Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt HAHA, så jä*la skön katt! :bump: http://www.youtube.com/watch?v=JXdp9xxpOtU
Svar
13
· Visningar
1 069
Senast: Djamillah
·
Övr. Katt Jag (vi - jag o sambon) är nyblivna kattägare till två stycken hankattungar på knappt 5mån. (vanliga bondkatter) Vi har haft dom i...
Svar
5
· Visningar
1 815
Senast: milly
·
Svar
14
· Visningar
1 373
Senast: Svalan
·
T
Övr. Katt Har precis tömt en varböld på katten för tredje gången idag. För 2,5 veckor sedan fick han ett rivsår under ögat. Svullnade upp lite...
Svar
12
· Visningar
1 978
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt mni katt löper inte just nu,men gjort för mer än en vecka sedan.hur är det kan hon bli med ungar även om hon inte löper för tillfället o...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 774
Senast: Elina8
·
R
Övr. Katt Hjälp. Har en honkatt på ett år som är urjobbig just nu. Hon sitter med gumpen upp i vädret hela tiden och bara jamar och åmar...
Svar
8
· Visningar
6 347
Senast: renatechampion
·
Övr. Katt vi har här hemma våra 2 katter Buse och "Copen", i helgen var jag och hämtade hunden Bamse, mina föräldrars, pga att min bror är...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: MalinSophia
·
Övr. Katt okej svaret finns säkert i tusen trådar om man letar men jag undrar så och har inte tid! Vår honkatt äter P-piller 1 gång i veckan...
Svar
6
· Visningar
963
N
Övr. Katt I lördags kom vi hem med vår katt Hugo från Strömsholm. Han hade då legat inne i tre dygn, efter att opererat ut 2,4 m grönt garn ur...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Om man märker att en kattunge på knappt 5mån börjar bli rätt så rund om magen, hur stor vikt ska man lägga på det? De växer ju ändå så...
Svar
1
· Visningar
2 682
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Haha måste bara visa denna bilden jag tog på min kisse :rofl: Eller är de en protest: "matte jag vill ha nåt som är gooodare än...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Chebban98
·
Övr. Katt Urinvägsinfektion - har min stora katt fått. Var inne hos vet akut igår och fick antibiotika och smärtstillande. Han blev genast...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: cissiny
·
Övr. Katt Har en inneboende katt i stallet, h*n är jättskygg men om bara jag kommer ut så sitter hon kvar. Hon har bott hos oss sedan några...
Svar
8
· Visningar
1 034
H
Övr. Katt Vår katt har kräkts varje natt i snart två veckor nu:( Vi trodde först han fått i sig något men han fortsätter kräkas hela tiden, han...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: humlanotrocadero
·
Övr. Katt Någon som varit med om det och vet vad det kan bero på? Dom är lite vitaktiga och "grumliga", luktar ingenting. Hon har ingen feber, är...
Svar
14
· Visningar
13 045
Senast: Nussikan
·
Z
Övr. Katt Kan ni på Buke hålla tummarna för min gammelkatt (nästan 16 år) idag hon ska till vetrinären 14,45. Hon har inte ätit något sen i...
Svar
14
· Visningar
1 081
Övr. Katt Yoga tycker tydligen att det börjar bli dags att sminka sig. Åldersnoja kanske? I vilket fall: Man börjar förstås med sig själv...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Det är som så, att jag har en snart 1-årig raskatthona. Planen har varit att ta en kull ungar på henne innan hon kastreras, då hon har...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: Midoori
·
Övr. Katt Jag HADE bestämt mig för att gå och lägga mig. :crazy: MEN, så först tyckte jag att jag borde ha en bättre läslampa vid sängen, sen...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • "Sitt som ett m**go" - Aftonbladet