Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Jag har fyra katter hemma, en syskonkull. Skulle bara vara två men när de två andra syskonen skulle avlivas tog jag dem med. De 1 år och...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Kyria
·
G
Övr. Katt Nu har jag provat Feliway och det blev bättre men inte helt bra. Hon bajsar en den utanför lådan fortfarande hemma hos mig. Men de...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Brockenmoor Kashi önskar alla en god jul
Svar
19
· Visningar
1 574
Senast: alazzi
·
K
Övr. Katt Personer som följt med i mina röriga inlägg de senaste dagarna kan ha förstått att två av mina katter blev dåliga förra veckan. En av...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: mallotten
·
Övr. Katt Det luktar bajs lite här och därm, lite då och då. Hon har inte gjort bort sig på golvet eller någonstans utanför lådan, som är...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Vica
·
Övr. Katt Vad "är" vi lixom för katten? För hund och häst är vi ju (förhoppningsvis) flockledare. För fågel kan människan vara en partner. Men...
Svar
18
· Visningar
3 259
Senast: Tassetass
·
B
Övr. Katt Jag och min tjej köpte en kattung igår. Som är 14 veckor. Han som vi köpt kattungen av hade kattluck eller släppt utom när dom är...
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Imorgon hämtar vi henne, min egna lilla kisse :love: Hon är grå (den där konstiga gråa ni vet) och vit :D Skitfin :love...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: Reykur
·
D
Övr. Katt Min kattunge springer runt här hemma och jamar högt och ljudligt. Han har bott med oss för länge för att det ska vara mamma han letar...
Svar
11
· Visningar
1 604
Senast: Amber_89
·
E
Övr. Katt Pojkvännen körde hem till mej runt klockan två i natt, kom in genom dörren och skrek att det låg en överkörd katt på vägen. Jag slängde...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Sirisiri
·
F
Övr. Katt Hej! Supersöta små bebisar =)) Dem är bara drygt 1v gamla så de gör inte mycket annat än sover o äter:).. Här kommer lite bilder
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: fritjof
·
Övr. Katt föräldrarna verkar att ha blivit med en katt till helt plötsligt. en liten hane som dök upp för ett par veckor sedan jamandes och...
Svar
10
· Visningar
998
Senast: tindra
·
Övr. Katt Hur får jag min kattunge (ca 4 månader) att börja klösa på klösträdet vi köpt åt honom? Han ska inte få gå ut förrän till våren... Just...
Svar
7
· Visningar
1 529
Senast: hanoirocks
·
Övr. Katt Måste bara dela med mig av en film jag fick via mail häromdan.:love: Har nog kollat på den 100ggr. Att en så enkelt tecknad film, kan...
Svar
17
· Visningar
3 050
Övr. Katt Till sin planerade raskatt? På hundar så kan man titta efter tävlingsresultat, korningar osv men hur tusan väljer man katt? Jag...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Sassy
·
D
Övr. Katt Hej! Min katt har åtskilliga gånger kissat ner våra lakan. Och det spelar ingen roll hur många gånger man tvättar dem, det är numera...
Svar
18
· Visningar
5 758
Senast: ssn07006
·
D
Övr. Katt Har en katt som jag haft i fyra år som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Det är en omplacering som de förra ägarna tänkt avliva...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: mallotten
·
Övr. Katt DHL var här tidigare o knackade på, den har jag ägnat gn timme att bygga :) Drt blev bra, saknas bara den sista pelaren upp till taket...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en grislampa till katterna, inte för att dom egentligen behöver då dom är innekatter i en ganska varm...
Svar
8
· Visningar
4 393
Senast: kisse
·
Övr. Katt Har två hundar och tre katter, har alltså inte råd att köpa nått super dyrt foder till katterna då hundarna käkar ett relativt dyrt... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 331
Senast: RedForDanger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka