Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Två av våra katter hade lite roligt i morse...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: aiquen
·
U
Övr. Katt Min väldigt långhårida katt och jaghar ett stort problem! När hon skiter (inte alltid) så fasnar hela paketet i hennes päls! helt...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Beckie
·
P
Övr. Katt Nästan vecka kommer äntligen min kisse :) Har varit och inhandlat allt jag kan tänkas behöva.. Har även köpt en kattlåda med lock och...
Svar
4
· Visningar
1 556
E
Övr. Katt Hej! Jag kommer eventuellt att flytta från ett relativt stort hus till en lägenhet inom kort. Det som oroar mig är hur min katt...
Svar
6
· Visningar
1 389
Senast: Eeiram
·
Övr. Katt Kan man se skillnad på nyfödda kattungar om dom blir lång eller korthåriga som vuxna? eller när kan man se det? Fick 5 bedisar:) i...
Svar
4
· Visningar
4 203
Senast: Sotis
·
K
Övr. Katt Vi blev med katt i sommar. En helt vanlig bondkatt. Hon är nu drygt 6 månader. Vi funderar nu på att skaffa en kompis till henne. VI bor...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: knas
·
Övr. Katt Hur stor är chansen att få långhåriga kattungar med en renrasig Perser pappa och en halv skogis mamma som är långhårig??
Svar
6
· Visningar
1 940
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Abbie är anmäld till en utställning 26/1 här i Örebro och nu har jag bestämt mig för att hon även ska få ett nytt burskynke tills då...
2
Svar
24
· Visningar
2 284
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Idag tog jag ut bebisen i skogen för första gången. Åka bil va lite läskigt tyckte han, men sen ville han helst inte komma ur bilen...
Svar
9
· Visningar
939
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har tittat på katt annonser och sett att det varierar mycket i pris. Hur mycket tycker ni att ni kan betala för en katt? Tänkt mest...
Svar
10
· Visningar
1 100
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Min kisse ligger bredvid mig och tar i så mycket hon bara orkar. Bredvid henne ligger en jättesöt grårandig unge :love:
2 3
Svar
50
· Visningar
4 281
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Vad finns det för olika ohyra på våra katter och hur yttrar det sig? Skabb, lös, ringorm finns det på katt? Fyll på och skriv om era...
Svar
2
· Visningar
5 049
Senast: mandalaki
·
K
Övr. Katt Idag skulle jag och min pojkvän introducera en litter quitter (toalett-träning) för våra 4-5 månaders katter. Den var inte så rolig när...
2
Svar
36
· Visningar
7 091
Senast: Kajsabet
·
D
Övr. Katt Min katt kom in imorse och blundade på ena ögat. När hon öppnar det r hela ögat täckt av enomskinligt/grått/vitt slem som rinner väldigt...
Svar
5
· Visningar
1 205
S
Övr. Katt Nu var det längesedan man tog kort på kissen. Han har blivit riktigt stor =) Lägg gärna in nya kort på era =)
Svar
5
· Visningar
902
Senast: Ozen
·
Övr. Katt Har ni nån bok där kattens sjukdomar ingår som ni kan rekomendera. Jämförelsevis tex håll hästen frisk som jag tycker är ett måste...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt Kan ni dela med er av foton på era långhåriga hustigrar? Själv har jag en korthårig stallkatt, men tänker försöka flörta med sambon om...
2
Svar
26
· Visningar
6 339
Senast: underbarasteponny
·
E
Övr. Katt Hej! Jag hoppas få lite hjälp av någon vaccinkunnig människa. Det gäller grundvaccination och återvaccination av en äldre katt (idag...
Svar
3
· Visningar
4 453
Senast: Sol
·
K
Övr. Katt Någon bränner katter i Sandviken. Har tyvärr ingen direktlänk. http://www.arbetarbladet.se/index.php
Svar
8
· Visningar
872
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt En av mina små stallkatter (15 veckor) har något kletigt i örat. Det är som någon västska som stelnar och blir som en ruva. Hon kliar...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama