Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt de är så att en katt jag ska ta hand om har öronskabb. det smittar ju inte till människor läste jag men till hundar gör de ju det... 2
Svar
33
· Visningar
22 517
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ja, i dagarna är det ett år sedan min älskade katt försvann. Många minns nog mina desperata trådar med bilder från olika ställen om...
Svar
10
· Visningar
1 787
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Jag tycker det skulle vara kul med lite roliga, söta, busiga eller mysiga kattbilder så jag börjar: Busig: Söt/mysig: Busig: 2
Svar
35
· Visningar
3 591
Senast: Feua
·
T
Övr. Katt Jag märkte i början av året att min gamla katt hade en knöl i magen, just under revbenen finns en oliv-vindruvsstor knöl. Det känns som...
Svar
1
· Visningar
5 312
Senast: Haukur
·
E
Övr. Katt Alltså, min skepsis mot polisen blir inte mindre efter detta...:mad: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2147757.ab Hur tusan...
Svar
19
· Visningar
1 301
Senast: Eccentric
·
Övr. Katt Satt i godan ro och surfade (fast jag egentligen borde plugga) när jag ser Gusten komma in med något i käften. Först fattade jag inte...
Svar
18
· Visningar
1 387
Senast: YlvaG
·
I
Övr. Katt I onsdags kväll hade vi lite fest hemma och någon har öppnat fönstret så att min honkatt har krypit ut och försvunnit :( Hon är...
Svar
4
· Visningar
2 547
Senast: veronican
·
Övr. Katt Detta är min lilla bäbis Linus!
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Feua
·
D
Övr. Katt Vi antar och tror att våran kisse är med kattungar! :) ska bli så kul att se vad som kommer ut, hur många tror ni döljer sig...
Svar
2
· Visningar
1 545
Senast: DuploBit
·
Övr. Katt Har en kisse som hellre spyr upp sina hårbollar än skiter ut de :D funderade på nu när jag har linfröolja hemma (till hästen :)) om man...
Svar
5
· Visningar
3 996
Senast: Vagis
·
S
Övr. Katt Hej Nu har de blivit större o Cimba den röda killen har flyttat. Så va tycker NI om mina "underbara" skogis ungar...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Sisikarlstad
·
Övr. Katt I dag, helt utan förvarning så dog min älskade Zeus mitt framför mina ögon. Han låg på min säng och sov när jag hörde en duns, tittar...
Svar
14
· Visningar
1 785
Senast: Gold
·
Övr. Katt Vi har ju en Bengal sen några månader och älskar rasen! Men nu när vi har börjat leta efter en till katt av samma ras så har priserna... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 081
Senast: Roofy
·
Övr. Katt Jag har äntligen köpt min första raskatt, en helt ljuvlig skogistjej.:love: Nu har jag en dum (?) fråga: hur gamla ska de egentligen...
Svar
16
· Visningar
1 477
Senast: Solis
·
Övr. Katt Mina katter är lite skumma.. De blev helt exalterade idag över att jag öppnade vädringsluckan :angel: Stitch som piper... Hrrrm...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Galore
·
Övr. Katt Jag behöver lite akut hjälp här känner jag, min katt har börjat kissa inne och då menar jag inte i lådan utan i soffan och sängen mm mm...
Svar
13
· Visningar
1 588
Senast: kicki86
·
Övr. Katt hej allihopa! det är så att vi varit och tittat på en ny misse. pappa är norsk skogskatt och i mammans släkt finns en perser. de...
Svar
8
· Visningar
945
Senast: Galore
·
Övr. Katt Jo det är så här att igår kväll fick vi hem en ny katt. 11 mån. kastrerad hankatt. Och i hela sitt liv har han varit innekatt. Och vi...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Varmblod90
·
Övr. Katt Melvin som min yngsta katt heter blev kastrerad för några veckor sedan och nu har han börjat att spy. Det som kommer upp är en gul sörja...
Svar
8
· Visningar
3 486
Senast: reindeer
·
Övr. Katt Det är såhär att jag och sambon är ägare till en vansinnigt mysig personlig och charmig hankatt på runt 8månader. Han är inomshus katt...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: skojskrot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Boendeyta med barn
  • Pendelparkering Stockholm
  • Livskristråden

Hund, Katt, Andra Djur