Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vi har en liten Casper på ca 2år, nu på senare tid har han börjat med att kloar på väggarna:mad: och det har aldrig hänt innan, han har...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: _busster_
·
M
Övr. Katt Jag måste fråga. Jag har 4 katter, två honor och två hanar. Det är som två par. Ett par där både honan och hanen är snart 2 år och...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Nussikan
·
P
Övr. Katt Fick veta i dag att vår snart tvååriga siames har cancer i ena tån. :cry::cry: Han har under en tid hållit upp tassen och vi har...
Svar
5
· Visningar
2 139
Senast: PeRosa
·
Övr. Katt Jag har parat en av mina honkatter.. och då undrar jag. går dom å löper några dagar efteråt? för jag funderar på om hon har blivit...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Tires
·
L
Övr. Katt Jag har en kastrerad birma på 13 år, blir 14 i år. Det senaste året så har han börjat få så otroligt mycket tandsten och inflammerat...
Svar
13
· Visningar
2 487
Senast: veronican
·
Övr. Katt Vi har katt för att hålla möss och sork borta. Dessvärre har vår enda jagande katt dött och de två som är kvar jagar inte. Trots försök...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: veronican
·
Övr. Katt Då den första ordentliga snön inte lade sig för att ligga kvar förrens igår så var det den första ordentliga snöpromenaden för Aini...
2
Svar
23
· Visningar
1 754
Senast: Centaur
·
T
Övr. Katt hej vi har två inne katter, och det har aldrig varit något fel på dom men nu den senate tiden så spyr dom så fort dom äter. har bytt mat...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Take It Or Live It
·
A
Övr. Katt Jag har en katt, en hane, han är två år och kastrerad. Det är en oerhört trevlig katt, han har aldrig fräst åt, eller rivit en människa...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Har en bondkatt på snart 10 år (hon fyller den 8 mars) som verkar uttråkad! Hon är utekatt som kommer och går som hon vill, men alltid...
Svar
6
· Visningar
2 755
Senast: HarryBarry
·
P
Övr. Katt Vi ska flytta till en ny lägenhet i ett helt annat område. Min ena katt är väldigt reserverad av sig och tycker att det är riktigt...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: Parant
·
Övr. Katt vad ska vi tänka på?? vad behövs till o börja med? mat/vatten-skål, låda, kattsand, vad mer?? leksaker?? Vad ger man för mat till...
Svar
13
· Visningar
1 218
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt Våran lilla katt blev kastrerad idag och sen vi kom herm har hon med jämna mellanrum varit "blöt i rumpan" (luktar inte kiss). Någon som...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Mabuse
·
S
Övr. Katt Hade varit jätteskoj om ni som har rasthagar till era katter ville visa bilder och dela med er hur ni har gjort när ni byggde dem...
Svar
10
· Visningar
4 410
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt Jag har funderat på om jag ska testa pellets till min katt. Jag har hört att en del katter inte tycker om att gå på låda där det finns...
2
Svar
20
· Visningar
19 526
Senast: Dark_Dream
·
Övr. Katt Jag kommer (om allt går enligt planerna) att köpa en hund till sommaren, en hund som jag gärna vill ha kattvan. Jag vill även ha min...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Nessie
·
N
Övr. Katt Skulle vilja ha säkert svar på en fråga eftersom jag är osäker på om det kan vara farligt. Våra katter får ibland rester av våra...
Svar
17
· Visningar
6 999
Senast: Reykur
·
Övr. Katt min kisse höll på att skrämma livet ur mig nyss! höll på att städa för fulla muggar och hade balkongdörren öppen, rätt var det var så...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Har tre unga honkattor (ca 9 månader) som ska kastreras när som helst från och med nu. Jag tog hem dem från ridskolestallet i höstas där...
Svar
2
· Visningar
1 191
Senast: Sol
·
Övr. Katt din katt kommit släpandes på? tittade just åt vänster och där ligger handduken som legat på badrumsgolvet. och lillgrabben har...
2
Svar
36
· Visningar
2 262
Senast: tyra1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar