Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Uppfödare, hur ser era kull- och utställningsplaner ut för året 2008? Har ni bestämt vilkar hanar ni ska använda till vilka honor o.sv...
Svar
11
· Visningar
1 030
Senast: orion_x
·
Övr. Katt Kan man få en katt intresserad av musjakt? HUR???? Vi hade 3 katter, en gammal pälshona och två hanar som vi fått från ett stall. När...
Svar
5
· Visningar
869
E
Övr. Katt Ja, min katt har bara på ngn vecka blivit väldigt tunn över ryggen, kan känna varje ryggkota. Inget matbyte, och han har ätit som han...
Svar
8
· Visningar
22 580
Senast: estelle79
·
Övr. Katt för det är så bedårande sött... kissarna har fått en låda till. nu ikväll går pokjen på ena och kissar och gräver och gräver.. sen...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: tindra
·
Övr. Katt Jag är ingen kattmänniska egentligen och väldans okunnig, men har två äldre kattdamer som tillhör familjen boendes hos mej sedan ca två...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Borde ju gå att göra en rätt enkelt av en skumgummibit. Men funkar den? Vad tror ni? http://petsguard.com/default.aspx
Svar
12
· Visningar
5 817
Senast: ramada
·
Övr. Katt för djurplågeri..Dom flesta här på katt vet nog om historien om min katt!Kom som 12 v bebis till stallet,bodde där i 2 år,tills han...
2
Svar
21
· Visningar
2 573
Senast: ako
·
Övr. Katt Har upptäckt att gammelkattan (11) spyr av just denna maten, resten av mjaus sortiment stannar i magen. Hon får upp det ca en kvart...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 692
Senast: Roofy
·
Övr. Katt Det är väl rätt allmännt kännt att katter sover större delen av dygnet. Men om dom inte gör det då? Min ena hanne och huskattshonan...
Svar
7
· Visningar
1 832
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Kastrerade min honkatt förra Fredagen. Hon har haft tratt på sig för att hon inte skulle slicka på snittet. Det ser fint o torrt ut, och...
Svar
9
· Visningar
1 187
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min lilla Rocky blev av med sina juveler idag, vi kom precis hem med honom och han håller på att vakna till nu, om än väldigt...trögt.:p...
2
Svar
23
· Visningar
7 820
Senast: Prosit
·
M
Övr. Katt Jag har räddat en superfin katt från en mkt otrevligt och plågsamt öde. Den är säkert en helt underbar katt men vår situation hemma blir...
Svar
19
· Visningar
1 776
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt http://i19.photobucket.com/albums/b190/Dill_Katt/bosseisidor.jpg Tacksam för svar :bow: (ursäkta bilden, men har ingen annan)
Svar
4
· Visningar
857
Senast: BuenoBull
·
C
Övr. Katt Hej hoppas att någon kan hjälpa mig och min gammla katt. Han är ca 12 år pigg och fräsch och lever livet. Hans problem är att han inte...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: chrissan
·
Övr. Katt Vad kostar de att ha katt egentligen? vad behöver man? kommer få hem en katt nu i dagarna som ja ska vara jour hem åt! men vad...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: pimy
·
Övr. Katt Vad tror ni om denna flicka? Kan hon vara dräktig måntro? Fotona tagna idag, dag 18 i dräktigheten i sådana fall (parad den 11-12...
Svar
6
· Visningar
1 906
Senast: Nussikan
·
C
Övr. Katt Hej! Har en siames som är 7år gammal och som jag har fått för mig ser lite spinkig ut, förmodligen inbillning men tänkte kolla. Har...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Malin L
·
Övr. Katt *Kom från ett hem med mååång djur. Mager o tanig. *Hostade och hade mask *Skabb eller nåt i öronen... Jag skulle torka bort lite...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt Vad heter det när honor är "brunstiga"?? :p Fick beskrivning av min vet på tyska och började då fundera på vad det heter på svenska... :D
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Undret
·
Övr. Katt Min katt Lajlo, 8 månader, haltade imorse, när jag vaknade... Jag tänkte "vad fan är det nu då"? och steg upp och klämde och kände om...
Svar
10
· Visningar
3 691
Senast: Illiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama