Kattförsäkring - dyrare än häst

Sv: Kattförsäkring - dyrare än häst

Sådan rabatt har agria oxå. dock högst 900 kr har ja för mig att det stod. Deras rabatt dras på självrisken.

Sveland verkade ju vara billigt att försäkra sin katt i. Ska kolla upp det mera.

Så man får bara ta del av rabatten vid veterinärbesök alltså? Sniket, man kanske aldrig besöker veterinären ju! Hos SVeland får man rabatt på själva årspremien :p
 
Sv: Kattförsäkring - dyrare än häst

min foderhäst gick på 850kr i månaden...
Det var ett halvblod.
 
Sv: Kattförsäkring - dyrare än häst

Så man får bara ta del av rabatten vid veterinärbesök alltså? Sniket, man kanske aldrig besöker veterinären ju! Hos SVeland får man rabatt på själva årspremien :p
ja de låter ju bättre de.

Ska kolla upp alla i alla fall.
Enklaste e o ringa o ställa samma fråga...
Men då e de:

Agria
Sveland
folksam
IF

Inga fler kända?
 
Sv: Kattförsäkring - dyrare än häst

Inte för att det hör till, men Agria har hjöt frundsjälvrisken från 1000 kr till 1100 kr....
 
Sv: Kattförsäkring - dyrare än häst

Så man får bara ta del av rabatten vid veterinärbesök alltså? Sniket, man kanske aldrig besöker veterinären ju! Hos SVeland får man rabatt på själva årspremien :p


Jo men så är det hos Agria oxå !
 
Sv: Kattförsäkring - dyrare än häst

Nej, det undrar jag... Jag kan inte hitta någon information om det i alla fall?

Däremot får man som sagt rabatt på självrisken fr.o.m. det att katten varit skadefri i två år.
 
Sv: Kattförsäkring - dyrare än häst

Nej, det undrar jag... Jag kan inte hitta någon information om det i alla fall?

Däremot får man som sagt rabatt på självrisken fr.o.m. det att katten varit skadefri i två år.


Ok, då har jag fattat fel:o
 
Sv: Kattförsäkring - dyrare än häst

Och jag formulerade mig nog lite fel, det är nog fro.m. det tredje skadefria året (d.v.s. efter två år) som man börjar samla rabatt.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Säljaren har sålt en häst till köparen. I kontraktet står det : "Såsom förutsättning för detta köp gäller att hästen kan försäkras...
Svar
8
· Visningar
1 859
Senast: skuggi
·
C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 772
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp