Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min bekant har problem med en honkatt. Hon är två år. Nu har hon det senaste året börja ''skvätta'' lite inne. Hon går annars på låda...
Svar
14
· Visningar
888
Senast: Nussikan
·
N
Övr. Katt tyckte just att det JAMADE från kylskåpet! :eek: Öppnade kylskåpsdörren och där satt en katt bredvid saltgurkan :eek: Jag måste ha...
2
Svar
25
· Visningar
2 257
Senast: NiraK
·
Övr. Katt ...min katt är som vanligt...har gått på toaletten som vanligt...ätit som vanligt...varit lika kelig som vanligt...betett sig som...
Svar
10
· Visningar
17 906
Senast: lein
·
Övr. Katt Ja, min gammelskrutt gav upp nu... Mamma ringde och berättade; hon hade förstått på honom att det var nära, han kunde lägga sig ner...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Tires
·
Övr. Katt Ja nu har Marly parat sig med Ariel!! Det är tredje dagen idag, så från vilken dag ska jag räkna sedan? När kan man se om det tagit...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Köpte en liten kattunge (som inte är så liten längre) i slutet av augusti nu när jag flyttade hemifrån. Nu är det så att jag kommer bo...
Svar
5
· Visningar
5 472
Övr. Katt Ja..finns det något sånt på sveraks hemsida? På skks hemsida (svenska kennelklubben) finns det en flik som heter "hunddata" där man kan...
Svar
5
· Visningar
2 756
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Jag har blivit med katt, min svärmor kunde inte ha kvar henne hemma då katten gjorde henne jättedålig och hon kräktes varje dag och sånt...
2
Svar
29
· Visningar
8 503
Senast: _Sascha_
·
Övr. Katt varför är dom så förtjusta i det egentligen? min ena katt fick en leksak med just kattmynta, nu vägrar hon släppa den och ligger och...
Svar
11
· Visningar
1 686
Senast: Houdinie
·
H
Övr. Katt Vad har ni o vad kostar det??
Svar
13
· Visningar
2 893
Senast: Niangi
·
H
Övr. Katt Hej min mammas händer har kliats idag, och hon undrar om hon är allergisk? Vi fick katten igår.
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Galore
·
Övr. Katt när är d man börjar med p-piller?min hona löper just nu för andra gången,ska man vänta tills hon löpt färdigt innan man börjar med...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: nyckelpiga
·
Z
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=fe2abZyqsgU&feature=related
Svar
11
· Visningar
969
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har jagat en av årets färsta flugor. Jakten slutade med inlåsning i badrummet medans husse o matte städade efter att ca 25 st blå...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Finns de nå fler här som är akutkatthem till någon katt/er ?? Jag har varit det sen i höstas, och har mottagit totalt 4 katter på den...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: tindra
·
T
Övr. Katt Var ute och fotade idag när solen sken , här kommer lite bilder från dagen; Ser en fågel ; Profilen; Vuxnaste...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: TaylorSwift
·
C
Övr. Katt Försökte leka fotograf idag o ta lite bilder på Pixie :) Kommentera gärna! haha Alla bilder...
Svar
6
· Visningar
733
Senast: Chebban98
·
Övr. Katt Går det att åldersbestämma en katt någorlunda, eller är det helt hopplöst? Jag har mina aningar om att Dimma är äldre än vad vi först...
Svar
9
· Visningar
9 369
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Det roligaste min katt Ludde vet om är att leka med ett skosnöre. Han brukar leka pittbull, han biter tag i snöret och släpper inte i...
Svar
5
· Visningar
963
·
G
Övr. Katt Hej Har övertagit en katthona på ca 5 år, som "ingick" i när vi köpte vår gård. Hon är inne på nätterna och ute hela dagarna och är...
Svar
6
· Visningar
1 097
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur