Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt World´s Best Cat Litter Hoppas inte detta räknas som smygreklam nu... (Jag är inte sponsrad av katt"sand"! :p) Är det någon...
Svar
4
· Visningar
2 392
Övr. Katt Min man fick i uppdrag igår att köpa kattmat. Köpte då vuxenfoder till skruttan som är 8 månader. Hur låter det? Ok, eller ska vi lite...
Svar
10
· Visningar
5 685
Senast: Reykur
·
B
Övr. Katt Hej min lilla katt Baby, 20 år var hos veterinären förra veckan och man konstaterade högt njurvärde (kreatinin 274). Kanske inte så...
Svar
17
· Visningar
5 831
Senast: CarinaMargret
·
Övr. Katt Min mammas ena katt är sjuk :( Hon kräks så fort hon ätit och vill således knappt äta längre, trots att hon är vrålhungrig. Hon har...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: CarinaMargret
·
Övr. Katt Hej alla! Jag måste bara få dela med mig av vad mina stallkatter har börjat göra! De är väldigt sociala och är hela tiden med mig och...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: _Sascha_
·
F
Övr. Katt Hej!Jag har en oriental hona som är dräktig(ca 3v kvar) Ger henne RC kitten men nu har hon tappat lite i vikt och verkar inte så...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: Vagis
·
V
Övr. Katt En polare lämnade in sin katt på klippning idag och det kostade 250 kr per minut, det tog två minuter ock kostade 500 kr. Det låter helt...
Svar
5
· Visningar
3 415
Övr. Katt Kring katt och skaffa en till katt.. Har en liten donna här hemma på 3 år, hon har bara bott här sen i somras. Hon trivs bra och jag...
Svar
6
· Visningar
799
Senast: _Sascha_
·
Övr. Katt Hej! Jag funderar på att skaffa en katt när jag flyttar hemifrån.Den kommer då vara en innekatt men jag kommer att lära den gå i sele...
Svar
5
· Visningar
1 331
Senast: Gullan86
·
Övr. Katt Min honkatt ska paras (första/ända gången) hon är tre år. Hon började löpa igår kväll jamade högt och ljudligt hela natten, rullar...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Vagis
·
P
Övr. Katt Jag arbetar ideellt med hemlösa katter, och omplacerade i höstas en kattunge till en "halvbekant" som jag ansåg var en god kattägare...
Svar
16
· Visningar
1 801
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Har en kastrerad hankatt på 8 månader. han äter nästan allt, Tex, kanelbulle, tunnbröd, skulle ja glömma bunken med muffinssmet kvar på...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: cowgirl81
·
M
Övr. Katt Hjälp. Nu vet jag inte vad jag ska göra med min lilltjej!:cry: Hon kastrerades någon gång i höstas och när hon löpte(heter de så för...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: MissSY
·
Övr. Katt Måste bara säga att min katt är väldigt onyttig. Han älskar chips, popcorn, choklad (t.o.m. dom äckliga i aladdin askar :p) och allt...
Svar
18
· Visningar
1 635
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Idag har jag varit i Mariestad och tittat på mini-Devons :love::love::love: Sånna här :love: Vackra mamma, IC Pichons Nora
Svar
17
· Visningar
1 021
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt Hej, min katt uppför sig konstigt ibland. Vissa kvällar hoppar hon upp i min säng och jag brukar klappa henne. Helt plötsligt lägger hon...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: patakyn
·
Övr. Katt Alltså, först så var det för att jag bokade tid hos vet, då försvann han spårlöst när det var dags att åka till vet, han kom tillbaka...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Skulle det vara skadligt eller på något sätt farligt för en katt som inte har problem med mage/tarmar att äta ett foder framtaget för de...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: pimy
·
L
Övr. Katt tog med mej min katt till min mor där vi bott för några år sen,efter en stund vill han gå ut å jag tänkte här har vi traskat så...
Svar
1
· Visningar
787
·
Övr. Katt För tillfället tar jag hand om två katter, en busig och framåt hane på ca 10 månader och en skygg hona på 3-4 år. Vi har haft båda ca 2...
Svar
8
· Visningar
1 027
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka