Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Hej! Har 2 okastrerade hankatter, de är ca 5 mån och jag känner att jag inte vill låta dom kastrera dom riktigt ännu då jag inte...
Svar
11
· Visningar
2 722
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Hej! I går fick jag plötsligt och oväntat en katt! Han var hemlös så jag "offrade" mig. Han kom hem till mig i går kväll och i...
Svar
4
· Visningar
1 412
Senast: plymen
·
R
Övr. Katt Jag måste bara berätta om min lilla fröken för hon är bara så underbar. Det började i morse då jag upptäckte att hon såg ofantligt...
Svar
4
· Visningar
1 519
Senast: MissFideli
·
T
Övr. Katt eller hon har ju blivit rätt stor nu men för mig är hon fortfarande en bebis x) Älskar denna: Och våren är på väg...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: TaylorSwift
·
R
Övr. Katt Har en kompis som hade lite funderingar på öronskabb hos katter... * Hur/varför får en katt öronskabb? * Det är innekatter hon har...
Svar
5
· Visningar
1 968
Senast: dee79
·
Övr. Katt Vi har en liten Casper på ca 2år, nu på senare tid har han börjat med att kloar på väggarna:mad: och det har aldrig hänt innan, han har...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: _busster_
·
M
Övr. Katt Jag måste fråga. Jag har 4 katter, två honor och två hanar. Det är som två par. Ett par där både honan och hanen är snart 2 år och...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Nussikan
·
P
Övr. Katt Fick veta i dag att vår snart tvååriga siames har cancer i ena tån. :cry::cry: Han har under en tid hållit upp tassen och vi har...
Svar
5
· Visningar
2 142
Senast: PeRosa
·
Övr. Katt Jag har parat en av mina honkatter.. och då undrar jag. går dom å löper några dagar efteråt? för jag funderar på om hon har blivit...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Tires
·
L
Övr. Katt Jag har en kastrerad birma på 13 år, blir 14 i år. Det senaste året så har han börjat få så otroligt mycket tandsten och inflammerat...
Svar
13
· Visningar
2 524
Senast: veronican
·
Övr. Katt Vi har katt för att hålla möss och sork borta. Dessvärre har vår enda jagande katt dött och de två som är kvar jagar inte. Trots försök...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: veronican
·
Övr. Katt Då den första ordentliga snön inte lade sig för att ligga kvar förrens igår så var det den första ordentliga snöpromenaden för Aini... 2
Svar
23
· Visningar
1 756
Senast: Centaur
·
T
Övr. Katt hej vi har två inne katter, och det har aldrig varit något fel på dom men nu den senate tiden så spyr dom så fort dom äter. har bytt mat...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Take It Or Live It
·
A
Övr. Katt Jag har en katt, en hane, han är två år och kastrerad. Det är en oerhört trevlig katt, han har aldrig fräst åt, eller rivit en människa...
Svar
3
· Visningar
1 118
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Har en bondkatt på snart 10 år (hon fyller den 8 mars) som verkar uttråkad! Hon är utekatt som kommer och går som hon vill, men alltid...
Svar
6
· Visningar
2 762
Senast: HarryBarry
·
P
Övr. Katt Vi ska flytta till en ny lägenhet i ett helt annat område. Min ena katt är väldigt reserverad av sig och tycker att det är riktigt...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: Parant
·
Övr. Katt vad ska vi tänka på?? vad behövs till o börja med? mat/vatten-skål, låda, kattsand, vad mer?? leksaker?? Vad ger man för mat till...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt Våran lilla katt blev kastrerad idag och sen vi kom herm har hon med jämna mellanrum varit "blöt i rumpan" (luktar inte kiss). Någon som...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Mabuse
·
S
Övr. Katt Hade varit jätteskoj om ni som har rasthagar till era katter ville visa bilder och dela med er hur ni har gjort när ni byggde dem...
Svar
10
· Visningar
4 425
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt Jag har funderat på om jag ska testa pellets till min katt. Jag har hört att en del katter inte tycker om att gå på låda där det finns... 2
Svar
20
· Visningar
19 690
Senast: Dark_Dream
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka