Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag skulle vilja veta vilken ras min katt är. Hon är född här hemma hos mig, mamman till henne köpte jag av en familj på landet som i...
Svar
14
· Visningar
2 846
Senast: Ninis
·
M
Övr. Katt Ar det nagon som vet hur det funkar om man vill importera en katt till Sverige?? Ar och jobbar i Sydostasien och har liksom blivit med...
Svar
7
· Visningar
1 401
Senast: Sassy
·
T
Övr. Katt Vart kan man få tag på en billig ny transport bur till katten på nätet? Känner att det är dax att införskaffa en sådann nu, efter 7...
Svar
16
· Visningar
2 216
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt har lillpojken vuxit minst TVÅ storlekar. jag skojar inte. han som var en liten bebis, nu är han jättestor och jag hajjar till varjegång...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: tindra
·
Övr. Katt Jag och min sambo har tänkt på att skaffa en katt. Vi bor i en 1:a på 13onde våningen. Ganska högt upp alltså. Problemet är att...
2
Svar
35
· Visningar
10 228
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Liten bild på älsklingen igen :love:
Svar
12
· Visningar
1 095
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Nu har jag haft Dimma i nästan tre månader och mycket har hänt med det lilla grynet. :love: Första tiden; Buren var trygg... En massa...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt MIn sambos brors katt mår dåligt.... Den skiter och pinkar på golvet, i bajset är det stora mängder blod, lös konsistens på bajset...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 452
Senast: pimy
·
Övr. Katt Jag bor med min pojkvän sen några månader tillbax. Jag har tagit med min katt för att jag vill ha henne hos mig, och han är oxå förtjust...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 100
Senast: puggan
·
S
Övr. Katt Ni som har katt, har ni kattlucka? varför/varför inte? Funderar på att skaffa en men vart hittar man en sån och vad kostar det? svårt...
Svar
13
· Visningar
2 573
Senast: mallotten
·
Övr. Katt på måndag åker mamma katt till vet. för kastrering, vaccination, öronmärkning och behandling för öronskabb (stronghold - detta var bästa...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: tindra
·
Övr. Katt Har nyligen skaffat mig en kattunge. Han var leveransklar till jul, så då är han väl ca 14 veckor om jag har fattat det rätt. När han...
Svar
5
· Visningar
2 681
Senast: carmarnic
·
T
Övr. Katt hoss vet.Vad kostar det?(ca) Upptäckte i dag att en av mina katter på 5 år hade ganska mycket:( Eller finns det något annat at göra...
Svar
5
· Visningar
5 517
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt Å, hur typiskt är det inte... Var hos veterinären med vår katt, Silver, idag. Åkte dit för ett problem, och kommer hem med diagnos för...
2
Svar
20
· Visningar
6 654
Senast: Ingela_S
·
Övr. Katt Dom tänker ta min katt ifrån mig och ge bort den. Det är ju olagligt, men hur ska jag göra? Till att börja med: snälla moderatorn...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 642
Senast: cili
·
Övr. Katt Hur orkar/ klarar man av att ta bort sin katt....? Min situation börjar bli omöjlig.... men KLARAR det inte! Ta livet av någon man...
2
Svar
22
· Visningar
2 333
Senast: lixtra
·
Övr. Katt gah nu har det som jag bävat för kommit... min kattflicka har just kommit på att hon är en okastrerad kattflicka... hon har jamat o...
2
Svar
24
· Visningar
5 909
Övr. Katt Mina katter är ju mest ute och på nyår så konstaterar vi att den ene herrn var förkyld - han har alltid låtit mycket och underligt när...
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Har ni tänkt på huruvida dessa katter, som varit hemlösa och varit i mer eller mindre bedrövligt skick, i högre utsträckning är riktiga...
Svar
14
· Visningar
1 203
Senast: ramada
·
Övr. Katt ... på diskbänkskanten och stirrat ner i diskhon på äggskal som ligger där. :crazy: Sätter jag på kranen är ju det väldans intressent...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama