Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt En av mina små stallkatter (15 veckor) har något kletigt i örat. Det är som någon västska som stelnar och blir som en ruva. Hon kliar...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Nussikan
·
U
Övr. Katt Vi har köpt en kattunge! :D mamman var 50% perser och pappan hel perser HOn är så söt och go! :love: Våran älskling<333333 vad tycks?
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Får hem min lilla katt om fyra veckor ungefär och är på gång att välja försäkringsbolag. Har funderat på Agria men på sista tiden har...
Svar
11
· Visningar
903
Senast: Svalan
·
Övr. Katt Nu har det dykt upp en vildkatt hemma hos pappa igen. Vi såg henne för första gången för en vecka sedan och hoppades att hon kanske bara...
Svar
1
· Visningar
1 254
Senast: Sol
·
Övr. Katt jag och min pojkvän var och tittade på några kattungar idag, de var bara för underbara :love: så nu har vi tingat två stycken, kan nog...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: MissFideli
·
H
Övr. Katt Vi har fått en operasångare i lägenheten :crazy: En riktig wannabe, om man säger så.. Kan man kastrera fast de löper eller måste man...
Svar
1
· Visningar
775
P
Övr. Katt Hej! Jag har två katter, en kasterad hane på 14 år, o en kattjej på 5 år. De är båda innekatter. Dom har för ca 1 månad sedan fått...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: orion_x
·
Övr. Katt Har två honkatter på 14 o 16 år - halvsyskon o underbara! Haft i hela deras liv. Nu har dom flyttat för första gången i sitt liv (med...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Reykur
·
L
Övr. Katt hejsan! jag har för ungefär 8 veckor sedan köpt två katter dom är nu 17 veckor och det är en hane och en hona som är syskon, enda sedan...
Svar
2
· Visningar
1 374
Senast: Tires
·
Övr. Katt Kan någon hjälpa mig? Kanske får jag aldrig se honom igen. Jag är så jävla ledsen. Jag ska försöka berätta kort innan jag kvävs av en...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 877
Senast: renatechampion
·
Övr. Katt Vilken färg kan det bli med svart-vit mamma och Bluesmoke pappa? Hans mamma är Svartsmoke och hans pappa helvit. Mammans mamma är...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min kisse är dräcktig och skall om någon vecka nedkomma med bebisar. Hon är så tjock att han knapt(kan inte) kan tvätta sig där bak...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Panzerkat
·
Övr. Katt Båda mina 2 år gamla katter har "grus" och skräp runt ögonen, syns speciellt på hanen som har vitt ansikte. Det sitter alltid bruna...
Svar
10
· Visningar
10 550
Övr. Katt Har en kastrerad hankatt hemma som på vintern får återkommande problem med kisseriet. Han brukar då få Vetrimoxin och bli bra efter...
Svar
4
· Visningar
1 785
Senast: Aggepagge
·
Övr. Katt Tidigare i veckan köpte jag en jättefin filt för runt 300 kr att ha när jag myser i soffan. Tror ni jag kommer åt ens en...
Svar
7
· Visningar
954
Senast: Keanu
·
Övr. Katt En av våra siameser har astma. Han har tidigare fått kortison mot detta, och han blev märkbart bättre. Nu är han riktigt illa däran...
Svar
2
· Visningar
3 183
·
Övr. Katt Någon som testat att spänna fast katten med speciell bilsele istället för att använda transportbur?
Svar
7
· Visningar
974
·
Övr. Katt Är det någon av er som bedriver ett sk katthem? Eller typ av jourhem, stödhem eller utslussningshem? Har haft tanken på att bidra med...
Svar
18
· Visningar
1 544
Senast: Pettsson
·
S
Övr. Katt Fan vad allt känns piss nu... Har två hankatter, dom går in och ut som dom vill. För 1 år sedan tog vi bort kattlådan på prov och...
2
Svar
21
· Visningar
2 016
Senast: JustME83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar