Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt på grå lurvboll... Som om inte mattan är pälsig nog att dammsuga i vanliga fall...
Svar
11
· Visningar
1 170
Senast: aleksis
·
Övr. Katt Hm, hade hantverkare här hemma i morse, dom skulle byta min ytterdörr. Plötsligt hör jag en duns i hallen och ett "förbannade kattkräk"...
2
Svar
28
· Visningar
2 540
Senast: Nisse
·
Övr. Katt Nu är YorkWanns kattungar hela 5 veckor gamla! Busigare än någonsin och ursöta! Pelle Svanslös, Jan-Olof, Anna-Lena och Margareta...
Svar
13
· Visningar
1 461
Senast: tindra
·
Övr. Katt Har en ung vän, som för 3 veckor sedan blev med katt. En härlig kelsjuk bondkatt och allt var frid och fröjd tills i dag då hon bad mig...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: tindra
·
Övr. Katt Min kisse Ferguson har fått sitt korsband på vänster bak avslitet i slagsmål med en vildkatt. Han är röntgad och äter nu penicillin och...
Svar
12
· Visningar
12 269
Senast: Tires
·
Övr. Katt Jetson är 2 år och kastrerad sedan han var 8 månader för att göra en lång historia kort. Mitt förra problem var att katten gick alltid...
Svar
15
· Visningar
1 177
A
Övr. Katt Vi planerar att ev. åka på en 2 veckors semester resa till våren och funderar på att låta våra katter (tre stycken) bo på kattpensionat...
Svar
8
· Visningar
9 054
Övr. Katt Någon som har en sån? Jag bor ju i Tyskland så jag letar ju givetvis först i Tyskland efter en uppfödare. Men jag tar gärna del av...
Svar
11
· Visningar
10 202
Senast: Augusti
·
Övr. Katt Nu var det en stund sedan jag bombade er så här kommer några bilder på gänget. Rustie, Oscar och Cleopatra!
Svar
14
· Visningar
1 320
Senast: kisse
·
Övr. Katt För min älskade kattkille Hobbe har fått gå vidare. 15 år fick vi tillsammans. Så ledsen att jag inte kunde göra mer killen. Han...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: 0liver
·
Övr. Katt Nu är han igång igen. Pottan har i perioder problem med sina ögon. Dom rinner mer än vanligt och det kan bli lite rött i själva...
Svar
1
· Visningar
704
·
J
Övr. Katt Jag har sett många bild trådar men ingen för Britter så nu sätter vi igång..... Ta gärna med lite info om kissen, ålder, stam mm.
2
Svar
31
· Visningar
2 392
·
Övr. Katt ...Tusse, min tillfälliga inneboende.:) Jag har fått den stora äran att ta hand om denna underbaring medan hans husse och matte är iväg...
Svar
11
· Visningar
929
·
N
Övr. Katt ... men ni får lova att inte bli rädda :angel: Är han inte söt, lille Svante :D
Svar
8
· Visningar
840
·
Övr. Katt Kan man göra Ultraljud på sin katthona för att kolla dräktighet? Vad kostar det ungefär isåfall? Får man reda på hur långt gången hon...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: Sol
·
Övr. Katt jag har övertagit en perserhane på 3.5år. Jag har haft han sedan i somras ungefär, när jag fick honom hade han otrolig diaré knappst...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: jassica
·
Övr. Katt Här kommer äntligen några bilder på min undrerbara lilla kisse. Hon känner sig mer och mer hemma och får bättre självförtroende, även om...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: aleksis
·
Övr. Katt Igår blev min älsklingskatt påkörd. Vi har två katter. Båda är steriliserade vaccinerade örontatuerade och försäkrade. Vi bor på landet...
2
Svar
38
· Visningar
12 993
Senast: Ulrika C
·
Övr. Katt Lägg in era finsate katt bilder :banana:gärna bildbomber:banana: Kommentera gärna andras (dom vart lite sämre när jag för...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
18 192
Senast: macbeth
·
S
Övr. Katt Kan en honkatt hamna i nån slags "psykisk obalans" efter kastrering? Visste inte riktigt hur jag skulle formulera mig. Våran kisse...
Svar
9
· Visningar
6 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar