Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Fick hem två stycken kattungar för ett par veckor sedan. De var då 5veckor gamla, deras kära mor ville inte veta av dom och om det bara...
Svar
6
· Visningar
2 044
Senast: Luna10
·
Övr. Katt Min älskade gamla Måssekatt(Måns) har varit i slagsmål med en ung hankatt. Han kom in tisdagmorgon och var helt slut, blodig, smutsig...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: movi
·
Övr. Katt Hallå... nu har jag varit glad ägare i snart 3 månader till denna söta lilla tjej och hennes syster. Är lite intresserad av vad för...
Svar
18
· Visningar
1 193
Senast: Sotis
·
Övr. Katt ... att den är kastrerad? Hur ser man att det är en kastrerad hane eller en kastrerad hona? Snabb hjälp! Kan ha hittat min katt...
Svar
3
· Visningar
3 151
Senast: Lillemim
·
Övr. Katt Våran nya lilla katt som vi införskaffade har en liten syssla för sig som inte är så himmla mysig. Varje gång han varit på toaletten...
Svar
11
· Visningar
1 690
Senast: aneka
·
Övr. Katt vad tycker era katter om att ni sitter o knappar vid datorn kvällstid? Min blir sjukt frustrerad och kommer och ska stå på tangenterna...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: Cera
·
Övr. Katt Fick för 2 år sen en liten kisse-bebis till stallet,för 1 år sen bytte vi stall,då fick Pysen följa med! Nu har jag min häst inhyrd ca...
Svar
16
· Visningar
1 323
Senast: movi
·
Övr. Katt Mina två kräk har inte direkt blivit såta vänner än, men däremot har jag märkt en viss uppdelning i var de hänger mest. Isolas område...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Han kan nästan inte stå på benen... :crazy: :cry: Jag vet inte vad som är fel, ser typ ut som han är full. Och när jag lyfter honom så... 2
Svar
25
· Visningar
8 931
Senast: Trixa
·
G
Övr. Katt Hejsan. Jo fynderade lite på hur ni med innekatter gör ang promenader och sådär. Promenerar ni med katterna? hur ofta och varför? Och...
Svar
10
· Visningar
4 088
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag har en underbar stallkatt, Doris, som flyttade in förra sommaren. Jag har gett henne p-piller men jag skulle vilja sterilisera henne...
Svar
3
· Visningar
752
L
Övr. Katt Hej, alltså detta låter säkert som en självklar sak men hoppas att de finns en annan förklaring! Öppnade just dörren för att släppa in... 2
Svar
34
· Visningar
2 836
Senast: LilleSkutt
·
Övr. Katt Min hona på 6 månader, och jag som tycker mina vänner är knäppa när de säger att hon är läskig :angel:
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: Hogstorp
·
J
Övr. Katt Min katt vägrar ha halsband på sig! Sist så fastnade hon med bakbenet inkilat mellan halsen och halsbandet när hon försökte klia av sig...
Svar
9
· Visningar
2 158
Senast: Amore
·
Övr. Katt Vad kan man göra för att få katter att låta bli att klösa på möbler och tapeter? Jag är inte direkt nybörjare på katt, är uppvuxen med...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: Winni
·
Övr. Katt Jag har ju kattungar som fått nya superbra hem! Så det känns jätteroligt! De är ju såklart avmaskade, veterinärbesiktigade osv...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: Annie_92
·
Övr. Katt Imon ska min lilla kille in och få en sk p-spruta, någon som har erfarenhet av det? Bra/dåligt? Har det fungerat? Hur länge har det...
Svar
8
· Visningar
4 437
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Och nu frågar jag inte för att jag tycker att det nödvändigtvis låter som en bra idé utan snarare för att mitt liv förvandlats till en...
Svar
13
· Visningar
3 133
Senast: Fiorano
·
S
Övr. Katt Vad kan kostaden per unge, som får stanna hos mamman i 12 veckor, ligga på om man bara tittar på maten och sanden? Inte tester...
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag pratade med en på Folksam, hon sa att dom hade MYCKE bättre djurförsäkring än Agria och alla andra. men då frågade jag om dom också...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka