Kattras som är aktiv?

Sv: Kattras som är aktiv?

Ja, men det är ju sjävklart. Säljaren har ju garanterat en bra anledning till att inte vilja placera katten i en barnfamilj. Det respekterar jag ju absolut! Därför har jag mer eller mindre gett upp i jakten på en omplacering. Jag har läst annonser och försökt ha lite koll nu under några månader och jag har en känsla att omplaceringana ofta går vidare via persoliga kontakter. Det är ju det bästa för katten. Ett handplockat nytt hem så att den ska slippa fler flyttar.

Vi pratade lite med uppfödaren till vår katt om omplaceringar men det verkade rätt iskallt.

Somali eller abessinier är mitt tips på livliga katter som varken är maskade eller har jätteöron.
Har två Somali hemma som är tämligen aktiva :rofl:

Eller kanske helt enkelt en huskatt?
Har en gul sådan som är mer eller mindre skogstokig...:rofl:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326
Övr. Katt Jag är fortfarande i sorg efter att min katt hastigt och totalt oväntat rycktes ifrån mig för några veckor sedan. Alla hans saker är...
2
Svar
33
· Visningar
5 118
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 925
Senast: Lager
·
Katthälsa Jag har en 9-årig Bengalhona sen drygt 3 år tillbaka. Hon är en omplacering från uppfödare där hon tidigare varit i avel. Det jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 282
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama