Domino_s
Trådstartare
Sv: Katt som mår dåligt....
Låter som en bra ide........Ska till stora djuraffären imorgon....så kika på dom sorterna du föreslagit då....
Jo, jag tänker lite så också...känns så drastiskt att ta till polis, tror inte dom bryr sej ändå.......Men de går ju alltid att hota med som du säger....
//Domino_s
Du kan fortsätta med dietmaten jag föreslog, minus morotspurén, i en vecka efter han blivit bra. Sedan sakta smyga in den mat du vill att han ska äta i framtiden. Jag tycker våtfoder är det bästa, nya Bozita t ex, plus BARF förståss. Ger torrfoder bara som godis.
Håller tummarna han släpper katten till er. Polisanmälan är ju drastiskt men om han inte böjer sig frivilligt kan man hota med det. Som han behandlar katten är det skäl nog, tyvärr lär polisen inte bry sig så det är bara nåt att skrämmas med...
Låter som en bra ide........Ska till stora djuraffären imorgon....så kika på dom sorterna du föreslagit då....
Jo, jag tänker lite så också...känns så drastiskt att ta till polis, tror inte dom bryr sej ändå.......Men de går ju alltid att hota med som du säger....
//Domino_s