Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Jag var överkänslig mot någonting när jag var liten, vet att jag fick lite problem med marsvin, inte mer än lite hettande kinder - men...
Svar
10
· Visningar
2 166
Senast: mandalaki
·
C
Övr. Katt Vi har en 6 1/2 årig innekatt, världens snällaste, vad vi vet har han ingen eller möjligtvis dålig erfarenhet av andra katter. Ikväll...
Svar
12
· Visningar
1 662
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har en hankatt här hemma som flyttade hit för ett halvår sen! Har nog tidigare vart hemlös! Vet tyvärr inte hur gammal han är! Är...
Svar
7
· Visningar
9 716
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Letar efter tråden med den nya stooora kattrasen, avlad från vildkatter (leopard lr vad det nu är?) :p
Svar
2
· Visningar
762
Övr. Katt Imorgon försvinner du från jordelivet. Du befrias äntligen, lilla ängel...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: BuenoBull
·
G
Övr. Katt Ja, precis som rubriken lyder så ska jag avliva min katt som har varit sjuk ett tag. Igår kväll tänkte jag att det är nog dax nu snart...
Svar
8
· Visningar
1 641
Senast: LilleSkutt
·
C
Övr. Katt Frågade i tråden om att introducera två katter, men fick inget svar, är nog enklare att bryta ut frågan. Lillan (vi tror åtminstone...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: cissiny
·
C
Övr. Katt Nu tänker jag ju långt i förväg... Lillan hittade vi ju natten mellan fredag/lördag så det är ju inte klart att hon får stanna... Men vi...
Svar
6
· Visningar
5 908
Senast: cissiny
·
B
Övr. Katt Senaste veckorna har min lilla bus börjat lukta jäkligt illa i munnen. vet att hon inte har världens bästa tandkvalitee, och var och tog...
Svar
5
· Visningar
929
Övr. Katt Hej. jag skulle behöva avmaska en inne katt å tycker det känns onödigt att köpa en hel förpackning, finns det ngn som kan skicka mig en...
Svar
17
· Visningar
1 114
Senast: tindra
·
Övr. Katt Går det?? Jag har fått lite problem... P.g.a. en långväga flytt har jag haft mina katter hos en kattvakt "hemma-hemma". Nu har denna...
Svar
5
· Visningar
5 594
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Någon som har bildexempel?? Tänker skaffa mig kattungar (2st) senare i vinter (när vi flyttat ut till vårat nya hus) och det är inte...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Antiqua
·
Övr. Katt Jag tror våran gamla Måns känner sig ensam. Av olika anledningar har vi ingen annan katt kvar förutom honom och heller inga andra...
Svar
3
· Visningar
896
·
Övr. Katt och samtidigt som det är skönt att få STÄDA!! :bow: Så är det jäkligt tomt.... Så nu har Margareta (Den svart-vita)hamnat i Umeå och...
Svar
4
· Visningar
780
Övr. Katt Någon som ska dit? Jag ska dit med 3 st på lördagen och två på söndagen, hade vart kul att träffa på någon mer bukefalist! :)
Svar
5
· Visningar
714
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Tänkte kolla.. Finns det utställningar för bondkatter? :p Fick nys om det för ett par år sen, men inte hittat nåt om det. Hade...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hur länge "tuttar" katter sin mamma? Vår kattmamma talade om för sina ungar att de inte längre var önskvärda vid hennes tuttar när de...
Svar
7
· Visningar
1 479
·
Övr. Katt En bekant har tre fina, välskötta gårdskatter. De går ut och in i huset som de vill, jagar i stallet och har det allmänt väldigt bra...
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt Jag har två söta tjejer hemma, idag kom min sambos mammas lilla hankatt... har nu gått 4 timmar och dom vill inte riktigt hälsa på...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama