Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Vår lille kise hoppar på tre ben sedan lunchtid ungefär, har kollat benet så gott det går - han fräser och vill bita om man är för...
Svar
7
· Visningar
22 759
Senast: cissiny
·
K
Övr. Katt Min kisse börjar gå mig på nerverna! Hon är runt 2,5 år, har haft henne sen ungkatt och har som inte varit några problem, förens hon...
Svar
5
· Visningar
920
Senast: kapzyliqa
·
Övr. Katt vad tusan gär man åt att katten klättrar i gardinen? är skillnad på sort, de som är mera linnelika klättrar hon i, inte bara en bit...
Svar
5
· Visningar
7 170
Senast: Ninna-Carina
·
Övr. Katt Min katt började löpa nu i helgen, oxh hon har hållts instängd. Men hon hoppade ner från balkongen när min lillebror glömt stänga den...
Svar
7
· Visningar
5 206
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Funderar på en sak. Jag hade iväg min katt på parning för snart fem veckor sedan. Vi höll massa utkik på tuttarna att dem skulle bli...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: Chebban98
·
Övr. Katt Ja, idag kom Tyko in med ett lite mer udda djur. :angel: I vanliga fall så får vi ju jaga både fåglar, skogsmöss och "australienska...
2
Svar
22
· Visningar
1 875
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Vad kostar försäkringen från Folksam för en huskatt på 2 respektive 6 år? Blir bara virrig av att titta på Folksams hemsida.
Svar
4
· Visningar
697
Senast: R8n
·
Övr. Katt Och nja, hon var inte så supernöjd. Men ska hon ha en vagn att åka runt i http://www.hundborsen.se/prod_pic/nyhetkrrangrnebl.jpg så...
2
Svar
25
· Visningar
2 259
Övr. Katt Min katt har kissat sängen rätt ner i madrassen. Vad gör man åt det? Kan man göra något åt det för att få bort lukten, det stinker...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Har precis fått hem två jourhemskatter. Den ena är frammåt och kommer någorlunda när jag ropar och sådär medans den andra är...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Syster bor här hemma med sina två nakenkatter, Mr Tuvok och Quattro, som jag passade på att fota lite idag. Orkar inte länka till varje...
2
Svar
26
· Visningar
1 967
Senast: Nitronom
·
S
Övr. Katt Jag har en siameshona som föddes med en lite konstig svans undrar om någon har en katt med någon liknande ? Och vet vad det beror på...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Sålde ju min Älskling för att min pojkvän tyckte jag hade för många:cry: Nu haf jag varken killen eller katten kvar. Vart kan jag få...
2
Svar
20
· Visningar
6 585
Senast: Picazzo
·
C
Övr. Katt Min och sambons 16 veckors kattunge går just nu under smeknamnet terror-katten. Vad har han då gjort? Jo han terroriserar våra stackars...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt jag vet inte hur en topz kan vara så rolig men en sån håller lätt lillpojken igång i sådär 20 minuter. Nu gjorde han ju inga av sina...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: tindra
·
Övr. Katt Kan en hankatt ha kulorna kvar, fast den är kastrerad?? En bekant var iväg med sin hankatt för ca 2 månader sedan för kastrering, men...
Svar
7
· Visningar
1 626
Senast: Jonnah
·
Övr. Katt Hej alla kloka bukisar! Som någon kanske vet skaffade vi för ett tag sen ett par katter till, två underbara rexar. De är vuxna men...
Svar
8
· Visningar
1 138
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Vad tusan gör man åt en lat hankatt? Tydligen är det för jobbigt att sköta normal hygien så nu är han full av tovor igen! Han gillar...
Svar
8
· Visningar
892
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Finns här någon som kan tänkas "känna på sig" eller "se" var min brors lilla katt har tagit vägen??? Min bror har tagit hand om en...
2
Svar
25
· Visningar
2 420
B
Övr. Katt Kan någon ge mig råd? Har två perserkatter som är syskon,en hona o en hane,3,5 år. Honan har från hon varit liten kissat på golvet...
Svar
18
· Visningar
1 624
Senast: kapzyliqa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter