Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad "är" vi lixom för katten? För hund och häst är vi ju (förhoppningsvis) flockledare. För fågel kan människan vara en partner. Men...
Svar
18
· Visningar
3 238
Senast: Tassetass
·
B
Övr. Katt Jag och min tjej köpte en kattung igår. Som är 14 veckor. Han som vi köpt kattungen av hade kattluck eller släppt utom när dom är...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Imorgon hämtar vi henne, min egna lilla kisse :love: Hon är grå (den där konstiga gråa ni vet) och vit :D Skitfin :love...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: Reykur
·
D
Övr. Katt Min kattunge springer runt här hemma och jamar högt och ljudligt. Han har bott med oss för länge för att det ska vara mamma han letar...
Svar
11
· Visningar
1 603
Senast: Amber_89
·
E
Övr. Katt Pojkvännen körde hem till mej runt klockan två i natt, kom in genom dörren och skrek att det låg en överkörd katt på vägen. Jag slängde...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: Sirisiri
·
F
Övr. Katt Hej! Supersöta små bebisar =)) Dem är bara drygt 1v gamla så de gör inte mycket annat än sover o äter:).. Här kommer lite bilder
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: fritjof
·
Övr. Katt föräldrarna verkar att ha blivit med en katt till helt plötsligt. en liten hane som dök upp för ett par veckor sedan jamandes och...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: tindra
·
Övr. Katt Hur får jag min kattunge (ca 4 månader) att börja klösa på klösträdet vi köpt åt honom? Han ska inte få gå ut förrän till våren... Just...
Svar
7
· Visningar
1 524
Senast: hanoirocks
·
Övr. Katt Måste bara dela med mig av en film jag fick via mail häromdan.:love: Har nog kollat på den 100ggr. Att en så enkelt tecknad film, kan...
Svar
17
· Visningar
3 044
Övr. Katt Till sin planerade raskatt? På hundar så kan man titta efter tävlingsresultat, korningar osv men hur tusan väljer man katt? Jag...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Sassy
·
D
Övr. Katt Hej! Min katt har åtskilliga gånger kissat ner våra lakan. Och det spelar ingen roll hur många gånger man tvättar dem, det är numera...
Svar
18
· Visningar
5 669
Senast: ssn07006
·
D
Övr. Katt Har en katt som jag haft i fyra år som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Det är en omplacering som de förra ägarna tänkt avliva...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: mallotten
·
Övr. Katt DHL var här tidigare o knackade på, den har jag ägnat gn timme att bygga :) Drt blev bra, saknas bara den sista pelaren upp till taket...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en grislampa till katterna, inte för att dom egentligen behöver då dom är innekatter i en ganska varm...
Svar
8
· Visningar
4 371
Senast: kisse
·
Övr. Katt Har två hundar och tre katter, har alltså inte råd att köpa nått super dyrt foder till katterna då hundarna käkar ett relativt dyrt...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 293
Senast: RedForDanger
·
M
Övr. Katt Hej är det någon som haren bra sida med en massa kattnamn?
Svar
1
· Visningar
897
·
D
Övr. Katt Nu imorse bajsade den också? VARFÖR?! Finns det ngn expert som kan tala med djur man kan vända sig till? :(
Svar
11
· Visningar
1 194
Senast: Dark_Dream
·
Övr. Katt men igår var mamma katt framme på mattan (hon kommer ut om kvällarna, tvättar sig, äter går på låda osv men håller koll på mig) och jag...
Svar
2
· Visningar
725
·
C
Övr. Katt Först och främst, det är mitt i natten och jag borde sova, Har tagit en sömntablett och den börjar ju verka. Skriver därför lite mysko...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Haukur
·
K
Övr. Katt Jag vet inte om det är för att det är före jul eller om det alltid är stressigt hos veterinärerna, men jag känner inte att jag får några...
Svar
12
· Visningar
1 387
Senast: Kat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama