust...
Svar
3
· Visningar
10 305
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Måste bara visa hur fin vår "lilla" hittekatt Linus har blivit. Här har han varit hos oss i en dag, mager och eländig, ca 6-7 veckor...
Svar
14
· Visningar
1 290
Senast: Luna10
·
I
Övr. Katt Måste erkänna att jag verkligen är en sucker när det gäller att titta under svansen på kattungar :crazy:. Men har ju hört vissa...
Svar
14
· Visningar
6 707
Senast: Popplin
·
Övr. Katt Och de är helt underbara!! :love: Det var Fem kattungar från början, men Lill-Lennart dog :( Så nu har jag Jan-Olof, Margareta...
2
Svar
20
· Visningar
1 841
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt min kisse älskar att gnaga på saker. Tyvärr mestadels klädernypor och påsklämmor vilket ju inte är så bra. Kan man ge tuggben till...
Svar
6
· Visningar
1 220
Övr. Katt Mina busdjur på ca 7 veckor och deras mamma:p Calista är en sko Kristy är en sko Seann smakar på kubbspelet.. Calista...
Svar
7
· Visningar
889
Senast: Sinfonie
·
S
Övr. Katt Var in på apoteket igår och såg att det kommit ut en ny fiffig test, så man slipper trycka i kisse maskmedel kanske helt i onödan...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt ..börjat kissa inne igen. Igår natt hade hon bajsat och kissat i en säng. Sen tog vi med henne till min pappa igår, och idag såg han...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: bollen__
·
F
Övr. Katt Min ena lilla kisseunge har gaser i magen. Hon går runt och fiser illa helatiden. Är detta normalt? Är det något jag ska göra?
Svar
7
· Visningar
2 032
Senast: Panzerkat
·
T
Övr. Katt Har en fundering ang att duscha ute katter under vintern. Är det någon som gör det:confused: Har fått för mig att dom håller mindre...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Det måste väl vara helt omöjligt att en kastrering inte fungerar helt ut, eller hur? Pratade med vår granne idag och de fick kattungar...
Svar
5
· Visningar
1 117
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt min katt geisha andas jättetungt och verkar vara öm i magen. magen känns nästan lite svullen i nedre delen av magen (närmast könet) är...
Svar
12
· Visningar
1 175
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt En av katterna kissade på hallgolvet inatt. Helt säker på vem det är kan man ju inte vara men jag misstänker Dimma eftersom Isola aldrig...
2
Svar
36
· Visningar
1 918
Senast: Tassetass
·
T
Övr. Katt Upptäckte idag att min ena katt ha tappat en klo på ena baktassen:crazy: Vad skall jag göra? Skall jag kontakta vet.? Han haltar...
Svar
8
· Visningar
33 601
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt Hej har precis fått hem min lilla kattunge. Nu behöver jag lite hjälp. Har katter sedan tidigare men de har varit rumsrena när de kommit...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: lokilind
·
P
Övr. Katt På lördag kväll kom han in vid 10-tiden på kvällen. Då var han fullt normal, åt sin mat och gick och lade sig. På söndag morgon...
2
Svar
26
· Visningar
5 170
Senast: plymen
·
Övr. Katt Min katt, som är en stor hankatt i sina bästa år har varit ute och bråkat med grannkatten, har har inte förstått att han är...
Svar
7
· Visningar
1 833
Senast: lokilind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama