Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Min katt föder idag för första gången i sitt liv, hon är 2 år. I morse hängde en "vatten-blod" boll ur baken. Sedan kom den ut och efter...
2 3
Svar
56
· Visningar
24 013
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt Har sutte o funderat o haft mig ett tag hä nu.. Har just nu en hund.. 8 årig blandis tik, har en kompis som jag ev kommer att skaffa en...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Minerva
·
Övr. Katt I augusti detta året fick vi hem en liten kissunge från en helt vanlig kattfamilj, vad vi vet.... Kissen är helt underbar och hur kelen...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Ja,om det inte blir bra,så anlitar jag naturligtvis veterinär! Men jag misstänker kanske kattslagsmål,då såren sitter på varsin sida...
Svar
11
· Visningar
5 425
Senast: movi
·
Övr. Katt Efter ett samtal med veterinär idag angående en hittekatts skador i ansiktet, förklarade veterinären att det inte var ovanligt. Skador...
Svar
9
· Visningar
1 494
Senast: Cryptorchid
·
Övr. Katt Hade en katt som dog i FIP för några månader sedan:cry:Hankatten som också bor här blev inte smittad. Vi köpte 3 st nya katter varav...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Sol
·
Övr. Katt måste jag få visa framstegen som gjorts senaste veckan :D från (= aldrig komma ut från gardinerna med mig i rummet, alltså den gula)...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: tindra
·
Övr. Katt Jag misstänker att min kattvaktskisse som jag har här hos mig håller på att tappa en tand... Han är ca 6 månader gammal, är det en...
Svar
9
· Visningar
1 117
Övr. Katt typ mjau mfl.. hur länge är det ok att det står framme? Missarna jag har (3 st, 2 ungar (födda i april) + en vuxen) rör oftast inte...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Vi har blivit med kattbebisar här hemma :). Var en sväng på IKEA, och när jag kom hem ville kattmamma att jag skulle sitta med henne...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Sotis
·
G
Övr. Katt 1.Finns det, och hur gör man om man har två stycken? 2.Är det vanligt att man har det? 3. Hur ofta ger ni era? 4. Vad ger ni...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag köpte precis en ny sele till katten jag är kattvakt åt, eftersom den gamla känns för liten. När jag var i djuraffären såg jag en...
Svar
4
· Visningar
663
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Ja,hur gör man på en galen katt?:eek: Kan gör det mesta med min katt men tempen i baken,det var något helt annat..där gick gränsen...
Svar
5
· Visningar
1 575
Övr. Katt Hämtade hem min James idag ifrån djursjukhuset. När jag kom hem såg jag att han hade ett litet rött sår i nacken. Eller mer som en...
Svar
4
· Visningar
1 452
Senast: Aliide
·
Övr. Katt Hej, Vår huskatt kom nyss hem och var jättesvullen på sidan av huvudet, typ kinden. Svullnaden är hård och syns tydligt! Vi ser inget...
Svar
12
· Visningar
1 890
Senast: Anna Lilja
·
S
Övr. Katt Fick hem två stycken kattungar för ett par veckor sedan. De var då 5veckor gamla, deras kära mor ville inte veta av dom och om det bara...
Svar
6
· Visningar
2 003
Senast: Luna10
·
Övr. Katt Min älskade gamla Måssekatt(Måns) har varit i slagsmål med en ung hankatt. Han kom in tisdagmorgon och var helt slut, blodig, smutsig...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: movi
·
Övr. Katt Hallå... nu har jag varit glad ägare i snart 3 månader till denna söta lilla tjej och hennes syster. Är lite intresserad av vad för...
Svar
18
· Visningar
1 193
Senast: Sotis
·
Övr. Katt ... att den är kastrerad? Hur ser man att det är en kastrerad hane eller en kastrerad hona? Snabb hjälp! Kan ha hittat min katt...
Svar
3
· Visningar
3 149
Senast: Lillemim
·
Övr. Katt Våran nya lilla katt som vi införskaffade har en liten syssla för sig som inte är så himmla mysig. Varje gång han varit på toaletten...
Svar
11
· Visningar
1 689
Senast: aneka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama