Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Katt Detta vore kanske något för alla utekatter så dom inte blir påkörda:idea: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1453125.ab...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag behöver ha en kattsand som kapslar in lukt ordentligt, då jag har 5 kattungar + mamma. Och bor litet så det luktar en del även om...
2
Svar
21
· Visningar
9 419
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej Vi har en 5 månaders katt hona som vi fick hem egentligen tok för tidigt, hon var bara 8 veckor. I alla fall så har hon börjat...
2
Svar
21
· Visningar
5 002
M
Övr. Katt Är det någon som vet något om bråck efter kastrering? Jag har en honkatt som blev kastrerad för ca 3 veckor sedan och har fått som...
Svar
1
· Visningar
2 795
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt kan någon klargöra detta lite för mig.. jag vet att jag är över petig och försiktig och mammig. men kissarna är ju inte mina och jag...
Svar
11
· Visningar
1 819
Senast: tindra
·
Övr. Katt Vi vet ju alla att katter gärna sover mycket. Men under alla år har jag aldrig stött på en katt som har så svårt för att hålla sig vaken...
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: Haukur
·
G
Övr. Katt tjo. har en vän som bor i en 1:a på 38 kvm, och han vill skaffa katt. han frågade hyresägaren, av ren artighet om detta var okej. han...
Svar
7
· Visningar
992
Senast: Galore
·
Övr. Katt Visa mig massa bilder och berätta om deras personligheter!
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Lilla
·
Övr. Katt Är det dumt av oss att skaffa kattungar (2st) när vi snart ska få barn? Vi tänkte nämligen skaffa katter nu när vi flyttar ut på...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: milly
·
Övr. Katt Vi har kommit hem med en ny hemsk låda till vår grävmaskin till katt. Han är van vid lådor med tak sedan innan, men denna är det en...
Svar
17
· Visningar
1 288
Senast: CRX Hedwig
·
F
Övr. Katt Har jag bara fått för mig eller är "julstjärnor" gifriga för katter?
Svar
11
· Visningar
1 081
Senast: CRX Hedwig
·
K
Övr. Katt Jag vet inte om det är möjligt ö.h.t., men frågar man inget får man ingenting veta. Det hade ju varit bra om man hade kunnat få en...
Svar
2
· Visningar
1 743
Senast: Kimz0r
·
Övr. Katt Mina katter är hopplösa, de väljer hundmat framför kattmat, särskilt valpmaten är populär:d. Jag vet att det är något som saknas men...
Svar
10
· Visningar
2 971
Senast: Zizzy
·
K
Övr. Katt Mina vänner ska vara bortresta några dagar och har problem med kattvakt. Det skulle underlätta enormt om de kunde släppa ihop sina så...
Svar
13
· Visningar
959
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hämtade hem våran kattunge i onsdags :) Allt har gått jättebra förutom en sak: hon har ögoninflammation :crazy: Redan när vi hämtade...
Svar
9
· Visningar
13 170
Övr. Katt Av mina tre hemmavarande missar är en hopplös. Han spinner högt så fort man tittar på honom, ibland så "hårt" att jag tror att han ska...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt http://s238.photobucket.com/albums/ff296/diie_ana/?action=view&current=knppkissar.flv suuuupersööta :love: och det är så underbart...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: tindra
·
Övr. Katt Har 2 katter hemma, innekatter. Katt 1: Hona, 1 år, kastrerad, MYCKET social och pigg och busig. Katt 2: Hona 2-3 år...
Svar
14
· Visningar
1 466
Senast: trofé
·
Övr. Katt Vår stallkatt har en färg som jag aldrig sett innan, den kanske är vanlig bara att jag har missat den totalt. Hon är sandfärgad, inga...
2
Svar
25
· Visningar
2 521
Senast: HeRomer
·
Övr. Katt Vill bara visa hur söt min nya kattunge är :love: Hon heter: Celine's Raggar-Doris, och är född 17 augusti. Hennes pappa är...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama