Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag var med min väninna igår och lämnade hennes katter på ett kattpensionat för dom ska åka utomlans i en vecka. Och mednas hon sitter...
Svar
8
· Visningar
2 151
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Någon som har nån erfarenhet av La Perm? Googlade lite å blev kär i utseendet!:love: Har läst mig till att dom har lite samma sätt som...
Svar
14
· Visningar
3 465
Senast: YlvaG
·
B
Övr. Katt (Jag är osäker på om denna tråd ligger rätt...) Jag flyttade förra veckan till ett nytt stall och det har nu uppstått ett problem...
Svar
8
· Visningar
1 199
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Våra två älsklingar är ju "huskatter" kort och gott - och helt underbara. Men jag funderar ändå litegrann... Vad som kan finnas i... Om...
2
Svar
22
· Visningar
7 689
Senast: Heulwen
·
K
Övr. Katt Hej, Tänkte höra om nån har fler bra tips man bör tänka på när sin kissemiss ska få kattungar. Har läst och läst men det är aldrig...
Svar
14
· Visningar
1 190
Senast: dizliike
·
Övr. Katt Ena katten har haft blod i rumpan efter att ha vart på toa både idag och igår, samt att han har jamat högt när han har gått på toa...
Svar
8
· Visningar
4 482
Senast: Elektron
·
Övr. Katt Någon som har några erfarenheter av denna ras? Min sambo vill köpa en lite större, "häftigare" katt att ha som "sin egen" och har varit...
Svar
12
· Visningar
1 519
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Skall registrara om min hona till sverak. Det står att orginal av förbundsutfärdad stamtavla samt originalfransfer skall bifogas. Vad...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Sassy
·
Övr. Katt En enkel fråga: Kan detta få katten att genomgå en tillfällig personlighetsförändring? Jag har sådan i trädgården och eftersom det inte...
Svar
6
· Visningar
1 904
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt http://video.feber.se/art/42673/slpp_in_katten/ Den andra filmen vet jag har visats förr, men den första är ny för mig i alla fall...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG]
Svar
8
· Visningar
832
Senast: milly
·
Övr. Katt Det är aldrig en lugn stund här, och jag som skaffade britter för att det skulle vara någorlunda stilla... Eller nja... Yoga...
Svar
11
· Visningar
1 001
Senast: startpompe
·
P
Övr. Katt Jag skulle gärna vilja BARFa mina katter men eftersom jag jobbar väldigt oregelbundna tider, och dessutom jobbar 12-timmars var tredje...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Av olika oturliga skäl har jag inte kastrerat min nu 10 månaders hankatt, men nu undrar jag om det inte är hög tid! (när allt börjar gå...
Svar
12
· Visningar
1 196
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu har Bailey (Kvarnsjön Alzero) hunnit bli hela 8 månader så jag tänkte uppdatera med lite bilder. Till hans egna förtret kastrerades...
Svar
18
· Visningar
1 383
·
S
Övr. Katt I fredags fick vi hem en kompis till våran Bengal Leo, en skogis som heter Disney och är 13 v. Dom är redan polare. Lite bilder. Precis...
Svar
6
· Visningar
851
·
D
Övr. Katt Är era katter utekatter eller innekatter? Om dom är ute går dom som dom vill eller tar ni in dom på kvällarna?
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 295
·
Övr. Katt Har en fantastisk tjej på 7 månader. Ofta när hon ligger i famnen så slickar och nafsar hon på oss. Hade en hankatt för många år sedan...
Svar
4
· Visningar
4 853
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt För några timmar sedan satte sig min lillebror på min katt Spurs svans, givetvis av misstag, samtidigt som han lyfte upp henne i knät...
Svar
10
· Visningar
1 248
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt ... om min söta lilla katt skulle växa till en tigers storlek - skulle jag då plötsligt ses som bytesdjur?
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: Mozart
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur