Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min gamla katta på nio år, har plötsligt fått för sig att hon ska kissa på en massa konstiga ställen. Hon har alltid gått på lådan...
Svar
4
· Visningar
1 531
Senast: Sofiplopp
·
Övr. Katt Inatt har det hänt en liten olycka utanför katternas kattlåda. Båda är utekatter men är allid inne på nätterna. Hanen är kastrerad och...
Svar
5
· Visningar
1 626
Senast: wtf
·
Övr. Katt måste komma ut... Det här har jag tänkt på ett tag, men jag hittar ingen bra sida varken på nätet eller i böcker jag har. Vad är inom...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: wtf
·
Övr. Katt Jag blir så konfunderad över trådar på buke ibland. Både på hästvård, hund, katt och andra djur ser man trådar där djur har hemska...
Svar
10
· Visningar
965
Senast: pimy
·
Övr. Katt hur länge löper en katt på ett ungefär????nån som vet....
Svar
15
· Visningar
12 174
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ena av mina katthonor kastrerades i somras, hon var då ett år och löpte så vi inte fick sova nånting om nätterna (lägenhetskatt). Nu...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: Sol
·
Övr. Katt Första filmen ligger han i min säng och blir matad medan han tittar på Moulin Rogue. :p Lata skrälle. :love: Och det här är hans...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Solvira
·
Övr. Katt Är det någon som har bra tips för att minska hårfällning hos innekatt? Det gäller 2 kastrerade huskatter av fullkomligt okänd härkomst...
Svar
5
· Visningar
1 639
Senast: Winni
·
Övr. Katt Hur var det nu, fanns det någon anledning till att inte använda klorin för att rengöra kattlådan? Kan tänka att de ev. tycker att det...
Svar
9
· Visningar
12 455
Senast: pimy
·
Övr. Katt Vi misstänker nu att våran katt som fått diagnosen magkatarr inte har det, utan går under källartrappan och käkar damm och/eller...
Svar
2
· Visningar
4 779
Senast: R8n
·
Övr. Katt Har gett mina pälsklingar RC i snart 8 år, men Yoga får då och då små sår på huvudet och halsen. Inget hon verkar lida av, dom verkar...
2
Svar
23
· Visningar
2 217
Senast: Minamigo
·
Övr. Katt Som ni kanske minns så var min lilla kattja försvunnen strax över 2 veckor innan jul.. Nu har hon varit inne sedan dess.. vågar inte...
Svar
14
· Visningar
1 310
Senast: LadySara
·
K
Övr. Katt För en månad sedan började Malte snarka. Vist han är ju lite överviktig så de va väl inte konstigt och han är 10 år men nu när han...
Svar
5
· Visningar
5 250
Senast: karatefisken
·
Övr. Katt Upptäckte igår att min ena katt använder lådan väldigt mycket. Det som kommer ur henne efter väldigt långt toasittande är bara några...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: Miiip
·
Övr. Katt Usch jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vår lilla kattflicka på ca 7 månader ville inte komma in i går kväll. Jag släppte ut kissarna...
Svar
12
· Visningar
952
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag har en kattpojke som är född i maj 2007. Har haft honom sen jul. Nu har jag sett att han då och då blir stel. Senast idag hände...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: purity_666
·
Övr. Katt min pipen är inte som alla andra katter :rofl:
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: miss_strandberg
·
Övr. Katt Våran ena katt började spy hårbollar på fredagen på söndagen var det mest slem och på måndagen ringdes det till veterinär och fick tid...
Svar
3
· Visningar
2 196
Senast: R8n
·
P
Övr. Katt Hej! Var hos veterinären för en vecka sedan för örontatuering med min snart två-åriga "ögonsten". Ser väldigt suddigt ut, har förstått...
Svar
12
· Visningar
2 822
Senast: Tispe
·
T
Övr. Katt Jag känner mig bakom flötet då jag inte fattar hur man laddar ned bilder i sitt meddelande?Jag kan bara ladda ned från datorn men...
Svar
6
· Visningar
670
Senast: Tispe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter