Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Mammas skogisblandning fick juvelerna borttagna häromdagen och då passade vi på att få honom klippt också! :smirk: Blev han inte söt...
Svar
14
· Visningar
4 330
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Hur vet man när dom löper?! Hon går runt och mjamaren hel del men leker masor, hur vet jago m de är för uppmärksamhet eller för...
Svar
8
· Visningar
775
Senast: kisse
·
Övr. Katt Våran ena katt är dräktig och riktigt rund, hon har vart rund i ett par veckor. Hon vaggar fram med magen svingandes från sida till...
Svar
12
· Visningar
1 326
Senast: MinIan
·
Övr. Katt fanns det inte någon lag om det ? skulle behöva veta snarast och gärna ref. till någonstans det går att läsa om det :)
Svar
5
· Visningar
922
Senast: tindra
·
Övr. Katt Har en hon katt som igår var lite sårig brevid nosen & tänkte att hon fått däng av annan katt. Idag så är det mera sårigt, blodigt. Som...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Heulwen
·
T
Övr. Katt Trodde aldrig att jag skulle bli så fäst vid en katt som våran Osku. Ända sen första början, för 8-9 år sen när vi köpte honom som liten...
Svar
11
· Visningar
1 096
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Och analsäckstömning... :crazy: Min kastrerade hankatt tömmer titt som tätt, senaste gången rakt i ansiktet på min sambo när de låg...
Svar
19
· Visningar
15 245
Senast: Scorpan
·
Övr. Katt Hur är det nu med avmaskningsmedel, måste jag få ett recept av en vetrinär eller går det bra om jag går till apoteket och köper medlet...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Skulle lämna in urinprov från ena katten idag, och hade fått en lång beskrivning på hur jag kunde gå tillväga, med tömda kattlådor och...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: Yefrem
·
T
Övr. Katt Nu är jag tjatig, har startat en likadan tråd om hundar men nu är det katt som gäller:bump: Vad säger kattenleken går ut på att man...
2
Svar
37
· Visningar
2 476
Senast: skuggan_
·
Övr. Katt FAN alltså!!! Jaha, vad ska man göra nu då? Kattf*ttan har Återigen Pissat i ena hundens bädd! Jag har helt ärligt tappat räkningen på...
2
Svar
23
· Visningar
3 313
Senast: Nikkis
·
C
Övr. Katt Hej på er. Jag fick ta bort min älskade katt i måndags pga kronisk njursvikt. Det var helt fruktansvärt, jag trodde jag skulle gå...
Svar
5
· Visningar
1 534
Senast: Trixa
·
Övr. Katt ja som överskriften, vill veta ALLT om detta:d verkar ju definitivt mer lönsamt än hunduppfödning iaf eller har jag helt fel? vad bör...
Svar
13
· Visningar
4 681
Senast: jassica
·
Övr. Katt Jag har ett problem. Min hankatt långhårig. Han har tovar i hela pälsen. Så har han varit i slagsmål. Luktar pyton. Han skulle...
Svar
16
· Visningar
4 143
Senast: pimy
·
Övr. Katt Kan det enbart köpas hos veterinär eller kan vissa djuraffärer också ha det?
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: mysantigger
·
Övr. Katt Vi har två stall/gårdskatter. Det är meningen att de ska jaga möss! De får lov att komma in, men de har ingen kisslåda inne utan ska...
2
Svar
28
· Visningar
2 861
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Ja,ni som vet historein om min stallkatt som ibland kommer hem hit på besök..Han kan inte vistas inomhus,då han kissar precis...
Svar
18
· Visningar
1 552
Senast: bubbel
·
G
Övr. Katt Min katt äter ingenting knappt. Inte ens grädde eller kött som är favoritmaten, an hända att hon slickar lite på det. :( Vad kan vara...
Svar
7
· Visningar
2 958
Senast: Trixa
·
W
Övr. Katt jag har en långhårig bonnkatt som går i skogen när han vill. han blir full med fästingar och jag är rädd att han ska få nån sjukdom. jag...
Svar
8
· Visningar
1 440
Senast: Yrja
·
P
Övr. Katt Hej igen. Nu har arne återhämtat sig väldigt bra.....trodde jag! I fredags var vi till veterinären på ett återbesök, dom skulle...
Svar
11
· Visningar
1 299
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama