Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

F
Övr. Katt Hej!Jag har en oriental hona som är dräktig(ca 3v kvar) Ger henne RC kitten men nu har hon tappat lite i vikt och verkar inte så...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Vagis
·
V
Övr. Katt En polare lämnade in sin katt på klippning idag och det kostade 250 kr per minut, det tog två minuter ock kostade 500 kr. Det låter helt...
Svar
5
· Visningar
3 412
Övr. Katt Kring katt och skaffa en till katt.. Har en liten donna här hemma på 3 år, hon har bara bott här sen i somras. Hon trivs bra och jag...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: _Sascha_
·
Övr. Katt Hej! Jag funderar på att skaffa en katt när jag flyttar hemifrån.Den kommer då vara en innekatt men jag kommer att lära den gå i sele...
Svar
5
· Visningar
1 318
Senast: Gullan86
·
Övr. Katt Min honkatt ska paras (första/ända gången) hon är tre år. Hon började löpa igår kväll jamade högt och ljudligt hela natten, rullar...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: Vagis
·
P
Övr. Katt Jag arbetar ideellt med hemlösa katter, och omplacerade i höstas en kattunge till en "halvbekant" som jag ansåg var en god kattägare...
Svar
16
· Visningar
1 787
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Har en kastrerad hankatt på 8 månader. han äter nästan allt, Tex, kanelbulle, tunnbröd, skulle ja glömma bunken med muffinssmet kvar på...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: cowgirl81
·
M
Övr. Katt Hjälp. Nu vet jag inte vad jag ska göra med min lilltjej!:cry: Hon kastrerades någon gång i höstas och när hon löpte(heter de så för...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: MissSY
·
Övr. Katt Måste bara säga att min katt är väldigt onyttig. Han älskar chips, popcorn, choklad (t.o.m. dom äckliga i aladdin askar :p) och allt...
Svar
18
· Visningar
1 626
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Idag har jag varit i Mariestad och tittat på mini-Devons :love::love::love: Sånna här :love: Vackra mamma, IC Pichons Nora
Svar
17
· Visningar
1 018
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt Hej, min katt uppför sig konstigt ibland. Vissa kvällar hoppar hon upp i min säng och jag brukar klappa henne. Helt plötsligt lägger hon...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: patakyn
·
Övr. Katt Alltså, först så var det för att jag bokade tid hos vet, då försvann han spårlöst när det var dags att åka till vet, han kom tillbaka...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Skulle det vara skadligt eller på något sätt farligt för en katt som inte har problem med mage/tarmar att äta ett foder framtaget för de...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: pimy
·
L
Övr. Katt tog med mej min katt till min mor där vi bott för några år sen,efter en stund vill han gå ut å jag tänkte här har vi traskat så...
Svar
1
· Visningar
784
·
Övr. Katt För tillfället tar jag hand om två katter, en busig och framåt hane på ca 10 månader och en skygg hona på 3-4 år. Vi har haft båda ca 2...
Svar
8
· Visningar
1 026
·
Övr. Katt Hittade en av stallkatterna innanför fönstergallret i Grandes box idag :D. Tittade bort en sekund och då satt hon där. Gick och...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: kisse
·
T
Övr. Katt När är det dax att avmaska? Och med vad? Tänkte göra det, men kom på att det kanske är bättre att vänta och göra det lite senare...
Svar
10
· Visningar
871
Övr. Katt husse å nille sover... http://img.photobucket.com/albums/v290/zofine/Katterna/Danilohussesover.jpg ja kan sova överallt...
2
Svar
25
· Visningar
1 970
Senast: tindra
·
Z
Övr. Katt Har för några dagar sedan kastrerat min honkatt och nu har hon fått som en "äggsvullnad" på magen. I början vad klumpen väldigt mjuk och...
Svar
3
· Visningar
3 694
H
Övr. Katt Min kattunge råkade äta en putteliten bit av min marabou daimchocklad, biten var lika liten som en myra och nu är jag orolig eftersom...
Svar
10
· Visningar
1 578
Senast: mallotten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur