Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt hur länge kan man lämna en kattunge ensam?? hur länge kan en äldre katt vara ensam??
Svar
3
· Visningar
2 402
Senast: jerseyko
·
L
Övr. Katt Jag har tre katter, en mamma katt och hennes två kattungdomar som är ett halvår gammla. De två syskonen kan jag inte få i...
Svar
14
· Visningar
1 113
Senast: LadySara
·
M
Övr. Katt Våran honkatt nyser ofta, hon kan få såna nysattacker då hon nyser typ 5 gånger i rad och sen är det bra. Händer kanske 1-2 ggr per dag...
Svar
5
· Visningar
3 622
Senast: kapzyliqa
·
Övr. Katt Hejsan! Jag (eller rättare sagt min stackars katt) lyckas få av sig den dumma tratten hela tiden. Hon kastrerades idag :( Vänjer de...
Svar
15
· Visningar
17 808
Senast: Popplin
·
Övr. Katt Har lagt märke till att min lilla hankatt Isac har börjat lukta väldigt illa i munnen och tänkte att det säkert beror på tandbyte så jag...
Svar
17
· Visningar
1 711
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Hel mald kyckling 1,5 kg kyckling med ben 500 g kycklinghjärta 500 g lever 400 g blandade grönsaker 5 st äggulor Recept utan...
Svar
7
· Visningar
8 090
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Nu ska min lilla katthona få åka till veterinären och bli kastrerad/steriliserad, men hjälp jag hör att man kan göra båda på honkatter...
Svar
2
· Visningar
3 776
Senast: bollen__
·
Övr. Katt Min katt fick sina tänder rensade med ultraljud i förrgår. Han hade massor av tandsten trots att det bara är ett år sen han var hos vet...
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: pimy
·
Övr. Katt Tagna av en vän i lördags:
Svar
10
· Visningar
946
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Någon som importerat katt från USA? Vilka regler gäller? Måste man flyga och hämta katten eller kan den flygas själv och finns det då...
Svar
11
· Visningar
4 381
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Hej! Så fort jag går i från hudet (om inte min dörr är stängd) går min ena katt in till mitt rum, öpnar garderoben och bär ut mina...
Svar
11
· Visningar
4 275
Senast: Lokkur
·
P
Övr. Katt Jag har sedan några år tillbaka arbetat med hemlösa katter. För tre veckor sedan ringde djurskyddsföreningen på min ort och bad om hjälp...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: veronican
·
Övr. Katt va tycker ni??ska man ha utekatter om man bor nära (ca 20 m ifrån)en hårt trafikerad väg,mycket mycket trafik o långtradare??käner en...
Svar
8
· Visningar
1 101
Senast: nyckelpiga
·
W
Övr. Katt Så försvann den ena katten.. totalt borta.. Sambon frågade helt sonika på var den ena katten var, o vi började locka på henne.. nä ingen...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Under kvällen har det gått som vågor(svårt att förklara)på Barbies rygg,kan det vara värkar? Jag vet ju inte hur långt gången hon...
Svar
13
· Visningar
3 372
Senast: Yrja
·
Övr. Katt tips på hur man borstar en långhårig katt som verkligen hatar det? Har en blandras, bondkatt och birma (ej planerad parning) Han är...
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Eller vad ska man säga :rofl:
Svar
5
· Visningar
816
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Jag lyckades filma Måns när han satt och tittade på hästhoppning på TV i går. Han satt lääänge och tittade med stora ögon, och var så...
Svar
18
· Visningar
1 354
·
C
Övr. Katt Härmed presenterar jag Sixten :love:
Svar
15
· Visningar
969
·
Övr. Katt ..When you're neutered! Så otroligt klämmig bit, eller hur? :bump: http://ca.youtube.com/watch?v=YfiG7AOufvU&feature=related
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Generalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama