Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag och min sambo har planerat att skaffa katt ett tag, och nu har vi hittat två jättemysiga kattungar från samma kull. Vi vill gärna ha...
Svar
15
· Visningar
6 073
Senast: cikoria
·
B
Övr. Katt Jag har två katter men han katten tycker om vatten, badar i handfatet står jag i duchen ska han med ducha. Hon katten börjar att härma...
Svar
3
· Visningar
778
Övr. Katt Tjenare! Vet inte hur jag ska bära mig åt riktigt så därför vänder jag mig till Buke för att kanske få lite kloka tips :) Har en...
Svar
7
· Visningar
1 886
Senast: DizAngel
·
Övr. Katt Katten som vi förhoppningsvis köper på söndag har inget namn. Vi får själva döpa den innan fredag så det brinner i knutarna. Gärna...
2
Svar
21
· Visningar
6 521
Senast: alazzi
·
P
Övr. Katt har en kattunge på 9 veckor som bara äter och äter. han äter inte mycket åt gången men de är ca 5 minuters mellanrum och jag tycker de...
2
Svar
34
· Visningar
1 668
Senast: Pamme_Jaspin
·
T
Övr. Katt Hur stor är risken att det blir något fel på dom? Vad kan det bli för fel? Katten har antagligen blivit parad med sin bror.(inte...
Svar
18
· Visningar
18 366
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt Nu har vi tagit oss an en moderlös kattungen som pappa hittade på logen. Den är troligtvis allra minst 8 veckor. Vad ska den ha att...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: Hatschepsut
·
Övr. Katt Idag har vi vart hos veterinären med min kesse och knstateat att hon iaf haf två sm ungar i magen. Nu vill jag ha lite sråd och stödå...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 027
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Tänkte åka och kastrera mina katter, men då jag ínte har körkort är det lite svårt att ta sig till veterinären! Nu undrar jag... Är...
Svar
6
· Visningar
1 175
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Vi har en katt som är i stallet. Hon är nu sjuk och mår inte bra. Hon har inget riktigt hem och ingen som vill betala eventuell vård...
Svar
5
· Visningar
1 678
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Här är de 5,5 veckor: Nebbiolo försöker knuffa ner Chica, längst ner Shiraz. Criolla Chica, söt som en docka... till höger...
Svar
15
· Visningar
1 319
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej! Jag undrar om det är någon som ställer ut sina katter, föder upp Helig Birma eller om det är någon ska på Alfakattens utställning...
Svar
4
· Visningar
804
S
Övr. Katt Jag undrar ur era katter ser ut och undrar om ni kan skriva lite om dom och lägga ut några bilder! Det skulle vara roligt! Här är...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 551
N
Övr. Katt har en blandning av norsk skogskatt och vanlig huskatt. han är helsvart och långhårig och har ingen stammtavla. går det att ställa ut...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: Tires
·
D
Övr. Katt Min kisse är helt underbar förutom vid ett tillfälle. Kliklippning. jag tar på mig stora stallvantar tjocka eftersom klorna ofta blir...
2
Svar
22
· Visningar
8 397
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Vi ska flytta till ett hus på en gård om ett tag. Vi har två katter som nu är innekatter. De är 4 och 5 år gamla, kastrerade killar. Den...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Hatschepsut
·
J
Övr. Katt Hej hej! Jag har 3 kattungar hemma och alla 3 är lite halvdana i magen. De är avmaskade en gång och äter kattungefoder. Innan åt de...
Svar
3
· Visningar
844
S
Övr. Katt Äntligen så gick pojkvännen (efter mkt svärande från hans sida) med på att ta hem en katt till. Orsaken var att jag var hemma hos en dam...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Sheltien
·
Övr. Katt Har senaste veckan märkt (uäk, svårt att missa) att Mogge börjat bajsa riktigt riktigt illa. För ca två månader sen bytte jag foder...
Svar
1
· Visningar
1 025
Senast: aneka
·
Övr. Katt Vi har precis flyttat in i en lägenhet och det fullkomligt stinker av kattkiss inne på toaletten. Hur får man effektivast bort lukten...
Svar
9
· Visningar
12 042
Senast: LilleSkutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV