Gullan86
Trådstartare
Sv: min lille misse
snyft
en tår faller när jag läser så fint du skriver.
lilla misse slapp ligga där i regnet och frya ihjäl helt ensam och övergiven tänk alla kvällar han somnat framför brasan hos oss.
tack för att ni skriver så fint känns lite bättre nu.
han lever fortfarande och är väldigt pigg kommer vara väldigt svårt att gå till veterinären nästa vecka vad kommer han säga, om han säger att det troligen är canser vad ska vi göra? nu när han är så frisk? ska vi avliva nu direkt på plats...
det är ju allra snällast men så svårt. så svårt att avliva något som känns så friskt.
Jag hoppas att Kissen blir frisk. Tycker att det är underbart att läsa om människor som tar sig an hitte katter.
Min syster har med tagit hand om en del hitte katter.
Dock tycker jag att du ska se det lite med glädje om han trotts allt inte klarar sig genom detta. Han har ju fått en helt underbar tid hos ER. Kärlek, omvårdand, mat och värme. Samt att han slipper vara ensam att kämpa när han blir sjuk.
All heder åt er som tar hand om hittekatter och gör deras liv till ett lyckligt liv!!
snyft
lilla misse slapp ligga där i regnet och frya ihjäl helt ensam och övergiven tänk alla kvällar han somnat framför brasan hos oss.
tack för att ni skriver så fint känns lite bättre nu.
han lever fortfarande och är väldigt pigg kommer vara väldigt svårt att gå till veterinären nästa vecka vad kommer han säga, om han säger att det troligen är canser vad ska vi göra? nu när han är så frisk? ska vi avliva nu direkt på plats...
det är ju allra snällast men så svårt. så svårt att avliva något som känns så friskt.