Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt (kastrerad hona, ca 1 år) har alltid varit innekatt, men hon börjar bli lite odräglig (läs: har sönder lite för mkt i fönstren...
Svar
15
· Visningar
1 860
Senast: pimy
·
Övr. Katt Nu har min kattkille äntligen blivit kastrerad på riktigt. Kulan låg i buken. Går som på nålar nu att det ska bli komplikationer som...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: aemaria
·
A
Övr. Katt Idag avlivades en av mina katter.. Det började igår med att jag hittade en stor knöl på honom, tänkte inte mera på det. (Han hade bråkat...
Svar
18
· Visningar
1 329
Senast: Cautia
·
Övr. Katt varning för kräsmagade! ååååh, inte nog med att jag fått kräksjukan. Dessutom tyckte ena lilla trollungen att det var ett...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: tindra
·
Övr. Katt Är det ens något som är konstigt? Det är något som inte stämmer! Vet att bilderna är katastrofala, men så fort man närmar sig den här...
Svar
9
· Visningar
1 031
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Var ute igår och kom hem idag. På något vis måste en katt smitit in när jag hämtade min parfym igår kväll. På mitt bord ligger en...
Svar
12
· Visningar
1 226
Övr. Katt men, frågar man inte så får man ju inte veta. och jag har alltid haft ute katt förr och då är det inte så lätt.. ungefär hur ofta...
Svar
6
· Visningar
892
·
Övr. Katt Vad betyder det? och alla andra beteckningar på utställning?
Svar
1
· Visningar
1 421
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt Här kommer lite bilder från mig o mina kissar. (om det fungerar:D):D Bilder på mammas fina storkis...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt För två dagar sen var det en liten katt som flyttade in i mitt stall. Den var bara där helt plötsligt. Den är nog inte så gammal men så...
Svar
14
· Visningar
1 187
Senast: Russin8
·
C
Övr. Katt fick min katt vaccinerad för 13 dagar sedan mot kattpest, men än en gång har hon blivit mycket dålig av vaccineringen, började insjukna...
Svar
13
· Visningar
3 361
Senast: caspar
·
Övr. Katt Vi ska sprida Felix aska i den första fina snön... det är nog snart dags med andra ord. Vädret är egentligen perfekt - det blåser så...
Svar
13
· Visningar
1 005
·
Övr. Katt "mina" två små är nu hos vet. för kastrering och vaccination. De hämtades av katthemmet och kommer lämnas av här efteråt. Hade gärna...
Svar
9
· Visningar
7 142
·
C
Övr. Katt Jag skulle till veterinären med båda för vaccinering nr 2. På med selar på båda, bäst att ta in storekatt först tyckte jag och lillekatt...
Svar
6
· Visningar
886
Senast: Sastra
·
C
Övr. Katt Måste få fråga er här på katt en sak. Min ena katt har lagt sej till med en väldigt irriterande olat. Hon tror att vår källare är en...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: ConfettiCavat
·
Övr. Katt Nu har mina 1.5års kastrerade kattbröder inte ätit ordentligt på 3 dar. De är i normala fall torrfoderjunkies men har på senare tid...
Svar
3
· Visningar
3 219
Senast: MonteRose
·
T
Övr. Katt Är det normalt att kattungar/vuxna katter inte vågar gå ut? Kissen var ca 15veckor när vi började vänja henne och visst har det gått...
Svar
8
· Visningar
871
·
M
Övr. Katt Nu börjar det bli jobbigt, troligen både för katten och mig. Har en alldeles underbar (han är det egentligen) bondkatt som är bara 6...
Svar
10
· Visningar
4 465
Senast: Centaur
·
Övr. Katt vad ligger manxkatter på i pris? hade en i mitt gamla stall som var en :devil: på att ta råttor. hon nedärvde även det till sina...
2
Svar
20
· Visningar
8 452
Senast: Galore
·
Övr. Katt min ena kisse spyr minst en gång om dagen, antingen direkt efter han ätit (hetsäter ej) eller annars oxå. I vissa spyor är det hår i...
Svar
9
· Visningar
2 501
Senast: Cita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur