Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad tror ni om denna flicka? Kan hon vara dräktig måntro? Fotona tagna idag, dag 18 i dräktigheten i sådana fall (parad den 11-12...
Svar
6
· Visningar
1 909
Senast: Nussikan
·
C
Övr. Katt Hej! Har en siames som är 7år gammal och som jag har fått för mig ser lite spinkig ut, förmodligen inbillning men tänkte kolla. Har...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Malin L
·
Övr. Katt *Kom från ett hem med mååång djur. Mager o tanig. *Hostade och hade mask *Skabb eller nåt i öronen... Jag skulle torka bort lite...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt Vad heter det när honor är "brunstiga"?? :p Fick beskrivning av min vet på tyska och började då fundera på vad det heter på svenska... :D
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Undret
·
Övr. Katt Min katt Lajlo, 8 månader, haltade imorse, när jag vaknade... Jag tänkte "vad fan är det nu då"? och steg upp och klämde och kände om...
Svar
10
· Visningar
3 707
Senast: Illiana
·
T
Övr. Katt Är beredd på en jätte disskution här nu näe jag tar upp detta ämne!:D Men jag kan verkligen inte förstå er som har bjällror på era... 2
Svar
26
· Visningar
5 999
Senast: Kat
·
Övr. Katt Vad gäller för vaccinationsschema för katter?? Grundvaccinering?? Revaccinering?? När är lämplig ålder att avla på sin katt? När kan...
Svar
8
· Visningar
1 279
Senast: Sol
·
Övr. Katt och har ni bilder på en katt med likadana färger? nu har jag inga fina bilder på denna katt, men man ser ju henne i alla fall, det är... 2
Svar
26
· Visningar
3 086
H
Övr. Katt Jag har en 6 årig hankatt som har vart hård i magen flera dagar, har gett honom paraffinolja och tom lavemang, det har kommit ut en del...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Helene78
·
Övr. Katt Våra små gullisar har kommit hem nu... Lilla Skye - Helig Birma Gozan - skogis/huskatt Trazla - Devon Rex/huskatt Dom...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Visst kan honkatter gå runt å "småpissa" lite överallt då dom löper?
Svar
4
· Visningar
742
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt här är chevan född 12aug-07 ett jättebra sov ställe:smirk: hjälper husse fick henne i födelsedagspresent =)
Svar
9
· Visningar
921
Senast: Trixa
·
Övr. Katt Hur löser man detta med kattlåda när man har klåfingrig bebis samt hundar? Kattlåda med tak- funkar dessa? Min bor köpte en sådan...
Svar
7
· Visningar
3 392
Senast: Druvan
·
Övr. Katt Vilket land har dom mest exklusiva Birmorna?? Jag har förstått att en del importeras från Australien? Jag har hittat Birma i USA hos en...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt ja, just nu känns det så. sitter här och funderar på hur sjutton jag ska få på lösningen i nacken på kissarna. antingen är jag jävligt...
Svar
10
· Visningar
783
Senast: tindra
·
Övr. Katt Har en kattunge, c:a 4-5 månader som jag min idiot:( släppte ut då jag trodde att när hon varit hos oss i 3 månader borde hon väl vilja...
Svar
9
· Visningar
8 243
Senast: Popplin
·
K
Övr. Katt Har länge grubblat över vad som kan vara felet med en av våra katter. Det är en så kallad vandringspokal som hamnade hos oss för ca två...
Svar
16
· Visningar
4 427
Senast: SusieQ
·
J
Övr. Katt Så blev det i går i alla fall! Jag som trodde jag har blivit för osmidig.Allt började med att jag hörde ngt ute och när jag öppnade...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Undrar om någon har lite basic info att ge om rasen Devon Rex?? Lite allmänt om rasen, egenheter, temperament m.m.... :)
Svar
9
· Visningar
1 562
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Asfaltsflickan ska bli kattmatte igen! :bump: Nu har jag varit på katthemmet och tingat de här två skönheterna: :love: (och jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 197
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈