Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Här springer man runt halva stan för att hitta exakt rätt sorts möss för att katterna ska vara nöjda. Bara en sort duger, en speciell...
Svar
14
· Visningar
1 048
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Jag börjar bli desperat! Min ungkatt på snart åtta månader driver mig och övriga familjen till vansinne, han äter textiler. Ja inte bara...
Svar
5
· Visningar
1 331
Senast: Sol
·
Övr. Katt Veterinären sa att någon tratt behövdes inte, för han använde en tråd som katterna inte tycker om att slicka på. Nu har min katt börjat...
Svar
9
· Visningar
10 873
Senast: Yrja
·
P
Övr. Katt Hej där alla mer vetande;) Vi har två katter där hemma. En helsvart på ca 1.5 år och så köpte vi henne en kompis helvit som är ca 8...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: pheonix
·
Övr. Katt Idag har min katt fått en alldeles egen pärm i hyllan. Eftersom hon gjort sitt livs första veterinärbesök och vi då fått kvitto och...
Svar
5
· Visningar
1 988
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Kan ni inte lägga in roliga bilder på era katter? Jag kan börja med min katt som ser väldigt nöjd/galen ut:
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 506
Senast: Varmblod90
·
Övr. Katt sönder allt mn äger & har. Visst att dom äter upp alla blommor, klöser sönder soffan & förstör det mesta... Men dom tar tag i allt...
Svar
4
· Visningar
1 676
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Måste bara lägga ut denna underbara bild på vår kisse! Är hon inte för underbar? (partisk? inte alls...:angel:)
Svar
6
· Visningar
866
Senast: sofflan82
·
Övr. Katt Vaknade idag och såg massa blodfläckar på hela golvet. Tog upp katten, synade henne noga - inga sår någonstans. när jag satte ner henne...
Svar
16
· Visningar
5 750
·
Övr. Katt Har en honkatt på drygt 5 år som inte går i hop med våra hankatter , hon vaktar på dom och flyger på dom och slåss utan anledning...
Svar
10
· Visningar
1 261
·
Övr. Katt Angus Young, n09 (Underst) Johnny Cash, d09 24 Gene Simmons, n03 (24?) ? Vackringarna, nu är de tre veckor! (Det är min hankatts...
Svar
18
· Visningar
1 034
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt Hejsan,hej! Jag har lite funderingar på vad jag ska kunna ge min katt för ppiller. Jag har pratat lite med nära och kära och dom säger...
Svar
10
· Visningar
2 349
Senast: Hatschepsut
·
T
Övr. Katt Jag har alltid trott att katter krafsar på golvet bredvid matskålen för att markera att "maten smakade skit".Nu var det en kollega till...
Svar
6
· Visningar
15 874
Senast: nyckelpiga
·
V
Övr. Katt Vi har problem med att två bröder tuttar på varann. Var inte så stort problem när dom började men nu är det väldigt ofta och en av...
Svar
17
· Visningar
5 232
Senast: Yrja
·
Övr. Katt MissFideli, this is for you! Lilla Isola, som INTE ville bli fotad idag utan hon skulle titta bort oct tackla kameran och gömma sig och...
Svar
17
· Visningar
1 644
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Från det som min katt blev av med sina kulor är han som förbytt? Det är Inte alls roligt längre! Han som tidigare var en så pigg...
Svar
9
· Visningar
2 446
Övr. Katt Vi har haft en katt sen i slutet av oktober och hon bryr sig inte om om man ropar på henne eller inte..? Vi brukar ju ropa på katterna...
Svar
8
· Visningar
2 709
S
Övr. Katt Jag har två katter. En jätteslank, stor norsk skogkatt och en tjock, aningen mindre skogkatt. Jag vill få ner den tjocka katten i...
Svar
14
· Visningar
5 664
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Har två berårande fina kattungar. :love: Lekfulla, tillgivna, växer och äter mycket bra. Köpte dyra kattfodret i djuraffären och...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Reykur
·
L
Övr. Katt Ska får min katt dräktig och undrar hur lång tid innan man ska sluta med p-pillerna på henne?
Svar
2
· Visningar
3 515
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama