Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min ena katt (kastrerad hona, 1½ år) har börjat kissa och bajsa på parkettgolvet. Förut har hon alltid gått på lådan, men nu har hon...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: boccia
·
E
Övr. Katt Har precis skaffat en ny kissa och har en sen tidigare men nu är den nya inte vaccinerad sa de när vi hämtade honom idag (har glömt...
Svar
5
· Visningar
1 691
Senast: Sotis
·
T
Övr. Katt Min katt är så trött. I lördags åkte jag och sambon bort. Min mor var upp och gav katterna mat och gjorde rent lådan o.s.v. I...
Svar
5
· Visningar
1 362
Senast: Sastra
·
Övr. Katt min gamle gubbe...:cry: Min bästa vän sen 18 år, nu ser jag bara hur han blir allt sämre inför mina ögon...:cry: Nu kom han tassandes...
Svar
18
· Visningar
1 319
Senast: ako
·
J
Övr. Katt Min mamma ringde för en liten stund sedan och berättade att dom hade sett en katt som eventuellt kunde vara min, som försvann för ett... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 315
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Ni minns kanske Maine coon kattungen jag köpte åt min mamma i 50 års present? Nu har han hunnit bli hela fyra månader, är lika stor som...
Svar
13
· Visningar
1 038
Senast: MrsScabtree
·
U
Övr. Katt Har gjort en film om våran kattunge:D http://youtube.com/watch?v=KWZ-aaoAQuc
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Svalan
·
A
Övr. Katt Kanske en dum fråga men efter att ha sett bilderna i kattkläd tråden så började jag fundera på hur pratktiskt dom kan vara. Har en hona...
Svar
7
· Visningar
7 984
Senast: Keanu
·
L
Övr. Katt Har ni några erfarenheter av att en hon-katt kan bli lite "knäpp" av p-piller? Han nämligen en hona som går på p-piller förtillfället...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Gaaaaah! Den ene katten pinkar på saker som lämnas framme över natten och den andre bajsar inne, pinkar och rev sönder tapeterna i...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: doglover
·
Övr. Katt Kan man endast få det om den ena "föräldern" är vit själv?
Svar
5
· Visningar
1 965
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu har min älskade Burma tjej varit i Slovakien på WorldWinnerutställningen och plockat hem sin EuropaChampion titel!! Nån fler som... 2
Svar
21
· Visningar
1 657
Senast: Egonson
·
Övr. Katt Hm har gett mina Coops egna kitten men det ratade dom, dom åt istället bara av min vuxna hanes mat-Royal Canin Sensitive. Provar nu...
Svar
1
· Visningar
902
·
P
Övr. Katt Hur många av er äger "kattkläder"? Använder ni dom seriöst så allt säga, eller är ni lika elaka som mig och klär ut era stackars...
Svar
14
· Visningar
4 849
Senast: Lillsessan
·
Övr. Katt När man flyttar och har katter som är vana att vara ute, hur länge ska man då se till att ha dem inne så de lär sig vart deras nya hem...
Svar
19
· Visningar
25 822
Senast: LillaQ
·
Övr. Katt (Bilder!!!) För en liten stund sen kom jag hem med Dimma. Hon tyckte inte det var någon höjdare att vara i buren, men hon blev lugn... 2
Svar
32
· Visningar
2 252
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Hittade lite gammla bilder på min MAJA när vi bodde i stan, hade precis fått frontline i öronen..inte så poppis:crazy: Så häs ser jag...
Svar
9
· Visningar
825
Senast: Svalan
·
Övr. Katt Hur brukar en nykastrerad hona må egentligen? :confused: Enligt veterinären som kastrerade henne i går så skulle hon vara "piggare"...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Megs
·
Övr. Katt Är det någon som har erfarenhet av att behandla katt som "skvätter" överallt mot depression? Har prövat typ "allt". Pratade med vet...
Svar
2
· Visningar
786
·
Övr. Katt Var hemma hos en uppfödarväninna i söndags och använde hennes katter som försökskaniner när jag skulle lära mig nya kameran, så här blev...
Svar
16
· Visningar
1 015
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka