Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nån som provat en sån här? Resultat? :D länk till annons
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Kajsabet
·
Övr. Katt När börjar mamman att löpa igen efter det att hon fått ungar?
Svar
9
· Visningar
12 605
Övr. Katt Våran gamla avelshane (nu kastrerad) var vi tvugna att ta bort nu idag.... En böld som förmodligen orsakat blodförgiftning, själv...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vad säger era katter om snö? Om regn? Vår kastrerade katt på 1,5år är en riktigt rastlös själ. Han ska jämt ut och kolla läget och är en...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ja så är det. Jag fick ju tillbaka min egen lilla uppfödning " den svart-vite kissen" .. Men han har fortfarande inget säkrat namn...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: ika77
·
L
Övr. Katt Min katt, 5 månader gammal, har små svarta grejer i pälsen på hakan, vad kan det vara för något? Så gott vi kunnat se så är det bara på...
Svar
9
· Visningar
16 787
Senast: LillaQ
·
Övr. Katt att gå på lådan?? Ja,nu har min katt bestämt sig för att vara inne på nätterna,vilket är helt ok för mig! Kommer även in ett par...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Japp. Andra gången hon badar. Eller. duschar snarare. Inget schampoo eller så utan bara genomsköljning. Hon verkar tycka om det. Hon...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: YlvaG
·
G
Övr. Katt Hjälp!! Jag bor på landet och har en katt som går lite ut och in av sej själv...Hon är 5 år...Hon har börjat att kissa i soffan..i...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: Goes_on22
·
G
Övr. Katt Har som sagt köpt en kattunge nu. Men detta är första gången i mitt liv jag har en innekatt, så funderade på detta med kloklippning...
Svar
16
· Visningar
8 049
Senast: SockerSara
·
Övr. Katt Jag tänkte möjligtvis skaffa en (inne)katt till nästa år, beronde på hur mitt liv verkar arta sig. Därför har jag redan nu börjat snoka...
Svar
5
· Visningar
5 689
Senast: SockerSara
·
Övr. Katt Jag har en en helt fantastisk liten kattunge här hemma som är runt en 3 månader gammal. Verkligen en helt förtjusande liten katt! Nu...
Svar
2
· Visningar
3 792
Senast: Lillemim
·
P
Övr. Katt ja nu har vi fått hem blitz. kommer lite bilder på han tyvärr blev de inte fler bilder för batteriet dog :(
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Pamme_Jaspin
·
Övr. Katt är det bara en myt att det inte skulle fungera? vad är era erfarenheter och tror ni att en katt som har varit ute hela sitt liv kan leva...
Svar
14
· Visningar
1 253
Senast: jassica
·
C
Övr. Katt Har precis igår fått hem en ny liten kattunge som inte passar gammelkatten så bra. Han fräser och har vid ett tillfälle slått till henne...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Kajsabet
·
Övr. Katt Som rubriker säger, vad har ni för stylingprodukter till era katter? Shampo, balsam, foam, cream, inpavkning, sprayer, puder mm mm mm...
2
Svar
26
· Visningar
2 193
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Är sugen på en ny katt, jag vill ha en aktiv katt som vill vara med, en som tycker om att leka och prata även som vuxen och som har lätt...
2
Svar
21
· Visningar
3 034
Senast: Haukur
·
Övr. Katt När vi kom hem så gömde hon sig direkt under badkaret. Kom fram sen när vi släckte ner för att gå och lägga oss. Hon är väldigt...
Svar
6
· Visningar
832
Senast: Prosit
·
S
Övr. Katt I dag följde jag med Wilmer ut på en promenad i den första snön. :love: Wilmer har varit innekatt under hela sitt liv, men fått gå ut nu...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: aleksis
·
Övr. Katt Min ena grannes katt försvann för ett halvår sen ungefär, då de tagit med katten på en resa till vämland. -Jag ville att katten också...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama