Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Idag har jag haft storbad....4 av 5 katter badade....den jobbigaste får vänta tills imorgon.:D..(eller idag är det kanske....:o) Hur...
2
Svar
36
· Visningar
3 813
Senast: nässla
·
N
Övr. Katt Vår ena katt ser väldigt "luggsliten" ut i pälsen och fäller mer än normalt. Har även vid ett tillfälle sett att han haft slem i...
Svar
9
· Visningar
30 851
Senast: nässla
·
A
Övr. Katt Vill bara visa ett foto på min blivande Mine coon lilkille, han är sju veckor på kortet. Å, om bara de sista fem veckorna ville gå...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Yoggi
·
Övr. Katt Är det verkligen lämpligt att ha katt om man bor på 25kvm? Anledningen jag frågar är att en vän funderar på att ta en katt från...
Svar
12
· Visningar
2 932
Senast: macbeth
·
Övr. Katt hur aktiverar ni era innekatter?? funderar på att skaffa katt när jag blir student men är uppväxt på landet och enbart haft...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hmm..jag är nog en sån där som alla tycker är en dålig kattägare, för mina katter har alltid fått mat köpt på Ica eller dylika...
Svar
17
· Visningar
1 598
Senast: annie_91_
·
Övr. Katt Kattlådor...bör man ha fler än en kattlåda i huset?? Om huset är stort?? Eller blir kattungen förvirrad?? Kan man ha en på...
Svar
5
· Visningar
1 119
Senast: Kat
·
M
Övr. Katt Nu i morse såg jag att hon inte hade några morrhår kvar, bara avsvedda små stumpar. Hon är innekatt, men min pojkvän hade släppt ut...
Svar
10
· Visningar
1 757
Senast: Niangi
·
P
Övr. Katt Allting gick så jäkla fort. Jag förstår ingenting... Kl. 11.32 idag somnade min älskade Linus in. :cry: Tack för de här...
Svar
19
· Visningar
1 229
Senast: Pozerka
·
K
Övr. Katt Har två pojkar på ca 3-4 månader. Jag hämtade dem 22 november och dem verkar ha funnit sig väl till rätta. Äter, dricker och "går på...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: kimiKill
·
Övr. Katt Ni som avlar, vad anser ni är axeptabel inavel % Är 12% mycket inavel:confused:
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Fick äntligen träffa katttjejen, min älskling :love:, igen efter 3 veckors semester i Sverige... och så här söt var hon idag när vi...
Svar
3
· Visningar
832
Övr. Katt Föräldrarnas hankatt (utekatt, 13 år, kastrat) kom in idag och såg väldigt konstig ut i bakkärran, kröp lixom fram med bakbenen, väldigt...
Svar
8
· Visningar
1 529
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Fick era katter några presenter igår på självaste julafton? Isåfall vad? Lägg gärna in en bild på honom/henne som togs igår! Min...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: independent
·
G
Övr. Katt jo, min lille kisse får "klumpar" i pälsen, någon som vet varför samt "förebyggande". han har inte haft det tidigare... Det låter som...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Ska hämta hem en kattunge snart, han är 13 veckor och ren skogskatt. Ska bara komma på ett namn till han, ja och killen funderar på...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Det är så att min mamma har sedan länge hållt på med uppfödning av exotic.... Jag har med mej 2 kastrerade pojkar från henne + att...
Svar
13
· Visningar
1 109
Senast: Domino_s
·
Övr. Katt Dessa två ungar i kullen har mjukare och lurvigare päls än övriga. Tror ni dom blir långhåriga? När märker man det? Dom är 7 veckor nu :p
Svar
6
· Visningar
2 538
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Ganska mäktig eller hur? :eek: http://www.diesel.pp.net.ua/news/2007-02-15-104?iref=rss
Svar
9
· Visningar
3 355
P
Övr. Katt Hej alla djurvänner Jag hoppas att de finns någon här som kan hjälpa mig. Min perser hane på 8 månader är sjuk och trasig. Han har...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: Domino_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama