Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Om man är "ny" i raskattsbranschen...hur bedömer man en uppfödares seriositet??? Jag menar många häst/hund/kattmänniskor är speciella på...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt måste bara få visa hur knäppisarna vuxit sedan de kom hit för 10 veckor sedan: och en extra på mamma:
Svar
4
· Visningar
833
Senast: cissiny
·
S
Övr. Katt Hittade en undersökning som Svt Rapport har gjort, om för mycket salt i kattmaten. "Allt fler katter drabbas av urinsten och...
Svar
18
· Visningar
2 988
Senast: cissiny
·
Övr. Katt Lite kul att se om det är fler här med denna underbara ras/raser.... Vill se bilder och info....:) //Domino_s
Svar
15
· Visningar
1 744
Z
Övr. Katt Ska åka bort i två veckor och lämna mina två katter ensamma hemma i lägenheten. Kommer att ha en kattvakt som matar och mockar lådan...
Svar
19
· Visningar
8 933
Senast: Alexandra_W
·
T
Övr. Katt ja vår 8 åriga hankatt kom in för ca: 3 mån sedan med en lustig svans, det ser ut som någon rakat av håret på svanstippen. Men det...
Svar
2
· Visningar
1 235
Senast: Sol
·
Övr. Katt Som har mig som matte. Jag stod och hackade vitlök till nyårsteken. Som vanligt stod han nedanför och tiggde, är skärbrädan framma så...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: Croon
·
Övr. Katt Idag är ju mitt första nyår med Dimma, det tredje med Isola. Isola visste jag är ganska obrydd om smällare och fyverkerier, men Dimma...
Svar
17
· Visningar
987
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hur länge är det lämpligt att lämna två katter ensamma hemma? Det är två innekatter och i vanliga fall har de nästan alltid någon...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: mysko
·
S
Övr. Katt 1. När kan man kastrera en katt? ( hur gammal) 2. Ska man avmaska med tablet eller med sådan man spruta in i munnen?, om katten är ca...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: star_star
·
O
Övr. Katt För några månader sedan frågade en granne om jag ville ha en kattunge. Kattungens mamma hade dött och dom ville ha ett nytt hem till...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Orzon
·
Övr. Katt Suck.. Va ska man göra. Grannens katt kommer hit och slåss med min lilla katt. Min katt vågar knappt gå ut eftersom den där dumma katten...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
20 985
Senast: lokilind
·
Övr. Katt Så här håller våra katter på lite då och då: De slickar på varandra, brottas&boxas och sen jagar varandra. Eftersom de inte...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: malumbub
·
Övr. Katt Hoppas att det finns någon kattkunnig människa här inne så här på nyårskvällen! Katten har lyckats smita ut bland alla smällare :cry...
Svar
9
· Visningar
786
G
Övr. Katt nu när nya året är påväg vill jag tacka för alla bra tips jag fått från forumet. är väldigt imponerad av alla kunskaper och alla bra...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: tindra
·
Övr. Katt Ni såg ju bilder på dom när dom var nyfödda, dags för en uppdatering med nya bilder på katterna som nu blivit hela tio veckor gamla...
Svar
17
· Visningar
2 410
Övr. Katt Ja, gjorde ni era katter extra fina för jul? :D Det gjorde vi, i alla fall med de två små bröderna som ändå alltid har halsband (det...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: Luxi
·
S
Övr. Katt För en och en halv timme sen, på väg hem från jobbet såg jag i ögonvrån hur något kom springanes ut på vägen. Förstod att det var en...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
10 238
Senast: Sol
·
Övr. Katt kan man ge rå sådan till katterna, har för mig att griskött inte var bra att ge rå? Fick några bitar över och katterna vill säkert ha...
Svar
2
· Visningar
4 002
Senast: Cita
·
Övr. Katt Min lilla älskling har varit slö, halvapatisk och allmän konstig i en veckas tid. Idag såg hon verkligen ut att må piss och ha ont, så...
Svar
8
· Visningar
2 540
Senast: Nitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama