Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Fcik hem 2 st katter i dag, 7 månader vardera. En hane o hona:love: Men efter nån timme så går hannen på toa och då ser jag efter en...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: alazzi
·
H
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Galore
·
L
Övr. Katt Jag har en blandraskatt som med långhårig päls som tovar sig, speciellt kring fällning. Första gången jag klippte honom försökte jag med...
Svar
9
· Visningar
13 621
Senast: lasseman
·
Övr. Katt Max två bilder per person! Jag vill se dina apselut finaste bilder på din kisse! :bump: Här är min sötis! 5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 847
Senast: Illiana
·
Övr. Katt Mina föräldrar bor ute på landet och har alltid fönstret öppet så deras katter kan gå in och ut som de vill. I alla fall en tidig morgon... 2
Svar
25
· Visningar
2 205
Övr. Katt Min bekant har problem med en honkatt. Hon är två år. Nu har hon det senaste året börja ''skvätta'' lite inne. Hon går annars på låda...
Svar
14
· Visningar
889
Senast: Nussikan
·
N
Övr. Katt tyckte just att det JAMADE från kylskåpet! :eek: Öppnade kylskåpsdörren och där satt en katt bredvid saltgurkan :eek: Jag måste ha... 2
Svar
25
· Visningar
2 261
Senast: NiraK
·
Övr. Katt ...min katt är som vanligt...har gått på toaletten som vanligt...ätit som vanligt...varit lika kelig som vanligt...betett sig som...
Svar
10
· Visningar
18 180
Senast: lein
·
Övr. Katt Ja, min gammelskrutt gav upp nu... Mamma ringde och berättade; hon hade förstått på honom att det var nära, han kunde lägga sig ner...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: Tires
·
Övr. Katt Ja nu har Marly parat sig med Ariel!! Det är tredje dagen idag, så från vilken dag ska jag räkna sedan? När kan man se om det tagit...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Köpte en liten kattunge (som inte är så liten längre) i slutet av augusti nu när jag flyttade hemifrån. Nu är det så att jag kommer bo...
Svar
5
· Visningar
5 508
Övr. Katt Ja..finns det något sånt på sveraks hemsida? På skks hemsida (svenska kennelklubben) finns det en flik som heter "hunddata" där man kan...
Svar
5
· Visningar
2 759
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Jag har blivit med katt, min svärmor kunde inte ha kvar henne hemma då katten gjorde henne jättedålig och hon kräktes varje dag och sånt... 2
Svar
29
· Visningar
8 511
Senast: _Sascha_
·
Övr. Katt varför är dom så förtjusta i det egentligen? min ena katt fick en leksak med just kattmynta, nu vägrar hon släppa den och ligger och...
Svar
11
· Visningar
1 689
Senast: Houdinie
·
H
Övr. Katt Vad har ni o vad kostar det??
Svar
13
· Visningar
2 902
Senast: Niangi
·
H
Övr. Katt Hej min mammas händer har kliats idag, och hon undrar om hon är allergisk? Vi fick katten igår.
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Galore
·
Övr. Katt när är d man börjar med p-piller?min hona löper just nu för andra gången,ska man vänta tills hon löpt färdigt innan man börjar med...
Svar
7
· Visningar
967
Senast: nyckelpiga
·
Z
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=fe2abZyqsgU&feature=related
Svar
11
· Visningar
979
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har jagat en av årets färsta flugor. Jakten slutade med inlåsning i badrummet medans husse o matte städade efter att ca 25 st blå...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Finns de nå fler här som är akutkatthem till någon katt/er ?? Jag har varit det sen i höstas, och har mottagit totalt 4 katter på den...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: tindra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka