Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Var ute och fotade idag när solen sken , här kommer lite bilder från dagen; Ser en fågel ; Profilen; Vuxnaste...
Svar
9
· Visningar
868
Senast: TaylorSwift
·
C
Övr. Katt Försökte leka fotograf idag o ta lite bilder på Pixie :) Kommentera gärna! haha Alla bilder...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Chebban98
·
Övr. Katt Går det att åldersbestämma en katt någorlunda, eller är det helt hopplöst? Jag har mina aningar om att Dimma är äldre än vad vi först...
Svar
9
· Visningar
9 373
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Det roligaste min katt Ludde vet om är att leka med ett skosnöre. Han brukar leka pittbull, han biter tag i snöret och släpper inte i...
Svar
5
· Visningar
978
·
G
Övr. Katt Hej Har övertagit en katthona på ca 5 år, som "ingick" i när vi köpte vår gård. Hon är inne på nätterna och ute hela dagarna och är...
Svar
6
· Visningar
1 100
·
M
Övr. Katt Mammas skogisblandning fick juvelerna borttagna häromdagen och då passade vi på att få honom klippt också! :smirk: Blev han inte söt...
Svar
14
· Visningar
4 331
·
Övr. Katt Hur vet man när dom löper?! Hon går runt och mjamaren hel del men leker masor, hur vet jago m de är för uppmärksamhet eller för...
Svar
8
· Visningar
778
Senast: kisse
·
Övr. Katt Våran ena katt är dräktig och riktigt rund, hon har vart rund i ett par veckor. Hon vaggar fram med magen svingandes från sida till...
Svar
12
· Visningar
1 330
Senast: MinIan
·
Övr. Katt fanns det inte någon lag om det ? skulle behöva veta snarast och gärna ref. till någonstans det går att läsa om det :)
Svar
5
· Visningar
933
Senast: tindra
·
Övr. Katt Har en hon katt som igår var lite sårig brevid nosen & tänkte att hon fått däng av annan katt. Idag så är det mera sårigt, blodigt. Som...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Heulwen
·
T
Övr. Katt Trodde aldrig att jag skulle bli så fäst vid en katt som våran Osku. Ända sen första början, för 8-9 år sen när vi köpte honom som liten...
Svar
11
· Visningar
1 102
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Och analsäckstömning... :crazy: Min kastrerade hankatt tömmer titt som tätt, senaste gången rakt i ansiktet på min sambo när de låg...
Svar
19
· Visningar
15 351
Senast: Scorpan
·
Övr. Katt Hur är det nu med avmaskningsmedel, måste jag få ett recept av en vetrinär eller går det bra om jag går till apoteket och köper medlet...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Skulle lämna in urinprov från ena katten idag, och hade fått en lång beskrivning på hur jag kunde gå tillväga, med tömda kattlådor och...
Svar
10
· Visningar
1 309
Senast: Yefrem
·
T
Övr. Katt Nu är jag tjatig, har startat en likadan tråd om hundar men nu är det katt som gäller:bump: Vad säger kattenleken går ut på att man... 2
Svar
37
· Visningar
2 485
Senast: skuggan_
·
Övr. Katt FAN alltså!!! Jaha, vad ska man göra nu då? Kattf*ttan har Återigen Pissat i ena hundens bädd! Jag har helt ärligt tappat räkningen på... 2
Svar
23
· Visningar
3 331
Senast: Nikkis
·
C
Övr. Katt Hej på er. Jag fick ta bort min älskade katt i måndags pga kronisk njursvikt. Det var helt fruktansvärt, jag trodde jag skulle gå...
Svar
5
· Visningar
1 538
Senast: Trixa
·
Övr. Katt ja som överskriften, vill veta ALLT om detta:d verkar ju definitivt mer lönsamt än hunduppfödning iaf eller har jag helt fel? vad bör...
Svar
13
· Visningar
4 695
Senast: jassica
·
Övr. Katt Jag har ett problem. Min hankatt långhårig. Han har tovar i hela pälsen. Så har han varit i slagsmål. Luktar pyton. Han skulle...
Svar
16
· Visningar
4 231
Senast: pimy
·
Övr. Katt Kan det enbart köpas hos veterinär eller kan vissa djuraffärer också ha det?
Svar
4
· Visningar
1 292
Senast: mysantigger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024
  • Valp 2025