Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har två kattungar (hanar) på 4 ½ månad hemma och det är våra första katter. (vanliga bondkatter) En kompis till mig, som har många...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 847
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Tänkte att de vore roligt att se vad ni har för katter å hur många :D Kan ju börja med mig själv.. Vi har 4 katter, två hanar och två...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
21 205
Senast: macbeth
·
C
Övr. Katt Är så himla glad. Hade iväg vår kisse nu på parning hos en stilig Norsk skogskatt (dock utan stamtavla). Själv är hon blandning...
2
Svar
22
· Visningar
1 654
Senast: Chebban98
·
Övr. Katt Hur likt för ett stam namn vara varandra? Säg att det tex redan finns ett stamnamn som heter Syd ost och jag vill att mitt stamnamn...
Svar
1
· Visningar
641
·
P
Övr. Katt Hej på er kattmänniskor. Eftersom att sökfunk och jag inte är kompisar så lägger jag upp en ny tråd och hoppas att ni överlever! På...
2
Svar
23
· Visningar
4 042
D
Övr. Katt Tjoho : ) Imorrn ska vi hämta hem vår blivande lilla kissekatt. Vi ska "överta" henne från några bekanta... Katten är 4 år och har...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: DonLunarJuni
·
S
Övr. Katt Hej alla! idag satt jag i soffan och tittade på tv med 12åriga katten i knäet. jag skulle vrida lite på honom för han verkade ligga...
Svar
5
· Visningar
3 644
Senast: _satelit_93
·
Övr. Katt Jag hämtade en ny kattherre förra veckan. Han är vanlig huskatt, 1.5 år. Han är ganska framåt, ligger kvar när man kommer, har inte gömt...
2
Svar
23
· Visningar
5 615
Senast: purity_666
·
Övr. Katt För en tid sedan bytte jag stall och tog då men mig stallkatten till nya stallet. Nu har lilla misse blivit rund om magen och jag...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: wizo
·
Övr. Katt ja, som rubriken lyder.. hämtade hem honom igår, tror att han är nästan 1 år gammal okastrerad kisse. ska bo hos mig i ca 2 veckor...
Svar
5
· Visningar
1 463
Senast: Gullan86
·
Övr. Katt Jag var i Thailand för några veckor sedan och besökte tigertemplet! Vilken underbar upplevelse! Har någon mer här inne på buke varit...
Svar
15
· Visningar
1 153
Senast: Fiorano
·
Övr. Katt Vår lilla rexfamilj utökas. Jag skulle egentligen inte ha en hona till, men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Det bara...
2
Svar
20
· Visningar
1 681
Senast: Fiorano
·
T
Övr. Katt Hej. Undrar hur jag ska få ner min katt i vikt! har minskat på maten men ingenting händer, Efter kastreringen sa det bara pang! Och det...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Jag var och kastrerade två honkatter igår kväll, de fick sedan vara i pannrummet för att få lite värme och lugn och ro (de bor annars i...
Svar
6
· Visningar
791
Senast: TinyWiny
·
A
Övr. Katt När jag köpte min katt så skickade uppf. in papper till SVERAK för deras ägarregister. Men så fick jag ju även med en lapp med...
Svar
6
· Visningar
1 001
·
Övr. Katt World´s Best Cat Litter Hoppas inte detta räknas som smygreklam nu... (Jag är inte sponsrad av katt"sand"! :p) Är det någon...
Svar
4
· Visningar
2 387
Övr. Katt Min man fick i uppdrag igår att köpa kattmat. Köpte då vuxenfoder till skruttan som är 8 månader. Hur låter det? Ok, eller ska vi lite...
Svar
10
· Visningar
5 666
Senast: Reykur
·
B
Övr. Katt Hej min lilla katt Baby, 20 år var hos veterinären förra veckan och man konstaterade högt njurvärde (kreatinin 274). Kanske inte så...
Svar
17
· Visningar
5 801
Senast: CarinaMargret
·
Övr. Katt Min mammas ena katt är sjuk :( Hon kräks så fort hon ätit och vill således knappt äta längre, trots att hon är vrålhungrig. Hon har...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: CarinaMargret
·
Övr. Katt Hej alla! Jag måste bara få dela med mig av vad mina stallkatter har börjat göra! De är väldigt sociala och är hela tiden med mig och...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: _Sascha_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama