Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Som rubriker säger, vad har ni för stylingprodukter till era katter? Shampo, balsam, foam, cream, inpavkning, sprayer, puder mm mm mm... 2
Svar
26
· Visningar
2 198
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Är sugen på en ny katt, jag vill ha en aktiv katt som vill vara med, en som tycker om att leka och prata även som vuxen och som har lätt... 2
Svar
21
· Visningar
3 050
Senast: Haukur
·
Övr. Katt När vi kom hem så gömde hon sig direkt under badkaret. Kom fram sen när vi släckte ner för att gå och lägga oss. Hon är väldigt...
Svar
6
· Visningar
832
Senast: Prosit
·
S
Övr. Katt I dag följde jag med Wilmer ut på en promenad i den första snön. :love: Wilmer har varit innekatt under hela sitt liv, men fått gå ut nu...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: aleksis
·
Övr. Katt Min ena grannes katt försvann för ett halvår sen ungefär, då de tagit med katten på en resa till vämland. -Jag ville att katten också...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: YorkWann
·
K
Övr. Katt Min katt föder idag för första gången i sitt liv, hon är 2 år. I morse hängde en "vatten-blod" boll ur baken. Sedan kom den ut och efter... 2 3
Svar
56
· Visningar
24 066
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt Har sutte o funderat o haft mig ett tag hä nu.. Har just nu en hund.. 8 årig blandis tik, har en kompis som jag ev kommer att skaffa en...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: Minerva
·
Övr. Katt I augusti detta året fick vi hem en liten kissunge från en helt vanlig kattfamilj, vad vi vet.... Kissen är helt underbar och hur kelen...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Ja,om det inte blir bra,så anlitar jag naturligtvis veterinär! Men jag misstänker kanske kattslagsmål,då såren sitter på varsin sida...
Svar
11
· Visningar
5 436
Senast: movi
·
Övr. Katt Efter ett samtal med veterinär idag angående en hittekatts skador i ansiktet, förklarade veterinären att det inte var ovanligt. Skador...
Svar
9
· Visningar
1 494
Senast: Cryptorchid
·
Övr. Katt Hade en katt som dog i FIP för några månader sedan:cry:Hankatten som också bor här blev inte smittad. Vi köpte 3 st nya katter varav...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Sol
·
Övr. Katt måste jag få visa framstegen som gjorts senaste veckan :D från (= aldrig komma ut från gardinerna med mig i rummet, alltså den gula)...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: tindra
·
Övr. Katt Jag misstänker att min kattvaktskisse som jag har här hos mig håller på att tappa en tand... Han är ca 6 månader gammal, är det en...
Svar
9
· Visningar
1 135
Övr. Katt typ mjau mfl.. hur länge är det ok att det står framme? Missarna jag har (3 st, 2 ungar (födda i april) + en vuxen) rör oftast inte...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Vi har blivit med kattbebisar här hemma :). Var en sväng på IKEA, och när jag kom hem ville kattmamma att jag skulle sitta med henne...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Sotis
·
G
Övr. Katt 1.Finns det, och hur gör man om man har två stycken? 2.Är det vanligt att man har det? 3. Hur ofta ger ni era? 4. Vad ger ni...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag köpte precis en ny sele till katten jag är kattvakt åt, eftersom den gamla känns för liten. När jag var i djuraffären såg jag en...
Svar
4
· Visningar
673
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Ja,hur gör man på en galen katt?:eek: Kan gör det mesta med min katt men tempen i baken,det var något helt annat..där gick gränsen...
Svar
5
· Visningar
1 577
Övr. Katt Hämtade hem min James idag ifrån djursjukhuset. När jag kom hem såg jag att han hade ett litet rött sår i nacken. Eller mer som en...
Svar
4
· Visningar
1 453
Senast: Aliide
·
Övr. Katt Hej, Vår huskatt kom nyss hem och var jättesvullen på sidan av huvudet, typ kinden. Svullnaden är hård och syns tydligt! Vi ser inget...
Svar
12
· Visningar
1 890
Senast: Anna Lilja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin
  • Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023