Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Finns det några tumregler för när katten är i lagom hull? Jag har lyckats banta ner min fotboll rätt bra, det kanske räcker nu? Katt-BMI...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Jag har länge undrat vad den lilla hudfliken som bildar en liten egen ficka och som finns längst ner på öronen på katten har för...
Svar
2
· Visningar
3 731
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Har en kissekattfröken som alltid kunnat vara ute och inne som hon vill (eller nästan iaf), hon blir 11 år i mars. Nu är det såhär...
Svar
9
· Visningar
783
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Usch nu har jag verkligen såligt samvete. Kom just hem o trampa i nåt vått. Det var en genomskinlig spya från katten (typ som spott)...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: tinafinis
·
T
Övr. Katt Min norska skogis har nu i några dagar haft ett öga som är lite svullet och det rinner klar väska ur det. Han har haft så förr i...
Svar
9
· Visningar
10 230
Senast: Tarzzan
·
S
Övr. Katt Lille Rocky är sååå duktig, har lärt sig både sitt och vacker tass!:banana: Här är en liten snutt som filmades tidigare i veckan...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: Guldaskig
·
T
Övr. Katt I våras upptäckte jag att min gammelkatt hostade några gånger i veckan. Det ser ansträngande ut och hon lägger liksom ner huvudet mot...
Svar
16
· Visningar
29 376
Senast: tindra
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=1Bg7mLWojxs&eurl=http://www.idiot.se/ naaaw, kolla :love: Vill inte alla ha en kattunge nu? Jag...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: JK+T
·
Övr. Katt I vilken ålder är katter i perioderna: Spädbarn barn tonåringar vuxen gammal
Svar
6
· Visningar
6 745
Senast: Barabia
·
Övr. Katt Har ju fått iväg alla mina kattungar till jättebra hem, men så ringde en av de nya ägarna idag och är förtvivlad. Det är en...
Svar
8
· Visningar
10 953
Senast: Sassy
·
Övr. Katt När är det dags att skrapa tänderna på katten egentligen? Vet inte riktigt om en katten har tandsten men det är som lite gula...
2
Svar
20
· Visningar
2 015
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Hej! jag har nog aldrig skrivit här på katt vad jag vet men jag gör ett försök...märkte nu när jag lyfte upp kisse o "rufsade" honom på...
Svar
9
· Visningar
6 573
Senast: GotAsecret
·
T
Övr. Katt Vi har två honkatter, en på 2 år och en på 5 år. Idag upptäckte vi att våran "nya" soffa blivit nerpissad. Detta är den sjätte soffan...
Svar
5
· Visningar
1 607
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Nu är våra kattungar 3 veckor gamla och har börjat knalla omkring lite smått i lådan :p. Hur gör man framöver; brukar man ha...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: Ledin
·
Övr. Katt Abbie fyllde 4 år i tisdags! 4 år sen hon föddes i min garderob, jag kan inte förstå att det gått så fort! Från 116 g till 5,9 kg, min...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Cronis
·
Övr. Katt Jag vet, det finns massor med såna trådar, men jag hittar inte svar som passar in till min sängvätare. Har en ettårig hankatt som är...
Svar
8
· Visningar
1 464
Senast: honung
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 342
Senast: kem
·
Övr. Katt Vår lilla Bengalkille är förstås lös i magen sen han kom till oss. Vi fick med mat från uppfödaren för att göra övergången så mjuk som...
Svar
15
· Visningar
6 293
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Vi har tre katter som är inne, nyss hittade jag en stor pöl med blod och kiss:eek: Ingen av dem verkar sjuka, normal temp... Vad...
Svar
9
· Visningar
6 294
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Vi har i sommar fått fem kattungar. Ända sedan ungarna var några månader gamla har min hankatt lekt med ungarna och varit med dem. Nu...
Svar
9
· Visningar
1 632
Senast: MiaMaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst