Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ni minns kanske Maine coon kattungen jag köpte åt min mamma i 50 års present? Nu har han hunnit bli hela fyra månader, är lika stor som...
Svar
13
· Visningar
1 035
Senast: MrsScabtree
·
U
Övr. Katt Har gjort en film om våran kattunge:D http://youtube.com/watch?v=KWZ-aaoAQuc
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Svalan
·
A
Övr. Katt Kanske en dum fråga men efter att ha sett bilderna i kattkläd tråden så började jag fundera på hur pratktiskt dom kan vara. Har en hona...
Svar
7
· Visningar
7 854
Senast: Keanu
·
L
Övr. Katt Har ni några erfarenheter av att en hon-katt kan bli lite "knäpp" av p-piller? Han nämligen en hona som går på p-piller förtillfället...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Gaaaaah! Den ene katten pinkar på saker som lämnas framme över natten och den andre bajsar inne, pinkar och rev sönder tapeterna i...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: doglover
·
Övr. Katt Kan man endast få det om den ena "föräldern" är vit själv?
Svar
5
· Visningar
1 954
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu har min älskade Burma tjej varit i Slovakien på WorldWinnerutställningen och plockat hem sin EuropaChampion titel!! Nån fler som...
2
Svar
21
· Visningar
1 655
Senast: Egonson
·
Övr. Katt Hm har gett mina Coops egna kitten men det ratade dom, dom åt istället bara av min vuxna hanes mat-Royal Canin Sensitive. Provar nu...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Sotis
·
P
Övr. Katt Hur många av er äger "kattkläder"? Använder ni dom seriöst så allt säga, eller är ni lika elaka som mig och klär ut era stackars...
Svar
14
· Visningar
4 846
Senast: Lillsessan
·
Övr. Katt När man flyttar och har katter som är vana att vara ute, hur länge ska man då se till att ha dem inne så de lär sig vart deras nya hem...
Svar
19
· Visningar
25 600
Senast: LillaQ
·
Övr. Katt (Bilder!!!) För en liten stund sen kom jag hem med Dimma. Hon tyckte inte det var någon höjdare att vara i buren, men hon blev lugn...
2
Svar
32
· Visningar
2 238
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Hittade lite gammla bilder på min MAJA när vi bodde i stan, hade precis fått frontline i öronen..inte så poppis:crazy: Så häs ser jag...
Svar
9
· Visningar
823
Senast: Svalan
·
Övr. Katt Hur brukar en nykastrerad hona må egentligen? :confused: Enligt veterinären som kastrerade henne i går så skulle hon vara "piggare"...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Megs
·
Övr. Katt Är det någon som har erfarenhet av att behandla katt som "skvätter" överallt mot depression? Har prövat typ "allt". Pratade med vet...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Var hemma hos en uppfödarväninna i söndags och använde hennes katter som försökskaniner när jag skulle lära mig nya kameran, så här blev...
Svar
16
· Visningar
1 008
Senast: Nussikan
·
A
Övr. Katt Känner nån igen sig? :p http://s20.photobucket.com/albums/b245/energypaws/?action=view&current=wake-up.flv
2
Svar
23
· Visningar
1 931
Senast: rickie
·
Övr. Katt ... eller inte. :mad: Jag kom för en stund sedan hem från affären. Innan jag åkte flyttade jag på kycklingvingen som låg på upptining...
Svar
18
· Visningar
1 654
S
Övr. Katt Hej jag är NY här inne!! Jo jag undrar om det finns någon här inne som har någon "Äkta" Norskskogkatt alltså ingen Norskskogskatt...
Svar
11
· Visningar
1 263
Senast: Tires
·
P
Övr. Katt min ena katt har ett par månader varit väldigt torr om nosen! Den är inte "skrynklig" , utan bara torr:D Är det "farligt" ? Vad beror...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Pozerka
·
G
Övr. Katt Jag har två huskatter, Fia 1,5 år och Sara 6 månader. Jag hade Fia ca ett år innan jag adopterade Sara. Fia har jag aldrig haft problem...
2
Svar
34
· Visningar
2 824
Senast: Penfold
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar