Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vet inte om ni vetat om det i evigheter.. För mig är det nytt i alla fall. :D Denna eminenta bok av Dr. Niels C. Pedersen finns...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu försöker vi skriva så lite företagsnamn som vi bara kan i denna tråd. Vi PM:ar om något finnes av intresse... Nu har jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 573
Senast: aiquen
·
Övr. Katt kisen kan inte äta någon mjukmat, jag har provat de flesta sorter. och jag kan inte begripa vad de beror på. vad som händer är att...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Är det någon som ska dit? Jag ska dit med mina två "tonårstjejer" och det ska bli så roligt för jag har aldrig varit på en så stor...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 901
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Hur hade ni gjort om ni fick hem en katt som absolut inte trivdes som ensamkatt. Skulle ni ge bort henne till någon ni litade på och som...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Måste bara få visa några nya bilder på mina småttingar. De är syskon, vilket knappast syns. Födda juni 2006. :love: Ester, Hona...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: attempt
·
C
Övr. Katt Hej! I lördags kom min och min sambos kattunge äntligen och han är verkligen jättego. MEN, när det är sovdax för oss så kommer han...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Tires
·
M
Övr. Katt Vad tror ni det beror på om katten bajsar utanför lådan? Min katt kissar på lådan sen när han ska bajsa går han utanför den och gör det...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: MonteRose
·
A
Övr. Katt Det undrar jag, någon som vet? Hon är 2,5 år, har aldrig ätit p-piller och blev kastrerad vid 1 års ålder. För 4 månader sedan...
Svar
7
· Visningar
2 926
Senast: AnnikaH
·
Övr. Katt Min katt matstrejkar just nu. Jag har alltid köpt såna engångspåsar med mat samt torrfoder men förra veckan innan lön så blev det att...
Svar
12
· Visningar
4 024
Senast: Cheeserica
·
E
Övr. Katt Jag skall flytta från ett hus på 5 r.o.k. med stor tomt till en lägenhet på 3 r.o.k. med balkong på tredje våningen. Katten flyttar med...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag har en katt... En söt sköldpaddsfärgad hona som är 2 år i pingst. Sen dag 1 då våran bebis föddes för 1,5 år sen har hon käkat...
2
Svar
32
· Visningar
4 295
Senast: ika77
·
K
Övr. Katt Jag tror jag dör snart, båda mina katter luktar något så fruktansvärt "där bak":eek:. Bajset måste slängas omedelbart efter att det...
Svar
7
· Visningar
1 538
Senast: Fiorano
·
T
Övr. Katt Kattungen smet ut för ca 1vecka sedan och jag hittade henne i trädgården med en pojkvänn:crazy: Som grädde på moset tror jag att hon...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: Reykur
·
  • Låst
Övr. Katt Våran Perser hane Marly har fått en svullnad ovanför ena ögat. Den är så stor så han ser skallig ut på "knölen"(svullnaden)han har...
Svar
1
· Visningar
3 916
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Hade några trådar ute om honom för ett bra tag sedan: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=739498 Han har nu växt och...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: jerseyko
·
H
Övr. Katt Åh, blir så ledsen. Min gamle kattherre är nu 17 år och har varit världens bästa katt, har haft honom sen han var 3 år då jag adopterade...
Svar
3
· Visningar
2 224
Senast: Zilver
·
Övr. Katt För att göra en lång historia kort, så har en av mina kattungar jag sålde fått nytt hem. Hon berättade iofs att hon itne tyckte det...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=20234977
Svar
5
· Visningar
926
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Vad kostar era försäkringar på kissen, ligger de i storleksordning som en hund (ni som har båda och kan jämföra) ?? Vilken sorts...
Svar
9
· Visningar
965
Senast: Ingela_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama