Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Har upptäckt att min 7 åriga katt kräks upp mat och hårbollar ca 3 gånger i månaden:crazy:(vad jag vet,han går även ut) Senast i dag...
Svar
12
· Visningar
5 623
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Min katt går ofta omkring och "pratar", dvs hon gör ett knorrande ljud ("mrrh" ungefär). Jag förstår inte vad hon vill! Hon vill inte gå...
Svar
18
· Visningar
3 124
Senast: Niangi
·
Övr. Katt min stora katt är ju kastrerad, men snart är det dags för den lilla damen också. frågan är bara när? hon är född 19de oktober 2007...
Svar
14
· Visningar
1 044
Senast: Reykur
·
M
Övr. Katt Hej! Är det någon här som har nätat in balkongen med rådjursnät? Jag är väldigt sugen på att näta in balongen med det, men då nätet...
Svar
0
· Visningar
1 479
Senast: mysantigger
·
Övr. Katt Japp, finns kanske en sån tråd redan men vad har ni för missar :) Jag har dessa (dock bor dom hos mamma o pappa) *Sessan -...
Svar
13
· Visningar
2 493
Senast: TCJ
·
S
Övr. Katt Är ju en fråga uppe om man har katten ute/inne, så jag vart lite nyfiken på hur många som har sina katter idmärkta och som vaccinerar...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 455
Senast: Sol
·
L
Övr. Katt min livskamrat på 20 har små bulor ,en vid ljumsken,nån vid halsen å en mitt på huvudet,han har haft dom väldigt ,väldigt länge,de är...
Svar
1
· Visningar
596
·
L
Övr. Katt har en livskamrat på 20 år,å nu har han börjat springa väldigt ofta på lådan,förstår ju att de e något med urinen,men nu har jag sett...
Svar
0
· Visningar
961
Senast: Lieanne
·
S
Övr. Katt Jag har funderat på om jag ska skaffa mig en fin raskatt. Jag vill ha en som är ganska personlig. Gärna en långhårig. Jag pendlar ganska...
Svar
4
· Visningar
828
·
Övr. Katt Från början: För ca 3 veckor sedan började våran hittekatt, ungefär 2 år gammal, kastrerad hane och innekatt. Hittades när han var...
Svar
11
· Visningar
1 456
Senast: R8n
·
Övr. Katt En sak jag funderat på, ligger det inte i kattens "natur" att krafsa över sin skit? Mina två nya gör det inte och den ena skiter riktigt...
Svar
7
· Visningar
1 158
Övr. Katt Finns det någon sådan i Göteborgs området?? Det är en "gubbe" som dött o han hade 3 katter. Mamma ger dom lite mat o så men så kan man...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Niangi
·
M
Övr. Katt Någon som använder en sådan? Vad tycker ni? Fungerar det verkligen helt luktfritt? malu
Svar
17
· Visningar
2 203
Senast: MaLu
·
A
Övr. Katt varför trappar katter i knät eller i sängen ? har tänkt på rättså länge nu???
Svar
7
· Visningar
951
Övr. Katt Min kära mor har maine coon kattungar hemma! Bedårande söta...:love::love::love: S*Anne Dotts Magic Moon Rock S*Anne Dotts...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Fcik hem 2 st katter i dag, 7 månader vardera. En hane o hona:love: Men efter nån timme så går hannen på toa och då ser jag efter en...
Svar
2
· Visningar
1 375
Senast: alazzi
·
H
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Galore
·
L
Övr. Katt Jag har en blandraskatt som med långhårig päls som tovar sig, speciellt kring fällning. Första gången jag klippte honom försökte jag med...
Svar
9
· Visningar
13 578
Senast: lasseman
·
Övr. Katt Max två bilder per person! Jag vill se dina apselut finaste bilder på din kisse! :bump: Här är min sötis!
5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 839
Senast: Illiana
·
Övr. Katt Mina föräldrar bor ute på landet och har alltid fönstret öppet så deras katter kan gå in och ut som de vill. I alla fall en tidig morgon...
2
Svar
25
· Visningar
2 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat